Asioita, joista et ikinä uskonut joskus pitäväsi?
Minulla ainakin
-Liikunta. Koululiikunta iänikuisine hiihtoineen ja pesäpalloineen pilasi liikunnan ilon yli kahdeksikymmeneksi vuodeksi.
-Nuorena viinit maistuivat mielestäni oksennukselle, nykyään käymme euroopassa viinitilamatkoilla😄
-Korealaiset draamasarjat uusimpana juttuna. Aina tuhahtelin kun luin korealaisten tv-sarjojen suosiosta, mutta reilu vuosi sitten sattumalta aloin katsomaan yhtä ja nykyään ovat olennainen osa tv-viihdevalikoimaani.
Kommentit (31)
Älypuhelin, vuosia vannoin näppäinpuhelimen nimiin ja olin varma, etten ikinä hanki kosketusnäyttöistä.
Vierailija kirjoitti:
Älypuhelin, vuosia vannoin näppäinpuhelimen nimiin ja olin varma, etten ikinä hanki kosketusnäyttöistä.
Mulla oli kännykkä ylipäätään sellainen asia jota en uskonut koskaan tarvitsevani😆
- koti-illat
- mökkeily
- lukeminen
- politiikka & talous
- laadukkaat raaka-aineet
No ei se mitään ;) parempi näin päin kuin tykätä näistä nuorena!
Nukkuminen. Lapsena ja teininä sitä piti ajan tuhlauksena, ja nukkui vain sen verran kun oli pakko. Nyt voisin antaa mitä vain, jos saisin nukkua vaikka 16 tuntia putkeen.
Oliivit.
Olen -60-luvun lapsi ja ei kuulutnut ruokavalioon. Ensimmäisen kerran kun maistoin ehkä n. 15-vuotiaana, niin ajattelin ei koskaan enää :)
Nyt popsin niitä mielelläni.
Vierailija kirjoitti:
Oliivit.
Olen -60-luvun lapsi ja ei kuulutnut ruokavalioon. Ensimmäisen kerran kun maistoin ehkä n. 15-vuotiaana, niin ajattelin ei koskaan enää :)
Nyt popsin niitä mielelläni.
Joo, muistan kun Espanjassa asuvat sukulaiset toi näitä joskus 80-l alussa ja äitini hehkutti niitä, luulin että ne olivat jotain älyttömän hyvää. Se järkytys kun lapsena maistoin niitä 😳
-viini maistuu joskus
-Aasia alkanut kiinnostaa, nuorempana ei ollu mtn Aasiavillitystä, niinkuin monella
-nukkuminen
-politiikan & talouden seuraaminen
-terveys, siis ihan perusasteella, että saa tarpeeksi ravinneaineita
Kahvi. Aloin juoda sitä vasta n. 17 v. koska aikaisemmin pidin sitä kamalana kurana. Nyt en enää päivääkään voisi olla ilman.
- kotimaanmatkailu
- patikointi, kohta varmaan vaeltaminenkin
- marjat, kohta varmaan sienetkin
Vierailija kirjoitti:
- kotimaanmatkailu
- patikointi, kohta varmaan vaeltaminenkin
- marjat, kohta varmaan sienetkin
Joo, nää on kanssa.
Oliivit, herkkusienet, homejuusto ja silli, ja mätitahna!
Se on kyllä jännä miten maku muuttuu, suoranaisesta oksennusrefleksistä himoksi.
Liikunta, silli, mätitahna, autolla ajaminen. Mä myös vihasin koululiikuntaa, mutta aikuisena olen aloittanut liikunnan harrastamisen. Olin jo lapsena hyvin avoin mauille, mutta silli ja mätitahna eivät menneet alas, vaikka yritin (ihan omasta halustani). Olin ennen niin vannoutunut moottoripyöräilijä, etten voinut kuvitella autolla ajamisenkin olevan parhaimmillaan ihan kivaa. No, ei se edelleenkään ole yhtä kivaa kuin moottoripyöräily.
Omakotilähiöt, ei kiitos ikinä enää kivitalohel*ettiin.
venyttely, aina kuvittelin et oon jotenkin luonnostaan jaykka eika kannata ees yrittaa venytella, nykyisin joka ilta ennen nukkumaan menoa ainakin jalat kohti kattoa ja takareiden venytykset tuntuu niiiiiin hyvalta :) myoskin olen oppinut kayttamaan mekkoja, mina joka pikkutyttona sain itkupotkuraivareita jos johonkin juhliin oli pakko laittaa mekko paalle :D
Suolakurkut, oliivit, kaaliruoat. Nämä oli aivan karmivia lapsena mutta nykyään herkkua.
Pillihousut. Silloin leveitten/boot cut-lahkeitten aikaan ei olisi voinut uskoa että joku päivä pilli näyttäisikin hyvältä.
Tupakka (johon toki viha-rakkaussuhde), punaviini, Gossip Girl, omakotitaloasuminen (tästä vasta haaveilen), vegaaninen ruokavalio, indiepop, yökerhot
Up!