Millaisen miehen nainen haluaa jatkoa
Alkuperäinen ketju sitten poistettiin, mysteeri.
Itse olin kommentoimassa että kyllä me tavismiehet olemme aika katkeria. Itse siis introvertti ja masentunut joten ei ole saanut itsestään irti sitä, että iskisi naisen. Nyt ikää yli 35 vuotta, joten yksin taidan pysyä loppuelämän. Helppo teidän naisten huudella että itseäsi niskasta kiinni.
Olen ihan ok näköinen, en siis kuitenkaan malli. Jos olisin 'prinssi' olisi naiset luultavasti lähestyneet minua jossain vaiheessa elämääni. En kuitenkaan ole siinä top 10% miehistä ulkonäöllisesti, joten ilman lähestymisyrityksiä olen ollut. Siis tasan nolla treffipyyntöä saanut. Nolla.
Käyn kuitenkin ulkona ajoittain, en dokaa en polta. Urheilen. Tehnyt kaiken paitsi itse kunnolla lähestynyt ketään. Töissä olen, ei sielläkään mitään sutinaa.
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh ja hahhah. Mitäpä jos ees kerran elämässäs koittaisit lähestyä jotakuta niin ei tarvi rakennella tekosyitä siitä, että yksinäisyytesi syy on se ettet ole prinssi?
Koska olen introvertti ja masentunut en kykene siihen. Menen lukkoon ja ylianalysoin. En voi sille mitään eikä muutkaan. Jos olisin todella komea ja miellyttävä, minua lähestyttäisiin. Siksi olen katkera koska olen tavallinen.
Ja kyllä, pelkkä läheisyys lievittäisi masennusta joka ei muutenkaan ole niin paha koska töissä pystyn käymään. Ehkä olisin ihan normaali ihminen jos olisin parisuhteessa? Olen tietenkin sitä 10% joka ei löydä parisuhdetta, mutta ei se katkeroitumista estä.
Ottaisitko itse valmiiksi masentuneen naisen aloittamaan parisuhdetta. Jos et ite kykene tekee edes alotetta, niin sehän ei ole muiden ongelma.
Niinpä, miehenä helposti jää ikisinkuksi jos on jotain esteitä. Naisia lähestytään kyllä.
Luuletko, että lähestyminen riemastuttaa, kun sen tekee 10 vuotta itseä vanhempi tai kännissä hoippuva tai seksiä vonkaava ääliö??
Luuletko tai edellytätkö, että naiselle riittää että miehellä on pulssi ja muna?
Mitä huonoa on siinä, jos 10v vanhempi mies lähestyy selvinpäin, kohteliaasti ja asiallisesti?
Ei mitään huonoa, jos olen ensin itse selvästi sanattomalla viestinnälläni ilmaissut että olen kiinnostunut.
Ai niin. En koskaan kiinnostu noin paljon itseäni vanhemmista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh ja hahhah. Mitäpä jos ees kerran elämässäs koittaisit lähestyä jotakuta niin ei tarvi rakennella tekosyitä siitä, että yksinäisyytesi syy on se ettet ole prinssi?
Koska olen introvertti ja masentunut en kykene siihen. Menen lukkoon ja ylianalysoin. En voi sille mitään eikä muutkaan. Jos olisin todella komea ja miellyttävä, minua lähestyttäisiin. Siksi olen katkera koska olen tavallinen.
Ja kyllä, pelkkä läheisyys lievittäisi masennusta joka ei muutenkaan ole niin paha koska töissä pystyn käymään. Ehkä olisin ihan normaali ihminen jos olisin parisuhteessa? Olen tietenkin sitä 10% joka ei löydä parisuhdetta, mutta ei se katkeroitumista estä.
Ottaisitko itse valmiiksi masentuneen naisen aloittamaan parisuhdetta. Jos et ite kykene tekee edes alotetta, niin sehän ei ole muiden ongelma.
Niinpä, miehenä helposti jää ikisinkuksi jos on jotain esteitä. Naisia lähestytään kyllä.
Luuletko, että lähestyminen riemastuttaa, kun sen tekee 10 vuotta itseä vanhempi tai kännissä hoippuva tai seksiä vonkaava ääliö??
Luuletko tai edellytätkö, että naiselle riittää että miehellä on pulssi ja muna?
Mitä huonoa on siinä, jos 10v vanhempi mies lähestyy selvinpäin, kohteliaasti ja asiallisesti?
Miksi mies lähestyisi 10 vuotta itseään nuorempia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies lähestyisi 10 vuotta itseään nuorempia?
Miksi ei? Jos sellainen sattuu olemaan kivan ja helposti lähestyttävän näköinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko nyt kysyä kun kaksikin miestä on täällä sanonut että ei löytyisi kuin vanhempia naisia seuraksi. Mikäs vika heissä on? Kannattaisiko vaikka edes yrittää? Ties miten siistiä olisi.
Toki jos lapsukaisia haluaa tehdä tähän maailmaan niin sitten ymmärrän miksi ei.
En ole kumpikaan viittaamistasi, mutta voin vastata. Kynnys liittyy lähinnä seksiin. Jotenkin ajattelen niin, että vanhempi nainen haluaa kunnon seksiä eikä epämääräistä räpellystä. Tai siis hänelle se on tärkeämpää kuin nuoremmalle naiselle. Toki te naiset tiedätte itse paremmin ja olisi kiva jos vastaisitte tähän
Toki, mutta siksi juuri nuorempi mies! Nuorempi sukupolvi on asenteeltaan täysin erilainen kuin omani, jonka miehet eivät ota mitään ohjeita vastaan vaan jyystävät kuten on aina ennenkin jyystetty.
Pahoten miehillä menee vikaan siinä, että luulevat useiden seksikokemusten tuovan jotakin etua uusien naistenkin kanssa. Eivät tuo, joka nainen on erilainen. Kokemattomampi tietää ettei tiedä.
N39, jolla säännöllisenä sänkyvieraana M23.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Luotettavan.
- Rehellisen.
- Sitoutuneen.
- Miehen, joka ei heti ensimmäisen vastoinkäymisen jälkeen lähde lätkimään eli tahtoo selvittää ongelmia ja rakastaa.
- Osaa siivota, pestä pyykkiä, laittaa ruokaa.
Näillä pääsee jo pitkälle.
Omassa päässäsi ehkä. Tositilanteessa tämä M35 varmaan sopisi hyvin sulle, mutta ei ole sitä 'kemiaa' koska hän on tylsä :D
Empä ole tosiaan noilla ominaisuuksilla päässyt toistaiseksi pitkälle.
Ymmärrän täysin! Olen seurannut tätä palstaa sivusilmällä ja sun juttuja tullut luettua. Eikö ole hullua miten naiset pettävät itseään noilla kriteereillä? Eivät ne koskaan päde! Tajuan että monilla naisilla on joku lista ominaisuuksista millä "kelpaa", mutta ei kukaan nainen tahdo tyytyä siihen. Pitää olla tuota edellä mainittua kemiaa!
-eri-ohis-
No kun nuo ominaisuuslistat ja kriteerit ovat toiveita, ei kiveenhakattuja vaatimuksia. Kun tapaa sen, jonka kanssa kemiaa löytyy, yleensä nämä listat unohtuu. Oma miehenikin on täysin toisenlainen kuin se täydellinen haaveiden kumppani. Toisaalta kavereina on montakin miestä, jotka tämän haavekuvan täyttäisi hyvinkin, mutta kun kerran siellä tunnepuolella ei ollut mitään värähtelyä niin kavereiksi jäivät. Ei se kumppanin valinta ole sama kuin jokin viran täyttäminen, että kuka tahansa tietut vaatimukset täyttävä siihen kelpaa. Eikä näissä jollekkin kelpaamattomissa ole sinänsä mitään vikaa, ei vaan syystä tai toisesta natsannut. Jollekulle toiselle asia voion olla toisin.
Niinpä. Nuo toivelistat ovat aika turhia mielestäni. Esimerkiksi tämä m35 täyttää vaikka mitkä kriteerit, muttei ole pariin vuoteen päässyt kuin kerran treffeille. Miettikääs sitä kun asetatte kriteereitä, ihan humpuukia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko nyt kysyä kun kaksikin miestä on täällä sanonut että ei löytyisi kuin vanhempia naisia seuraksi. Mikäs vika heissä on? Kannattaisiko vaikka edes yrittää? Ties miten siistiä olisi.
Toki jos lapsukaisia haluaa tehdä tähän maailmaan niin sitten ymmärrän miksi ei.
En ole kumpikaan viittaamistasi, mutta voin vastata. Kynnys liittyy lähinnä seksiin. Jotenkin ajattelen niin, että vanhempi nainen haluaa kunnon seksiä eikä epämääräistä räpellystä. Tai siis hänelle se on tärkeämpää kuin nuoremmalle naiselle. Toki te naiset tiedätte itse paremmin ja olisi kiva jos vastaisitte tähän
Toki, mutta siksi juuri nuorempi mies! Nuorempi sukupolvi on asenteeltaan täysin erilainen kuin omani, jonka miehet eivät ota mitään ohjeita vastaan vaan jyystävät kuten on aina ennenkin jyystetty.
Pahoten miehillä menee vikaan siinä, että luulevat useiden seksikokemusten tuovan jotakin etua uusien naistenkin kanssa. Eivät tuo, joka nainen on erilainen. Kokemattomampi tietää ettei tiedä.
N39, jolla säännöllisenä sänkyvieraana M23.
Voi kyllä kääntää toisinkin päin. Eipä oman ikäiset kovin innostuneen oloisia enää ole seksistä. Nuoremmat taas ovat!
m36
Jos treffipalstalla tai Tinderissä kertoo hakevansa Miestä isolla ämmällä, saa heti, ihan pyytämättä, joltain treffigurulta analyysin, jossa väitetään naisen etsivän perinteistä äijää tai Wagner-tyylistä töksäyttelijää. Oletetaan, että nainen etsii lähes harhaisena yliromantisoitua suhdetta Miestä etsiessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä oletko ketjun aloittanut henkilö, mutta minusta sinun ei kannata heittää vielä toivoa kankkulan kaivoon. Sain susta miellyttävän kuvan tekstin perusteella. Tosin kukaa ei tule tietenkään kotoa treffeille hakemaan ja jos yleisilme on kuin sitruunan syönyt niin vastapuoli ei ehkä uskalla lähestyä. En voi muiden naisten kriteereiden puolesta puhua, mutta ainakin minun kriteerit itselle parhaasta miehestä on mies, jonka kanssa on samoja intressejä ja toimiva kemia ja että mies huolehtii perushygieniasta. Neuvoisin tosin itsekin masennuksen kokeneena hoitamaan ensin itsesi niin hyvään kuntoon, että hyväksyt itsesi sellaisena kuin olet. Tsemppiä, olet ihan yhtä arvokas kuin kaikki muutkin.
N34
Mammanpoikia varokaa, naiset.