Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset häpyhuulet sinulla on?

Vierailija
13.07.2018 |

Kysymys naisille, mutta miehet voivat kommentissa kertoa oman mieltymyksensä pimpin ulkonäöstä.

Millaiset häpyhuulet sinulla on?

Vaihtoehdot

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut eihän tuo, että ne ei näkyisi, tarkoita välttämättä että olisi olemattomat sisemmät häpyhuulet. Voi olla isot ulommat häpyhuulet, mitkä peittää ne runsaatkin sisemmät.

Siksi tuli mieleen kun itsellä ei ole kovin pulleat ne ulommat häpyhuulet vaan aika rasvattomat/olemattomat. Sisemmät häpyhuulet ok silleen välilihan puolelta olemattomat, mutta hävin puolelta sit ihan normaalit (kai?) Eli se leveys on siltä puolelta jotain 1,5 cm mut ei siis koko matkalta, hövyn puolelta alle 5 mm (paljaalla silmällä arvioituna). = ja ne siis näkyy vähän ulompien välistä kun seison. Klitta ei näy mut tavallaan näkee sen klitoriksen hupun niinku... niinku sen hupun ihan yläosan. Mut ei voi nähdä klittaa mitenkään, se on niin lähellä vaginaa.

Mut toi että näkyykö klittakin riippuu tietty sen sijainnista ja niistä ulkoisista häppereistä että paljonko ne peittää.

Vierailija
22/93 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut eihän tuo, että ne ei näkyisi, tarkoita välttämättä että olisi olemattomat sisemmät häpyhuulet. Voi olla isot ulommat häpyhuulet, mitkä peittää ne runsaatkin sisemmät.

Siksi tuli mieleen kun itsellä ei ole kovin pulleat ne ulommat häpyhuulet vaan aika rasvattomat/olemattomat. Sisemmät häpyhuulet ok silleen välilihan puolelta olemattomat, mutta hävin puolelta sit ihan normaalit (kai?) Eli se leveys on siltä puolelta jotain 1,5 cm mut ei siis koko matkalta, hövyn puolelta alle 5 mm (paljaalla silmällä arvioituna). = ja ne siis näkyy vähän ulompien välistä kun seison. Klitta ei näy mut tavallaan näkee sen klitoriksen hupun niinku... niinku sen hupun ihan yläosan. Mut ei voi nähdä klittaa mitenkään, se on niin lähellä vaginaa.

Mut toi että näkyykö klittakin riippuu tietty sen sijainnista ja niistä ulkoisista häppereistä että paljonko ne peittää.

Hyvä analyysi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu on kaunis, kun se on puhdas ja terve ja oikean syntyperäisen naisen pillu. Teillä naisilla on tapana miettiä vähän liikaa tällaisia asioita. Lähtekää mieluummin siitä olettamuksesta liikkeelle, että te kelpaatte ja teistä tykätään. :)

-m36

Vierailija
24/93 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillu on kaunis, kun se on puhdas ja terve ja oikean syntyperäisen naisen pillu. Teillä naisilla on tapana miettiä vähän liikaa tällaisia asioita. Lähtekää mieluummin siitä olettamuksesta liikkeelle, että te kelpaatte ja teistä tykätään. :)

-m36

Meillä miehillä peniskompleksi meillä miehillä on ollut iät ajat. Miten kommentoit tätä?

Kyllä naiset saavat vertailla keskenään vulviaan; se nimittäin auttaa heitä näkemään vulvien monimuotoisuuden :)

M48

Vierailija
25/93 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-m36

Meillä miehillä peniskompleksi meillä miehillä on ollut iät ajat. Miten kommentoit tätä?

Kyllä naiset saavat vertailla keskenään vulviaan; se nimittäin auttaa heitä näkemään vulvien monimuotoisuuden :)

M48

Ihan samat eväät peniskompleksiin. Ei kannata jäädä märehtimään ja häpeämään asioita, etenkään kun ne perustuu vain omaan kuvitelmaan siitä, että "mitähän muut minusta ajattelee". Itsensä hyväksyminen on ensimmäinen askel siihen, että kelpaa ja on hyväksytty muidenkin silmissä.

Vierailija
26/93 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-m36

M48

Ihan samat eväät peniskompleksiin. Ei kannata jäädä märehtimään ja häpeämään asioita, etenkään kun ne perustuu vain omaan kuvitelmaan siitä, että "mitähän muut minusta ajattelee". Itsensä hyväksyminen on ensimmäinen askel siihen, että kelpaa ja on hyväksytty muidenkin silmissä.

Miksi siis pointtasit naiset tässä koska samat eväät kertomasi mukaan pätevät kaikkiin?

-> paranna viestintääsi ;)

M48

Vierailija
27/93 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Only Man kirjoitti:

Älkää naiset vaivatko päätänne näillä asioilla. Olen nähnyt yli 50 vuotta pimppejä ja leikkinyt niillä reilut  40 vuotta.

En ole yhtään rumaa nähnyt vaan kaikki saaneet pääni sekaisin ja varsinkin naisen ketä kohtaa tunteita.

Jokainen pimppi on NORMAALImiehen silmissä luomoavan kaunis ja haluttava ja oman daamin tietysti ykkönen.

Et voi puhua kaikkien miesten puolesta. Hyvin moni mies vähän välittää häppäreistä ja klitasta. Monelle se reikä siellä jalkovälissä on se juttu. Klittaan tai häppäreihin ei kosketa, eikä niitä katsota, eikä pidetä kauniina eikä lumoavana.

Kun tälläinen mies sanoo että pillusi kelpaa mulle, se tarkoittaa että kelpaa reikänä, ei mihinkään muuhun, ei suuseksiin eikä siihen että mies koskisi sormillaan. Näitä on kuule nähty.

Vierailija
28/93 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Only Man kirjoitti:

Älkää naiset vaivatko päätänne näillä asioilla. Olen nähnyt yli 50 vuotta pimppejä ja leikkinyt niillä reilut  40 vuotta.

En ole yhtään rumaa nähnyt vaan kaikki saaneet pääni sekaisin ja varsinkin naisen ketä kohtaa tunteita.

Jokainen pimppi on NORMAALImiehen silmissä luomoavan kaunis ja haluttava ja oman daamin tietysti ykkönen.

Et voi puhua kaikkien miesten puolesta. Hyvin moni mies vähän välittää häppäreistä ja klitasta. Monelle se reikä siellä jalkovälissä on se juttu. Klittaan tai häppäreihin ei kosketa, eikä niitä katsota, eikä pidetä kauniina eikä lumoavana.

Kun tälläinen mies sanoo että pillusi kelpaa mulle, se tarkoittaa että kelpaa reikänä, ei mihinkään muuhun, ei suuseksiin eikä siihen että mies koskisi sormillaan. Näitä on kuule nähty.

Näi on.

Klitoris ja häpyhuulet on meille täysin toissijainen asia. Mitä iloa meille niistä muka olisi. Ei yhtään mitään. Pääasia on, että mies ja muna nauttii. Nainen itse hoitakoon reikänsä ympäristön haluamallaan tavalla.

Vierailija
29/93 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä samaiset pillujen monimuotoisuutta ymmärtämättömät miehet vertailevat mieluummin talvidiesel-laatujen happipitoisuuksia ja energiatiheyttä suhteessa kulutukseen kuin esteettisiä vulvia.

M48

Vierailija
30/93 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-m36

M48

Miesten peniskompleksi johtuu samasta syystä kuin naisten kompleksi pillujen ulkonäöstä ja pillun koosta,  eli tietämättömyyteen anatomiasta ja biologiasta.  Pienille miehille on ylittämättömän vaikea ymmärtää sitä tosiseikkaa, että heille on olemassa ihan yhtä pieniä pilluja, jolloin molemmat nauttii. Niihin pieniin pilluihin ei mahdu isommat kalut tai ainakin menee helposti kivuliaaksi. Voivat  jo 2020 luvulla ymmärtää, että pitää vain löytää itselle sopiva vastakappale. Sama koskee  naisia. Jos joku nainen kokee, että värkki on väljä, tai pienet ei tunnu missään, niin etsiköön tarpeeksi isokaluisen. Tästä asiasta on kirjoitettu jo Kama Sutrassa joku tuhat vuotta sitten, ei todellakaan ole uusi asia. Mutta ilmeisesti nyt on käynyt niin, ettei nykysukupolvi lue enää biologiaa eikä tutustu ihmisen anatomiaan. Kaikki aika mennyt pleikkarilla pelatessa. 

Itse elänyt rajallisen pillun kanssa koko ikäni. Kaluni kolistellut aina  vaimon pillun rajoja. Ei ole pohjaton kaivo ja pienempi pilluisen kanssa seksi olisi ollut huonoa molemmille. 

Vierailija
31/93 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisemmän huulet todella näkyy, olen siis varustettu omastamielestä isoilla huulilla, ja luulen että se on myös luontaista mutta osiltaan myös liittyy teini-iän sooloiluun liittyviin huulten venyttämisiin. Minua todella kiihotti isot huulet(siis ennen poikakokemuksia), venyttelin niitä joskus jopa päivittäin.

No, sitten kun nuorena naisena tuli miehet kuvioon, häpesin niitä. Mutta sitten huomasin että miehet oli ihan hulluna mun pilluun, monet kuvailivat sitä kauniiksi kuin perhonen.

Vierailija
32/93 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisemmän huulet näkyy seistessä, jos olen posliini, ja luomu tai lähelle, niin ei näy.

Siis pienemmän huulet ei ole sittenkään kovin pienet.

Silti pidän vulvaani kauniina, ja pystyn katselemaan sitä peilistä. Mun paras ystävä kysyi joskus teininä että olenko katsonut miltä mun pillu näyttää, vastasin hieman hämmentyneenä, että en. Illalla sitten lainasin äidin suurentavaa meikkauspeiliä ja aloitin pienen tutkimusretken omaan fyysisyyteen.

Vierailija
33/93 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat.

Vierailija
34/93 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksissa 56% vastaajista n=300 sisemmät häpyhuulet näkyvät ulompien häpyhuulien välistä. 

Tämä on juuri se tulos joka myös tutkimuksessa saadaan. 

(Fifty-six percent of the women had visible labia minora.)

Vierailija
35/93 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastatkaa nyt tähän ettei Siskojen tarvitse kipuilla siitä että on erilainen

Niinpä. Murrosiässä ajattelin olevani ihan viallinen, kun häpyhuulet rupesi kurkkimaan. Jotenkin se jäi päälle ja olen aina hävennyt ja peitellyt pimppiäni. En käy yleisissä saunoissa enkä sauno tuttujenkaan kanssa, ainoastaan omien lasten ja miesystäväni kanssa.

Asia on vaivannut minua 20 vuotta ja edelleen olen harkinnut leikkausta vaikka aina miehet olleet hulluna pimppiini jos seksipuuhiin päädytty. Toimii hyvin ja lihakset kunnossa, ainoastaan tämä "kosmeettinen haitta" joka ehkä vain omassa päässä, mutta on kumminkin. Itselläni siis molemmat sisemmät huulet näkyy ulompien välistä, muutaman millin pidemmät on kuin ulommat ja myös klitoris työntyy esiin huulten välistä. Klitorikseni on kai vähän iso, n. 5mm suuntaansa ja kasvaa hieman kiihottuessani. Helppo löytää ja saa hyvin stimulaat

ei teitä voi auttaa. kaikkien miesten mielestä, missä näkyy sisemmät ja klitoris on tosi kiihottava. päinvastoin jos ei näy yhtään, ei niin kiva. no varmaan sama, kuin miehillä kullin koko. ei koskaan tarpeeksi iso, vaikka kuinka nainen vakuuttelee.

Vierailija
36/93 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhetta mieheltä miehelle^

- Nyt ne kullit pois mielestä ja puheista.

Vierailija
37/93 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastatkaa nyt tähän ettei Siskojen tarvitse kipuilla siitä että on erilainen

Niinpä. Murrosiässä ajattelin olevani ihan viallinen, kun häpyhuulet rupesi kurkkimaan. Jotenkin se jäi päälle ja olen aina hävennyt ja peitellyt pimppiäni. En käy yleisissä saunoissa enkä sauno tuttujenkaan kanssa, ainoastaan omien lasten ja miesystäväni kanssa.

Asia on vaivannut minua 20 vuotta ja edelleen olen harkinnut leikkausta vaikka aina miehet olleet hulluna pimppiini jos seksipuuhiin päädytty. Toimii hyvin ja lihakset kunnossa, ainoastaan tämä "kosmeettinen haitta" joka ehkä vain omassa päässä, mutta on kumminkin. Itselläni siis molemmat sisemmät huulet näkyy ulompien välistä, muutaman millin pidemmät on kuin ulommat ja myös klitoris työntyy esiin huulten välistä. Klitorikseni on kai vähän iso, n. 5mm suuntaansa ja kasvaa hieman kiihottuessani. Helppo löytää ja saa hyvin stimulaat

Kannattaa alkaa arvostamaan omaa seksualisuuttaan eikä pitää sitä vain miehen tyydyttämisenä. Aivan hullu idea alkaa leikkauttamaan omaa alapäätään, joka on toiminnallisesti priima. Itselläni on alapäässä hermovamma niin kyllä kummastuttaa, että jotkut naiset eivät voi olla mihinkään tyytyväisiä.

Vierailija
38/93 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat.

Vierailija
39/93 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ei pilkistän mistään. Toimii ja on minulle hyvä ja kaunis. en tajua ollenkaan toisten arvostelemista tai joihinkin muihin vertailemista. en tajua myöskään itsensä vertailista toisiin. Jokaisella on syntymässä saadut genitaalista niin miehillä kun naisilla. Kun ihmisillä on hyvä olla yhdessä ja haluavat tehdä toisilleen hyvää niin kaikella muulla ja ulkonäölläkin on harvinaisen vähän tekemistä Asian kanssa .

Vierailija
40/93 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepattaa mukavasti tuulessa.