Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoli vuotta personal trainerin kanssa, -10 kg ja kroppa kuin uusi!

Vierailija
13.07.2018 |

Haluatteko kysyä jotain, ehkä voin auttaa tsemppaamaan?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatuksenani on treenailla ensin kotona painoilla + aerobista. Sitten jos ei 10kg riitä enää vastukseksi täytyisi siirtyä salille.

Suosittelisin kyllä että käyt ensin ottamassa pari ohjattua tuntia. Opit perusliikkeet oikein, muuten on riski että teet ne kotona väärin, ja satutat itsesi tai muuten on hyödytöntä.

Juu toki tarvitsen myös nyt ohjausta. Mutta lähtötaso on siis kilon painot juuri siksi ettei heti alusta lähde väärin.

Vierailija
22/31 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista oli kuntoilla personal trainerin avustuksella ja mitä te teitte yhdessä? Tarvitsisin apua oman kunnon kohottamiseen ja olen auttamattoman pihalla kaikesta. En ole ikinä astunut jalallanikaan salille, ajatus sekä kiehtoo että pelottaa. Ylipainoa ei ole, mutta vartaloni on heikkoa pullamössöä :(

Aloita rohkeasti, kannattaa! Etsi mukava, "tavallinen" valmentaja, ei mutään bull mentulaa tai fitness-kiihkoilijaa.

Tsemppiä!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka PT? Ottaisin mielelläni saman henkilön?

Anna kun arvaan, Ap ei voi vastata. Halusi vaan leuhkia.

Vierailija
24/31 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole lupaa kertoa hänen tietojaan täällä, enkä ajatellut kysyä, saanko pistää hänen tietonsa av:n keskusteluun. 😄

Löydätte varmasti hyvän valmentajan, kun etsitte saleilta. Selvittäkää koulutus, kyselkää suosituksia ja ottakaa kokeilukerta ennen sitoutumista.

Oma valmentajani on suunnitellut harjoitukset joka kerta hyvin, kysellyt, mistä tykkään ja tuonut mukaan uutta. Osallistuu harjoitteluun myös, näyttää, mitä tehdä, ei vain seiso viressä laskemassa toistoja.

Ihmisenä tulen hänen kanssaan myös hyvin juttuun, sekin on tärkeää.

ap

Vierailija
25/31 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu ap. Olen itsekin katsellut pt:tä. Minulla on jonkin verran nivel ym. vaivoja, joten olisiko hyvä että pt:llä olisi fysioterapeutin koulutus.

Vierailija
26/31 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno juttu ap. Olen itsekin katsellut pt:tä. Minulla on jonkin verran nivel ym. vaivoja, joten olisiko hyvä että pt:llä olisi fysioterapeutin koulutus.

Mulla oli myös niskakipuja ja treenaamisen kanssa siksi ongelmaa. Kysyin jo aikaa varatessa, osaako auttaa näihin. Ei ole fysioterapeutti, mutta löysi heti ongelmien syyt ja treeniä muokattiin sen mukaan.

Uskon, että ammattitaitoinen ja koulutettu valmentaja osaa neuvoa sopivan treenin.

Ap

Vierailija
27/31 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvalta, ap. Aika kalliiksi kylla tulee pt:n kanssa treenaaminen.

Taytyy ehka ottaa jonkinlainen "kuuri", etta saisi taas liikkumisen kayntiin ja sitten voi itsekin jatkaa.

Vierailija
28/31 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäikäinen on traineri. Vieroksun kolmikymppisiä kuntoihmeitä, kun ei heillä ole yleensä mitään käsitystä vaihdevuosi-ikäisen kuntoilun haasteista. Pari- kolmikymppisenä kuntoilulla saa helposti tuloksia, mutta vanhempana saa myös helposti lisää vaivoja, jos ei ole varovainen. En jaksaisi traineria, joka vaatisi minun ikäiseltäsi saman tason edistymistä kuin oman ikäiseltään.

Ja miten ylipäänsä löytää jonkun ammattitaitoisen, kuka vaanhan voi sanoa olevansa personal trainer.

Kuinka monesta kolmikymppisestä kuntoihmetrainerista sulla on ihan oikeasti kokemuksia? Vai oletko vain ennakkoluuloinen?

Vierailija
29/31 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tein töitä pt:n kanssa muutaman kuukauden kanssa. En laihtunut kuin pari kiloa, mutta en ollut kuin hiukan ylipainoinen alunperinkään. Mutta oli siitä hyötyä. Sain treenitekniikohin neuvoa ja treeniohjelma oli hyvä. En olisi itse samanlaista tehnyt, mutta olen tykännyt. Olen sitä noudattanut hieman muokattuna edelleen. Ruokavalio-ohjeita en jaksanut jakson jälkeen noudattaa, kun pitää soveltaa myös perheen mieltymyksiin ja aikatauluihin oma ruokavalio. Omien ruokien tekeminen vie liikaa aikaa. Tämä pt oli salin kautta ja myös jumppaohjaaja, joten olisin aika äkkiä saanut antaa palautetta, jos olisi ollut ongelmia. Tässä oli juuri sellainen nuori, joka otti huomioon ikäni haasteet ja minun tietyt vaivani. N53

Vierailija
30/31 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole lupaa kertoa hänen tietojaan täällä, enkä ajatellut kysyä, saanko pistää hänen tietonsa av:n keskusteluun. 😄

Löydätte varmasti hyvän valmentajan, kun etsitte saleilta. Selvittäkää koulutus, kyselkää suosituksia ja ottakaa kokeilukerta ennen sitoutumista.

Oma valmentajani on suunnitellut harjoitukset joka kerta hyvin, kysellyt, mistä tykkään ja tuonut mukaan uutta. Osallistuu harjoitteluun myös, näyttää, mitä tehdä, ei vain seiso viressä laskemassa toistoja.

Ihmisenä tulen hänen kanssaan myös hyvin juttuun, sekin on tärkeää.

ap

Buahahhaha olipa yllätys ettet ”voi” kertoa😂😂😂😂😂😂

Ihan julkista tietoa, et tarvi mitään lupia.

Oikein arvattu, Ap halusi vain provoilla ja leuhkia.

Vierailija
31/31 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvalta, ap. Aika kalliiksi kylla tulee pt:n kanssa treenaaminen.

Taytyy ehka ottaa jonkinlainen "kuuri", etta saisi taas liikkumisen kayntiin ja sitten voi itsekin jatkaa.

Ehkä se on hyvä että maksaa. Itse ainakaan en raaskisi epäonnistua tuolla hinnalla :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan