abi18-19

Hei kaikille! :)
Kirjoitan syksyllä ensimmäisen reaalini, (biologia) josta tavoittelen M-E:tä. Kurssiarvosanoiksi olen saanut 9, jos sillä jotain merkitystä edes on, eli ns. pohjatiedot pitäisi olla ihan hyvin kunnossa.
Olen lukenut nyt miltei kaikki kirjat lävitse, tehnyt jokaisesta kappaleesta muistiinpanot sekä katsellut opetustv:n videoita.
Kysymys onkin, mitä voin vielä tehdä enemmän, että varmistan hyvän arvosanan? Onko kellään mitään muita vinkkejä, kuin ne perinteiset "lue, tee muistiinpanot, katso videoita, jos löytyy"?
Voisiko joku vielä valaista siitä koetilanteesta mm. sen, miltä se tuntuu, miten kannattaisi edetä tehtävien teossa yms.? Kaikki kullanarvoiset vinkit otetaan vastaan!

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (4)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kirjoitin reaaleista eximiat. Itse luin kirjat 2-3 kertaa läpi ja kertailin käsitteitä useampaan otteeseen. Vanhat yokokeet katsoin myös läpi että ties mitä painotetaan. Kursseista oli ollut 9-10 arvosanoja.

Olet aika ajoissa. Itse aloitin lukemisen reilua kuukautta ennen kirjoituksia. Jos lukee liian aikaisin niin tieto alkaa osittain unohtumaan ellei jatkuvasti kertaa.

Keväällä kirjoittanut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat