Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asioita, joista et ikinä uskonut joskus pitäväsi?

Vierailija
13.07.2018 |

Minulla ainakin

-Liikunta. Koululiikunta iänikuisine hiihtoineen ja pesäpalloineen pilasi liikunnan ilon yli kahdeksikymmeneksi vuodeksi.

-Nuorena viinit maistuivat mielestäni oksennukselle, nykyään käymme euroopassa viinitilamatkoilla😄

-Korealaiset draamasarjat uusimpana juttuna. Aina tuhahtelin kun luin korealaisten tv-sarjojen suosiosta, mutta reilu vuosi sitten sattumalta aloin katsomaan yhtä ja nykyään ovat olennainen osa tv-viihdevalikoimaani.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
2/31 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älypuhelin, vuosia vannoin näppäinpuhelimen nimiin ja olin varma, etten ikinä hanki kosketusnäyttöistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älypuhelin, vuosia vannoin näppäinpuhelimen nimiin ja olin varma, etten ikinä hanki kosketusnäyttöistä.

Mulla oli kännykkä ylipäätään sellainen asia jota en uskonut koskaan tarvitsevani😆

Vierailija
4/31 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- koti-illat

- mökkeily

- lukeminen

- politiikka & talous

- laadukkaat raaka-aineet

No ei se mitään ;) parempi näin päin kuin tykätä näistä nuorena!

Vierailija
5/31 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjojen lukeminen

Vierailija
6/31 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuminen. Lapsena ja teininä sitä piti ajan tuhlauksena, ja nukkui vain sen verran kun oli pakko. Nyt voisin antaa mitä vain, jos saisin nukkua vaikka 16 tuntia putkeen.

Vierailija
7/31 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliivit. 

Olen -60-luvun lapsi ja ei kuulutnut ruokavalioon. Ensimmäisen kerran kun maistoin ehkä n. 15-vuotiaana, niin ajattelin ei koskaan enää :)

Nyt popsin niitä mielelläni. 

Vierailija
8/31 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliivit. 

Olen -60-luvun lapsi ja ei kuulutnut ruokavalioon. Ensimmäisen kerran kun maistoin ehkä n. 15-vuotiaana, niin ajattelin ei koskaan enää :)

Nyt popsin niitä mielelläni. 

Joo, muistan kun Espanjassa asuvat sukulaiset toi näitä joskus 80-l alussa ja äitini hehkutti niitä, luulin että ne olivat jotain älyttömän hyvää. Se järkytys kun lapsena maistoin niitä 😳

Vierailija
9/31 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes seksitön elämä

Vierailija
10/31 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-viini maistuu joskus

-Aasia alkanut kiinnostaa, nuorempana ei ollu mtn Aasiavillitystä, niinkuin monella 

-nukkuminen

-politiikan & talouden seuraaminen

-terveys, siis ihan perusasteella, että saa tarpeeksi ravinneaineita

Vierailija
11/31 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi. Aloin juoda sitä vasta n. 17 v. koska aikaisemmin pidin sitä kamalana kurana. Nyt en enää päivääkään voisi olla ilman.

Vierailija
12/31 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kotimaanmatkailu

- patikointi, kohta varmaan vaeltaminenkin

- marjat, kohta varmaan sienetkin

Vierailija
13/31 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- kotimaanmatkailu

- patikointi, kohta varmaan vaeltaminenkin

- marjat, kohta varmaan sienetkin

Joo, nää on kanssa.

Vierailija
14/31 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliivit, herkkusienet, homejuusto ja silli, ja mätitahna!

Se on kyllä jännä miten maku muuttuu, suoranaisesta oksennusrefleksistä himoksi.

Vierailija
15/31 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta, silli, mätitahna, autolla ajaminen. Mä myös vihasin koululiikuntaa, mutta aikuisena olen aloittanut liikunnan harrastamisen. Olin jo lapsena hyvin avoin mauille, mutta silli ja mätitahna eivät menneet alas, vaikka yritin (ihan omasta halustani). Olin ennen niin vannoutunut moottoripyöräilijä, etten voinut kuvitella autolla ajamisenkin olevan parhaimmillaan ihan kivaa. No, ei se edelleenkään ole yhtä kivaa kuin moottoripyöräily.

Vierailija
16/31 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakotilähiöt, ei kiitos ikinä enää kivitalohel*ettiin.

Vierailija
17/31 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

venyttely, aina kuvittelin et oon jotenkin luonnostaan jaykka eika kannata ees yrittaa venytella, nykyisin joka ilta ennen nukkumaan menoa ainakin jalat kohti kattoa ja takareiden venytykset tuntuu niiiiiin hyvalta :) myoskin olen oppinut kayttamaan mekkoja, mina joka pikkutyttona sain itkupotkuraivareita jos johonkin juhliin oli pakko laittaa mekko paalle :D

Vierailija
18/31 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolakurkut, oliivit, kaaliruoat. Nämä oli aivan karmivia lapsena mutta nykyään herkkua.

Pillihousut. Silloin leveitten/boot cut-lahkeitten aikaan ei olisi voinut uskoa että joku päivä pilli näyttäisikin hyvältä. 

Vierailija
19/31 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka (johon toki viha-rakkaussuhde), punaviini, Gossip Girl, omakotitaloasuminen (tästä vasta haaveilen), vegaaninen ruokavalio, indiepop, yökerhot

Vierailija
20/31 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkkiminen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi