Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asioita, joista et ikinä uskonut joskus pitäväsi?

Vierailija
13.07.2018 |

Minulla ainakin

-Liikunta. Koululiikunta iänikuisine hiihtoineen ja pesäpalloineen pilasi liikunnan ilon yli kahdeksikymmeneksi vuodeksi.

-Nuorena viinit maistuivat mielestäni oksennukselle, nykyään käymme euroopassa viinitilamatkoilla😄

-Korealaiset draamasarjat uusimpana juttuna. Aina tuhahtelin kun luin korealaisten tv-sarjojen suosiosta, mutta reilu vuosi sitten sattumalta aloin katsomaan yhtä ja nykyään ovat olennainen osa tv-viihdevalikoimaani.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähissä on tällaiset.

Ei nyt voida vielä pitämisestä puhua, mutta viimeksi kun join olutta, se oli ihan ok, vaikka minähän inhoan olutta?

Lisäksi mulle iski muutama vuosi sitten yhtäkkiä himo sanaristikoihin, vaikka ennen pidin niitä tylsinä ja olin ihan surkea niissä. En ole kovin hyvä vieläkään, mutta yleensä saan ainakin suurimman osan täytettyä helpoista ristikoista.

Vierailija
22/31 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisaikojen vaatteet, siis kaiken maailman pönkkähameet, korsetit yms. Nykyisin pidän niitä kauniina ja arvostan korkealle ihmisiä, jotka osasivat/yhä osaavat niin hyvin ommella. En haluaisi, että sellaisia vaatteita käytettäisiin yhä, mutta voisin kokeilla, miltä tuntuvat päällä. Olen siis nainen, joka ei ole koskaan hameista tai mekoista pitänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hunajameloni, homejuusto ja puutarhanhoito

Vierailija
24/31 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimiehet

Koko uikkarit

Vierailija
25/31 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/31 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustot.

Lapsena pystyin juuri ja juuri syömään henkäyksenohuita edam-siivuja. 19-vuotiaana Kreikassa feta ällötti.

Nykyään melkein kaikki juustot ovat herkkua. 😋

Vierailija
27/31 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kaljut miehet

-äijämäiset miehet

-tatuoidut miehet

-rikolliset

-vittuilu

-ei-akateemiset miehet

-italialaiset ja espanjalaiset miehet

-Venäjä

-Itä-Eurooppa

-vihreät oliivit, parma

-voimakkaasti maustetut ruoat

-meikitön elämä

-köyhyys ja sen tuoma "vapaus"

-laiska elämä (hyvät ja huonot puolet, pidemmän päälle ei hyvä)

-spontaanit päätökset

-seksitön elämä vuosia

-Vauva-palsta

Vierailija
28/31 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anussexi kuivana.

Vierailija
29/31 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooppera. Minut vietiin ensi kertaa oopperaan 12-vuotiaana ja kärsin suunnattomasti.

Joskus lukioaikana kuitenkin hurahdin oopperaan täysillä. Nyt oopperamusiikki on suurin nautintoni, ja istuisin katsomassa näytöksiä vaikka joka ilta, jos se olisi mahdollista. Kotona ooppera soi oikeastaan aina, ja säästän kaikesta muusta, jotta pääsen joka vuosi Savonlinnaan.

Vierailija
30/31 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosali. En vain uskaltanut mennä, kun olin laiha ja rapakuntoinen, enkä tiennyt mitä siellä pitäisi tehdä.

Vierailija
31/31 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tule muuta mieleen kuin kesäkeitto. Inhoan liikuntaa edelleen, samoin kylmiä järvivesiä ja meteliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä