Itsepalvelukirpparien työntekijäin älyttömyys!!!!
Löysin eilen lapselleni tosi nätin mekon itsarikirppikseltä.
.
Myyjä oli unohtanut laittaa siihen hinnan, mutta hänen pöydässään oli jo -50% -lappu, joten otaksun hänen -kuka lie- haluavan päästä eroon lopuista tuotteistaan.
.
Mentiin kassalle, mutta kyseista (varmaan lähtöhinta max. 5€) ei voitu myydä, koska "Emme me voi tietää, mitä myyjän päässä liikkuu".
.
Jätin muutkin ostokseni tiskille, koska otti päähän tämä SÄÄNTÖSUOMI- ASPEKTI.
Suutuin siis.
Pieni "kansalaistottelemattomuus" olisi ihan hyvä asia ottaen huomioon myyjän hinnoittelun: hän halusi takuulla päästä eroon eikä tienata.
Sinne jäi tyttäreni kiva mekko.
Voivoi.
Jälkeen päin ajattelin, että huomattuani hinnattomuuden, olisi pitänyt ottaa kynä kassista ja laittaa siihen vaikka 6 €.
Mennyttä, mikä mennyttä. : /
Kommentit (8)
Teki oikein. Pöydänvuokraajan oma moka, ettei hintalappua ole, mutta tahdittomuutta olisi kirppismyyjän myydä se keksimällään hinnalla.
Sääntö-Suomi ei tähän liity mitenkään vaan se, että pöydänvuokraajat jatkossakin uskaltavat ottaa pöydän ko. kirpparilta. Niistä pöytävuokrista kun se kirppusyrittäjä saa tulonsa.
Ajatellaan vaikka, että laitan myyntiin mariskoolin hintaan 20€. Lappu irtoaa ja kirppisyrittäjä olkiaan kohauttaen myy sen eurolla. Ei kovin hyvä juttu.
"Jälkeen päin ajattelin, että huomattuani hinnattomuuden, olisi pitänyt ottaa kynä kassista ja laittaa siihen vaikka 6 €."
On verrattavissa näpistykseen, jos alat itse kirjoitella hintoja toisen kirppistuotteisiin.
Tää ei oikeasti oo ees tosissaan? Toivottavasti...😂
Miksei se kirppiksen myyjä voinut soittaa pöydän pitäjälle ja kysyä hintaa? Näin meilläpäin tehdään. Kaikki olisivat tyytyväisiä.
Miksei ne soita sille myyjälle? Ite ollu jsks myymässä ja ollu hinnasta epäselvyyttä ni ne on soittanu.
Itsarikirppis?
Ihan oikeasti, itsarikirppis?
Ei voi olla vakiokävijöitä tuollaisella.
Samaa mieltä muiden vastaajien kanssa. Ei voi henkilökunta hintaa keksiä vaan pitää nostaa tuote syrjään ja/tai yrittää soittaa myyjälle.
Mutta valitettavasti kirpparilla, jossa itse silloin tällöin asioin, osa henkilökunnasta ei toimi näin vaan keksii hinnan tai päättelee sen muiden myynnissä olevien hintojen perusteella. Usein on mielestäni mennyt liian halvalla. Itse olen siis vierestä seurannut esim. kassajonosta ja on tehnyt mieli puuttua, mutta on jäänyt puuttumatta. Tätä tapahtuu silloin tällöin ja osa asiakkaista ostaa tuotteen sen enempää miettimättä tai kommentoimatta. Jotkut taas sanovat, etteivät osta, koska eihän noin voi toimia. Siihen henkilökunta vastaa jotain ympäripyöreää, että myytävänäkin nämä täällä ovat, tuntevat myyjän tms.
Ihan oikein työntekijä teki, koska hinnoitteluoikeus on vain sillä pöydän vuokranneella.