Puoli vuotta personal trainerin kanssa, -10 kg ja kroppa kuin uusi!
Haluatteko kysyä jotain, ehkä voin auttaa tsemppaamaan?
Kommentit (31)
Etkö osaa lukea, kun tarvitset ihan pt:n :))
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa lukea, kun tarvitset ihan pt:n :))
Ei se osaa käyttää hakutoimintoa YouTubessa...
10 kg nestettä pois ja nahka roikkuu?
Ihanaa, onneks olkoon upeasta suorituksesta! Teit paljon töitä tulosten eteen ja se kannatti. Ennen ja jälkeen kuvat olis mukava nähdä. =)
Kuinka tiiviisti teit pt:n kanssa yhdessä töitä, kuin usein tapasit pt:n? Montako treeniä viikossa salilla?
Onnea hienosta saavutuksestasi! :)
Millaista oli kuntoilla personal trainerin avustuksella ja mitä te teitte yhdessä? Tarvitsisin apua oman kunnon kohottamiseen ja olen auttamattoman pihalla kaikesta. En ole ikinä astunut jalallanikaan salille, ajatus sekä kiehtoo että pelottaa. Ylipainoa ei ole, mutta vartaloni on heikkoa pullamössöä :(
Onnittelut kerro lisää ohjelmasta ja ruokavaliosta.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, onneks olkoon upeasta suorituksesta! Teit paljon töitä tulosten eteen ja se kannatti. Ennen ja jälkeen kuvat olis mukava nähdä. =)
Kiitos! Ennen ja jälkeen kuvia ei ikävä kyllä ole, nyt harmittaa, että en ottanut kuvaa kun aloitin.
Tarkoitus oli alun perin saada uutta intoa liikuntaan ja pudottaa painoa, mutta kokonaisvaltainen muutos on ollut huima. Vanhat vaatteet tippuu päältä.
Söin normaalia terveellistä ruokaa, tärkeää on ollut syödä säännöllisesti. Välillä olen syönyt jäätelöä ja sipsejä. Alkoholia en ole juonut juurikaan.
Ikää on jo 45 v, joten kannustan jokaista aloittamaan, koskaan ei ole liian myöhäistä.
Pt on ammattitaitoinen, kannustaa kokonaisvaltaiseen terveelliseen elämäntapaan ja itselle parhaiten sopivaan liikuntaan.
Kerta treeni on maksanut 45 e. Treenataan yhdessä noin kerran viikossa, lisäksi sain hyvät ohjeet, joilla harjoitten itse.
Suosittelen!
Kaksi vuotta kolmen pt:n kanssa. Nollavaste. Se ei tosin ole trainereiden vika vaan minun ehlers danlosini.
Kuinka paljon tulokset nousivat tuossa ajassa?
Hienoa! :) Itse olen saanut 5kg pois 16:8-lla. Vielä toinen vitonen pitäisi saada pois, liikunta täytyy nyt ottaa mukaan koska haluan myös terveyttä ja voimaa.
Ajatuksenani on treenailla ensin kotona painoilla + aerobista. Sitten jos ei 10kg riitä enää vastukseksi täytyisi siirtyä salille.
Millaista liikuntaa PT siis sinulle ohjasi?
Millainen liikuntatausta sinulla on ap?
Mistä asioista innostuit nyt?
Tosi kiva, että kuitenkin innostuit :) Tsemppiä jatkossakin treeneihin:)
Vierailija kirjoitti:
Ajatuksenani on treenailla ensin kotona painoilla + aerobista. Sitten jos ei 10kg riitä enää vastukseksi täytyisi siirtyä salille.
Suosittelisin kyllä että käyt ensin ottamassa pari ohjattua tuntia. Opit perusliikkeet oikein, muuten on riski että teet ne kotona väärin, ja satutat itsesi tai muuten on hyödytöntä.
Kannattaa etsiä itselle sopiva pt. Omani on itseäni vanhempi mies, ei mikään fitness-urheilija, vaan liikunta-alan ammattilainen.
Yritin ennen hänen palkkaamistaan laihduttaa laskemalla kaloreita ja ilman hiilihydraatteja, tulosta ei tullut.
Pt kehotti syömään myös hiilihydraatteja ja lopettamaan itsenu nälkiinnyttämisen. Tein ruokapäiväkirjan, josta selvitti mitä syön.
Olen syönyt hyvän aamiaisen: ruisleipää, jugurttia, hedelmiä, lounaaksi esim. keittoa ja salaattia, illalla olon mukaan joko leipää, banaania tai pastaa, kanaa, raejuustoa.
Ei ole ollut nälkä ja ruuat on olleet tavallisia, helppoa!
Olemme tehneet yhdessä treenin, lämmittelyn tern itse, sen jälkeen erilaisia lihasharjoituksia. On ollut todella mukavaa ja odotan harjoituskertoja. Mitään rääkkiä hän ei suosi.
Minkäikäinen on traineri. Vieroksun kolmikymppisiä kuntoihmeitä, kun ei heillä ole yleensä mitään käsitystä vaihdevuosi-ikäisen kuntoilun haasteista. Pari- kolmikymppisenä kuntoilulla saa helposti tuloksia, mutta vanhempana saa myös helposti lisää vaivoja, jos ei ole varovainen. En jaksaisi traineria, joka vaatisi minun ikäiseltäsi saman tason edistymistä kuin oman ikäiseltään.
Ja miten ylipäänsä löytää jonkun ammattitaitoisen, kuka vaanhan voi sanoa olevansa personal trainer.
Lähtömitat ja nyt? Entä mitä huomaat jaksavasi tehdä paremmin?
Miten söit?