Kehtaanko mennä klo 09 kauppaan ostamaan kaljaa
Siinä se tulikin. :D Juon harvoin kännejä, eilen lähti lapasesta. Noloa juu tiedetään... Mikään teini ole kuitenkaan enää, 27v. nainen olen. Onneksi ei sattunut muuta kuin että naapurin nörttipoika saattoi herätä kun neljän aikaan ulisin hetken surkeaa oloani kylppärissä. X) Oi voi.
Kommentit (43)
Osta muutakin.
Silloin syntyy mielikuva, että kaljat ovat illaksi. Ainakin minä ajattelen ysiltä pelkkää kaljaa ostavasta, että juo ne heti.
Sinänsä en kyllä ymmärrä varsinaisesti koko kehtaamista. Laillinen tuote, jota saa yhdeksältä ostaa..
Niin ja lisäys: 3 tasoittavaa kiitos. Ei mitään uusintaottelua nyt pysty näillä helteillä. Onkohan vähemmän noloa jos ostaa myös vaikka omenia. :D
Vierailija kirjoitti:
Niin ja lisäys: 3 tasoittavaa kiitos. Ei mitään uusintaottelua nyt pysty näillä helteillä. Onkohan vähemmän noloa jos ostaa myös vaikka omenia. :D
Omenia kolme, oluita 12. Uusintaottelu käyntiin. Paras voittakoon!
Mies
Heh, kiitos tsempeistä! 😆 Se on tukka taakse, arskat päähän ja menoks! Tulen kertomaan pian kuolinko häpeään.
Kannattaa enemmänkin miettiä että meinaako itse juoda ne oluet vai tarjoaako jollekin "hölmölle" kaverille eikä itselle sitten vaan vahingossa riittänytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omenia kolme, oluita 12. Uusintaottelu käyntiin. Paras voittakoon!
Mies
Haha! See ya 😆
Vierailija kirjoitti:
Heh, kiitos tsempeistä! 😆 Se on tukka taakse, arskat päähän ja menoks! Tulen kertomaan pian kuolinko häpeään.
Tule kertomaan varsinkin silloin jos kuolit häpeään. Se olisi maailmanluokan uutinen.
Huh! Pahaksi on alkoholismi menossa.
Mutta ei sun dokaaminen kassaa liikuta.
Mutta tottakai se tajuaa, että krapulaa on paranneltava, jos joku seisoo täristen kaljakäytävällä odottamassa että kello lyö 9.
Hikoileva, vapiseva, kalpea, aurinkolasit päässä. Kuin sketsistä.
Kyllä me kassat tiedetään että minkälaiset ihmiset on ostamassa olutlavaa heti klo 9 aamulla mutta ei meitä silti oikeasti kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me kassat tiedetään että minkälaiset ihmiset on ostamassa olutlavaa heti klo 9 aamulla mutta ei meitä silti oikeasti kiinnosta.
Miksi edes pitäisi kiinnostaa? Sä olet vain kassa, joka tekee sitä työtä mihin kyvyt riittävät.
Mä oon sanonut suoraan kassalla, että nyt on darra, joko se kello on yhdeksän? KaljaAAAA!!😆 Kassaakin nauratti. Mitä häpeämistä moisessa, en mä siellä päivittäin tai edes kuukausittain roiku aamulla bisseostoksilla. Kun krapula sitten on, se on korjattava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes pitäisi kiinnostaa? Sä olet vain kassa, joka tekee sitä työtä mihin kyvyt riittävät.
En tiedäkkään että miksi pitäisi kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholistit?
Ne jotka on tekemässä juhlajärjestelyjä?
Ne jotka on lähdössä talkoisiin?
Ne jotka on lähdössä viikoksi mökille?
Minkälaiset ihmiset?
Hyvin kehtaa. Lomalla voi vähän irroitella. Olisi mukava liittyä seuraan!
Mies