Millaiset häpyhuulet sinulla on?
Kysymys naisille, mutta miehet voivat kommentissa kertoa oman mieltymyksensä pimpin ulkonäöstä.
Kommentit (93)
Kukas pervo peräkammarin urpo tän aloituksen teki???
Vierailija kirjoitti:
Pullea viivapillu on paras ja seksikkäimmän näköinen
Nätti on sekin, mutta nättejä ovat kaikkien naisten kauneimmat. Sunt feminae pulcherrimae belli cunni. Kaikkein kauneimpia ovat naiset, joilla on sievä häpy.
Useat sanakirjat eivät tunne adjektiivia bellus, a, um, koska se on tosin antiikin aikaista, mutta usein vain kansanlatinaa. Kääntäjät sotkevat sen sotaa tarkoittavaan substantiiviin bellum, i, n. Samoin sanakirjat ja kääntäjät eivät yleensä tunne substantiivia cunnus, i, mask.(!), 'häpy, pillu, v**tu', vaikka sekin oli antiikin latinaa. Rakenne belli cunni on genetivus qualitatis 'kaunishäpyiset', 'kaunisv**tuiset.)
Vierailija kirjoitti:
Kukas pervo peräkammarin urpo tän aloituksen teki???
Jaa-a, lieneekö enää elossakaan?, muutaman vuoden kuitenkin raivopäistä ryyppäämistä ja rinkkaamista jo takana, ketjun aloituksen jälkeen.
Toivottavasti kuitenkin häpyhuulien päivittäistä imemistä suitse ja intohimoista vaginapenertaatiota.
Aika pienet ulommat häpyhuulet, tosi isot ja rullalla olevat sisemmät ja kun kiihotun aika iso klitta.
Vierailija kirjoitti:
Aika pienet ulommat häpyhuulet, tosi isot ja rullalla olevat sisemmät ja kun kiihotun aika iso klitta.
Miksi pidät sisempiä häpyhuulia rullalla ja mitä sillä tarkoitat?
Ei näy mitään, karvapusikko on edessä.
Olen mies mutta oli vaimon puolesta pakko vastata.
Mulle on tehty korjausleikkaus synnytyksen jälkeen. Ei oikeastaan näy kuin viiva... karvaisen kiitoradan jatkeena.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on tehty korjausleikkaus synnytyksen jälkeen. Ei oikeastaan näy kuin viiva... karvaisen kiitoradan jatkeena.
Kerrotko vielä miksi sisemmät häpyhuulet poistettiin korjausleikkauksessa:
En tiiä, mun häppärit alkoi nuorena näkymään ja on sellaset siis vieläkin, sentin ehka ulkona. En oo synnyttänyt enka nainut, mut tuntuu et ne vaan näkyy liikaa.
Vierailija kirjoitti:
En tiiä, mun häppärit alkoi nuorena näkymään ja on sellaset siis vieläkin, sentin ehka ulkona. En oo synnyttänyt enka nainut, mut tuntuu et ne vaan näkyy liikaa.
Hyvä ja kiihoittavaa on oikea herkku panemista varten.
Mitä jotkut naiset tai tytöt miettii et häpyhuulet näkyy? Oon koht 17vuotias jätkä ja mulla jalkojen välissä näkyy penis ja roikkuu kivekset. Ei niitä mihinkään tartte piilottaa. Systerin kans käydään saunassa joka viikko ja silläkin näkyy pillunhuulet eikä niitä mitenkää peittele.
Vierailija kirjoitti:
Mullaki ja sen lisäks ne on tummat ja ryppyset!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullaki ja sen lisäks ne on tummat ja ryppyset!
Oikein kiva siis imeä häppärisi syvälle suuhun ja paisutella ne karpalonpunaisiksi!
Milloin sinulle on viimeksi tehty niin?
Minulla näkyy hirveen selvästi klitoriksen huppu niin et häpeen sitä kun se on niin esillä. Alasti en edes voi ees missään olla kun se on iso ja näkyvä. Oon kyl hoikka et johtuuko se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla näkyy hirveen selvästi klitoriksen huppu niin et häpeen sitä kun se on niin esillä. Alasti en edes voi ees missään olla kun se on iso ja näkyvä. Oon kyl hoikka et johtuuko se siitä.
Siinähän on ilmiselvä korun paikka. Go, girl!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinähän on ilmiselvä korun paikka. Go, girl!
Intiimilävistyksiin sopii suhtautua kuten tatuointeihin. Jos kehotukseen hankkia lävistys liittyy englanninkielinen huudahdus niin sanon vaan että wt.
Selvästi näkyvä klitoriksen huppu on kyllä ihan kiva...
Muutamat erilaiset noissa FL Girlseissä.
Onpa outoa, että tällaisestakin voi ottaa ulkonäköpaineita. En ole koskaan miettinyt, millainen olisi kaunis tai vähemmän kaunis pimpero, kaikki ne ovat olleet kauniita, eikä kellään niiden kantajalla ole ollut (ainakaan minun tietääkseni) niistä paineita. Ihan turha miettiä mitään leikkauksia, antaa mennä vaan, ilo irti!
Ai että naiset, jokainen p*llu on kaunis!