Asioita, joista et ikinä uskonut joskus pitäväsi?
Minulla ainakin
-Liikunta. Koululiikunta iänikuisine hiihtoineen ja pesäpalloineen pilasi liikunnan ilon yli kahdeksikymmeneksi vuodeksi.
-Nuorena viinit maistuivat mielestäni oksennukselle, nykyään käymme euroopassa viinitilamatkoilla😄
-Korealaiset draamasarjat uusimpana juttuna. Aina tuhahtelin kun luin korealaisten tv-sarjojen suosiosta, mutta reilu vuosi sitten sattumalta aloin katsomaan yhtä ja nykyään ovat olennainen osa tv-viihdevalikoimaani.
Kommentit (31)
Entisaikojen vaatteet, siis kaiken maailman pönkkähameet, korsetit yms. Nykyisin pidän niitä kauniina ja arvostan korkealle ihmisiä, jotka osasivat/yhä osaavat niin hyvin ommella. En haluaisi, että sellaisia vaatteita käytettäisiin yhä, mutta voisin kokeilla, miltä tuntuvat päällä. Olen siis nainen, joka ei ole koskaan hameista tai mekoista pitänyt.
Hunajameloni, homejuusto ja puutarhanhoito
Juustot.
Lapsena pystyin juuri ja juuri syömään henkäyksenohuita edam-siivuja. 19-vuotiaana Kreikassa feta ällötti.
Nykyään melkein kaikki juustot ovat herkkua. 😋
-kaljut miehet
-äijämäiset miehet
-tatuoidut miehet
-rikolliset
-vittuilu
-ei-akateemiset miehet
-italialaiset ja espanjalaiset miehet
-Venäjä
-Itä-Eurooppa
-vihreät oliivit, parma
-voimakkaasti maustetut ruoat
-meikitön elämä
-köyhyys ja sen tuoma "vapaus"
-laiska elämä (hyvät ja huonot puolet, pidemmän päälle ei hyvä)
-spontaanit päätökset
-seksitön elämä vuosia
-Vauva-palsta
Ooppera. Minut vietiin ensi kertaa oopperaan 12-vuotiaana ja kärsin suunnattomasti.
Joskus lukioaikana kuitenkin hurahdin oopperaan täysillä. Nyt oopperamusiikki on suurin nautintoni, ja istuisin katsomassa näytöksiä vaikka joka ilta, jos se olisi mahdollista. Kotona ooppera soi oikeastaan aina, ja säästän kaikesta muusta, jotta pääsen joka vuosi Savonlinnaan.
Kuntosali. En vain uskaltanut mennä, kun olin laiha ja rapakuntoinen, enkä tiennyt mitä siellä pitäisi tehdä.
Eipä tule muuta mieleen kuin kesäkeitto. Inhoan liikuntaa edelleen, samoin kylmiä järvivesiä ja meteliä.
Aika vähissä on tällaiset.
Ei nyt voida vielä pitämisestä puhua, mutta viimeksi kun join olutta, se oli ihan ok, vaikka minähän inhoan olutta?
Lisäksi mulle iski muutama vuosi sitten yhtäkkiä himo sanaristikoihin, vaikka ennen pidin niitä tylsinä ja olin ihan surkea niissä. En ole kovin hyvä vieläkään, mutta yleensä saan ainakin suurimman osan täytettyä helpoista ristikoista.