Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen miehen nainen haluaa jatkoa

Vierailija
13.07.2018 |

Alkuperäinen ketju sitten poistettiin, mysteeri.

Itse olin kommentoimassa että kyllä me tavismiehet olemme aika katkeria. Itse siis introvertti ja masentunut joten ei ole saanut itsestään irti sitä, että iskisi naisen. Nyt ikää yli 35 vuotta, joten yksin taidan pysyä loppuelämän. Helppo teidän naisten huudella että itseäsi niskasta kiinni.

Olen ihan ok näköinen, en siis kuitenkaan malli. Jos olisin 'prinssi' olisi naiset luultavasti lähestyneet minua jossain vaiheessa elämääni. En kuitenkaan ole siinä top 10% miehistä ulkonäöllisesti, joten ilman lähestymisyrityksiä olen ollut. Siis tasan nolla treffipyyntöä saanut. Nolla.

Käyn kuitenkin ulkona ajoittain, en dokaa en polta. Urheilen. Tehnyt kaiken paitsi itse kunnolla lähestynyt ketään. Töissä olen, ei sielläkään mitään sutinaa.

Kommentit (109)

Vierailija
21/109 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh ja hahhah. Mitäpä jos ees kerran elämässäs koittaisit lähestyä jotakuta niin ei tarvi rakennella tekosyitä siitä, että yksinäisyytesi syy on se ettet ole prinssi?

Mitä sinä tiedät naisten elämän helppoudesta tai vaikeudesta?!

Et yhtään mitään.

Mun puolesta saat olla ihan vapaasti edelleen katkera ja masentunut.

Sekä pitää typerät ennakkoluulosi.

Vastasitko nyt ihan oikealle?:D Tuskin oli aapee toi naureskelija?

Vierailija
22/109 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isokokoinen, itsevarma, komea, ilkeä. Siinä pääpiirteittäin naisten miesihanne.

M26 kilttis

Muuten kuin mun mies-paitsi, että hän ei ole ilkeä vaan yleensä mukava, paitsi joskus todella ärsyttävä. Kukaan ei ole täydellinen. Ja en kyllä tehnyt minkäänlaista aloitetta hänen suhteensa.

korjaa nimimerkkisi:

M26 ennakkoluuloinen tyhmis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/109 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai lähestytään naisia aina? ei vaan mua.

Vierailija
24/109 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ai lähestytään naisia aina? ei vaan mua.

Kuvaile itseäsi. Käytkö baareissa? Myös humalaisten lähestymisyritykset pitää laskea.

Tietenkin jos kotona makaa, ei miehet voi lähestyä. Käytkö miten ulkona? Siis illanvietossa, bileissä jne. Mites työt tai opiskelut? Oletko todella ruma?

Vierailija
25/109 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh ja hahhah. Mitäpä jos ees kerran elämässäs koittaisit lähestyä jotakuta niin ei tarvi rakennella tekosyitä siitä, että yksinäisyytesi syy on se ettet ole prinssi?

Mitä sinä tiedät naisten elämän helppoudesta tai vaikeudesta?!

Et yhtään mitään.

Mun puolesta saat olla ihan vapaasti edelleen katkera ja masentunut.

Sekä pitää typerät ennakkoluulosi.

Vastasitko nyt ihan oikealle?:D Tuskin oli aapee toi naureskelija?

Joo, en, pieleen meni.

Mutta sama se.

En jaksa inttää näille katkerille masentuneille. Uikoot katkeruudessaan.

Vertailun vuoksi: Jos nainen ilmoittaisi olevansa masentunut ja katkera kun on niin mitättömän näköinen ettei saa miestä, niin hänet huutonauruivattaisiin ulos ketjusta minuutissa (ruma läski lehmä kananperse loinen). Sit kerrottaisiin, että mene vaan baariin, kyllä säkin joltain saat seksiä. 🙄

Vierailija
26/109 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olen introvertti ja masentunut en kykene siihen. Menen lukkoon ja ylianalysoin. En voi sille mitään eikä muutkaan. Jos olisin todella komea ja miellyttävä, minua lähestyttäisiin. Siksi olen katkera koska olen tavallinen.

Ja kyllä, pelkkä läheisyys lievittäisi masennusta joka ei muutenkaan ole niin paha koska töissä pystyn käymään. Ehkä olisin ihan normaali ihminen jos olisin parisuhteessa? Olen tietenkin sitä 10% joka ei löydä parisuhdetta, mutta ei se katkeroitumista estä.

Ottaisitko itse valmiiksi masentuneen naisen aloittamaan parisuhdetta. Jos et ite kykene tekee edes alotetta, niin sehän ei ole muiden ongelma.

Niinpä, miehenä helposti jää ikisinkuksi jos on jotain esteitä. Naisia lähestytään kyllä.

Luuletko, että lähestyminen riemastuttaa, kun sen tekee 10 vuotta itseä vanhempi tai kännissä hoippuva tai seksiä vonkaava ääliö??

Luuletko tai edellytätkö, että naiselle riittää että miehellä on pulssi ja muna?

Vierailija
27/109 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, jos. Onko tuo jossittelu tuonut elämääsi jotain hyvää?

Jos sinua lähestyttäisiin niin sinäkö lakkaisit olemasta introvertti-masentunut-ylianalysoija? Kun vain nainen tulisi ja tekisi aloitteen, niin sinä olisit hyvä, rento, hauska, sosiaalinen elämänkumppani?

Jep, kuulostaa vähän pikkutytön haaveelta, kun se odottaa ja toivoo et Robin tulis kotioven taakse kosimaan.

Että alkaapi käyä flaksi ennemmin kun lopetat tekosyiden keksimisen ja keinolla tai toisella revit itsestäs rohkeuden tehdä alotteen. Sit voi vaikka huomata, et elämä ei loppunu vaikka saiskin pakit ekalta.

Vierailija
28/109 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olen introvertti ja masentunut en kykene siihen. Menen lukkoon ja ylianalysoin. En voi sille mitään eikä muutkaan. Jos olisin todella komea ja miellyttävä, minua lähestyttäisiin. Siksi olen katkera koska olen tavallinen.

Ja kyllä, pelkkä läheisyys lievittäisi masennusta joka ei muutenkaan ole niin paha koska töissä pystyn käymään. Ehkä olisin ihan normaali ihminen jos olisin parisuhteessa? Olen tietenkin sitä 10% joka ei löydä parisuhdetta, mutta ei se katkeroitumista estä.

Ottaisitko itse valmiiksi masentuneen naisen aloittamaan parisuhdetta. Jos et ite kykene tekee edes alotetta, niin sehän ei ole muiden ongelma.

Niinpä, miehenä helposti jää ikisinkuksi jos on jotain esteitä. Naisia lähestytään kyllä.

Onko se meidän naisten syy? Ymmärrätkän, että valitat nyt siitä, että muut miehet tekevät aloitteita myös masentuneille naisille - ja näet sen meidän naisten syynä. Minua ei ole vuosikausiin lähestytty eikä todellakaan lähestytty silloin, kun olin masentunut, mutta jos olisi niin olisiko se ollut minun syyni?

Vierailija
29/109 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi I N C E L sentään!

Vierailija
30/109 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko tavis-sana on tyhmä.

Mä en ainakaan tunne yhtäkään tavallista ihmistä. Jokaisessa on jotain erityistä ja erikoista. Jokaisessa on kaunista ja rumaa, hyviä ja huonoja puolia.

Niiden selvittäminen vaatii sen vaivannäön, että tutustuu ihmisiin. Toisista pitää, toisista ei. Kenestäkään ei pidä kaikki. Jokaisesta pitää joku, ellet sitten heittäydy inhottavaksi ja ilkeäksi tai kieltäydy täysin ihmiskontakteista.

Vierailija
31/109 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko tavis-sana on tyhmä.

Mä en ainakaan tunne yhtäkään tavallista ihmistä. Jokaisessa on jotain erityistä ja erikoista. Jokaisessa on kaunista ja rumaa, hyviä ja huonoja puolia.

Niiden selvittäminen vaatii sen vaivannäön, että tutustuu ihmisiin. Toisista pitää, toisista ei. Kenestäkään ei pidä kaikki. Jokaisesta pitää joku, ellet sitten heittäydy inhottavaksi ja ilkeäksi tai kieltäydy täysin ihmiskontakteista.

Minusta taas tavis-sanaa käytetään tällä palstalla aivan väärin. Ihminen, joka itsekin toteaa kuuluvansa johonkin 10 % marginaaliin ei nimenomaan ole tavis vaan marginaaliin kuuluva.

Vierailija
32/109 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isokokoinen, itsevarma, komea, ilkeä. Siinä pääpiirteittäin naisten miesihanne.

M26 kilttis

Muuten kuin mun mies-paitsi, että hän ei ole ilkeä vaan yleensä mukava, paitsi joskus todella ärsyttävä. Kukaan ei ole täydellinen. Ja en kyllä tehnyt minkäänlaista aloitetta hänen suhteensa.

korjaa nimimerkkisi:

M26 ennakkoluuloinen tyhmis

Tä? Etkö muka pidä pitkistä, itsevarmoista ja komeista miehistä? Ilkeistä ainakaan kukaan ei pidä. En minä ainakaan tee aloitteita miehille ja varsinkaan en tee jos ovat komeita.

Vierailija
33/109 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se naisten vika olekkaan, vaan oma vika tai vanhempien (geenit) ettei mies ole tarpeeksi puoleensavetävä jotta naiset tekisivät aloitteita tai näyttäisivät vihreää valoa!

Eiköhän se M35 manaile ihan samoja asioita, vaikka uskaltautuu tekemään aloitteita.

Aika outoa myös syyllistää masentuneita masennuksesta, ei se ole oma vika!

eri

Vierailija
34/109 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu että ketju poistettiin, joo.

Minua ottaa päähän miehet,jotka valittaa että se on naisten vika, kun he eivät saa seksiä tai löydä parisuhdetta.Naiset ovat niiiiiiin prinsessakranttuja,että niille ei kelpaa kuin 0,000000001% miehistä....tämä on kukkua!Ihan sama asia,kuin että väittäisit,että se on sen työnantajan vika kun en saanut sitä työpaikkaa tai lenkkipolun vika kun en jaksanut 10km juosta.Katkeruus ei ole viehättävä piirre ja itseään voi aina kehittää.Kyllä se "vika" löytyy ihan itsestä. Ei kaikki naisetkaan löydä miestä,siis parisuhteeseen -seksiseuraa nyt saa kuka nainen tahansa,mutta erona on se,että naiset eivät käy täällä vinkumassa,että se on miesten vika,kun ei miestä löydy,kun ne on niin kranttuja.

35/109 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä poistetusta ketjusta tässä puhutaan?Kyllä kai se on edelleen olemassa jos samasta puhutaan.

Vierailija
36/109 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se naisten vika olekkaan, vaan oma vika tai vanhempien (geenit) ettei mies ole tarpeeksi puoleensavetävä jotta naiset tekisivät aloitteita tai näyttäisivät vihreää valoa!

Eiköhän se M35 manaile ihan samoja asioita, vaikka uskaltautuu tekemään aloitteita.

eri

Geeneilleen ei tietysti kukaan mitään mahda, mutta sille mahtaa kyllä, että onko fyysisesti hyvässä kunnossa (tai sen näköinen), onko tukka ja parta siistit, hampaat hoidettu, ja miten pukeutuu. Noilla voi jo tehdä jonkinlaista korjausliikettä jos kokee sellaiseen tarvetta ja useimmille naisille jo nuo kyllä ihan riittää vaikka miehellä pottunokka olisikin.

Kukaan ei vissiin suoraan masennuksesta syyllistänyt täällä. Kyseenalaistettiin vaan sitä, että onko masentuneena ylipäänsä valmis suhteeseen ja henkiikö muille ihmisille pelkkää kurjuutta. Tietysti parisuhteen (tai seksin?) puute voi masennusta pahentaa, mutta varmaan aika marginaalista on se, että masennus johtuisi tyystin siitä ettei käy flaksi. Masentunutkin voi tehdä itsekseen töitä hyväksyäkseen elämäntilanteensa ja on varmasti suositeltavaakin itsesäälissä ja katkeruudessa piehtaroinnin asemesta, tiedän kokemuksesta. Jospa tuon henkilökohtaisen tilinpäätöksen jälkeen se pääkin on vähän pystymmässä ja olisi valmiimpi päästämään toisen ihmisen elämäänsä.

Vierailija
37/109 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Geeneilleen ei tietysti kukaan mitään mahda, mutta sille mahtaa kyllä, että onko fyysisesti hyvässä kunnossa (tai sen näköinen), onko tukka ja parta siistit, hampaat hoidettu, ja miten pukeutuu. Noilla voi jo tehdä jonkinlaista korjausliikettä jos kokee sellaiseen tarvetta ja useimmille naisille jo nuo kyllä ihan riittää vaikka miehellä pottunokka olisikin.

Kukaan ei vissiin suoraan masennuksesta syyllistänyt täällä. Kyseenalaistettiin vaan sitä, että onko masentuneena ylipäänsä valmis suhteeseen ja henkiikö muille ihmisille pelkkää kurjuutta. Tietysti parisuhteen (tai seksin?) puute voi masennusta pahentaa, mutta varmaan aika marginaalista on se, että masennus johtuisi tyystin siitä ettei käy flaksi. Masentunutkin voi tehdä itsekseen töitä hyväksyäkseen elämäntilanteensa ja on varmasti suositeltavaakin itsesäälissä ja katkeruudessa piehtaroinnin asemesta, tiedän kokemuksesta. Jospa tuon henkilökohtaisen tilinpäätöksen jälkeen se pääkin on vähän pystymmässä ja olisi valmiimpi päästämään toisen ihmisen elämäänsä.

Olen koittanut aika paljon kaikkea, paitsi seurustelua. Terapiat ja lääkkeet, mikään ei auttanut. Kuitenkin töitä on ja kavereita. Ei vaan uskallusta tai itseluottamusta lähestyä ihastuksia (joita on harvassa).

Ei siis naisten vika että olen yksin, vaan ihan oma vika. Jos tosiaan olisin komeampi, saisin varmaan lähestymisiä osakseni. En dokaa en polta ja urheilen, en nyt keksi miten tätä naamaa parantaisi. Ikää on kuitenkin yli 35v jo eli aika käy vähiin!

Vierailija
38/109 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärsi NARSISTI. Se on sulle ihan oikein, loppuelämän saat kärsiä.

Vierailija
39/109 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärsi NARSISTI. Se on sulle ihan oikein, loppuelämän saat kärsiä.

:-D

Vierailija
40/109 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Luotettavan.

- Rehellisen.

- Sitoutuneen.

- Miehen, joka ei heti ensimmäisen vastoinkäymisen jälkeen lähde lätkimään eli tahtoo selvittää ongelmia ja rakastaa.

- Osaa siivota, pestä pyykkiä, laittaa ruokaa.

Näillä pääsee jo pitkälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän