Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset häpyhuulet sinulla on?

Vierailija
13.07.2018 |

Kysymys naisille, mutta miehet voivat kommentissa kertoa oman mieltymyksensä pimpin ulkonäöstä.

Millaiset häpyhuulet sinulla on?

Vaihtoehdot

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että naiset, jokainen p*llu on kaunis!

Vierailija
62/93 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas pervo peräkammarin urpo tän aloituksen teki???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pullea viivapillu on paras ja seksikkäimmän näköinen

Nätti on sekin, mutta nättejä ovat kaikkien naisten kauneimmat. Sunt feminae pulcherrimae belli cunni. Kaikkein kauneimpia ovat naiset, joilla on sievä häpy.

Useat sanakirjat eivät tunne adjektiivia bellus, a, um, koska se on tosin antiikin aikaista, mutta usein vain kansanlatinaa. Kääntäjät sotkevat sen sotaa tarkoittavaan substantiiviin bellum, i, n. Samoin sanakirjat ja kääntäjät eivät yleensä tunne substantiivia cunnus, i, mask.(!), 'häpy, pillu, v**tu', vaikka sekin oli antiikin latinaa. Rakenne belli cunni on genetivus qualitatis 'kaunishäpyiset', 'kaunisv**tuiset.) 

Vierailija
64/93 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukas pervo peräkammarin urpo tän aloituksen teki???

Jaa-a, lieneekö enää elossakaan?, muutaman vuoden kuitenkin raivopäistä ryyppäämistä ja rinkkaamista jo takana, ketjun aloituksen jälkeen. 

Toivottavasti kuitenkin häpyhuulien päivittäistä imemistä suitse ja intohimoista vaginapenertaatiota. 

Vierailija
65/93 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pienet ulommat häpyhuulet, tosi isot ja rullalla olevat sisemmät ja kun kiihotun aika iso klitta.

Vierailija
66/93 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pienet ulommat häpyhuulet, tosi isot ja rullalla olevat sisemmät ja kun kiihotun aika iso klitta.

Miksi pidät sisempiä häpyhuulia rullalla ja mitä sillä tarkoitat?

Vierailija
67/93 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy mitään, karvapusikko on edessä.

Olen mies mutta oli vaimon puolesta pakko vastata.

Vierailija
68/93 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tehty korjausleikkaus synnytyksen jälkeen. Ei oikeastaan näy kuin viiva... karvaisen kiitoradan jatkeena.

Vierailija
69/93 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on tehty korjausleikkaus synnytyksen jälkeen. Ei oikeastaan näy kuin viiva... karvaisen kiitoradan jatkeena.

Kerrotko vielä miksi sisemmät häpyhuulet poistettiin korjausleikkauksessa:

Vierailija
70/93 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä, mun häppärit alkoi nuorena näkymään ja on sellaset siis vieläkin, sentin ehka ulkona. En oo synnyttänyt enka nainut, mut tuntuu et ne vaan näkyy liikaa.

Vierailija
71/93 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiiä, mun häppärit alkoi nuorena näkymään ja on sellaset siis vieläkin, sentin ehka ulkona. En oo synnyttänyt enka nainut, mut tuntuu et ne vaan näkyy liikaa.

Hyvä ja kiihoittavaa on oikea herkku panemista varten.

Vierailija
72/93 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jotkut naiset tai tytöt miettii et häpyhuulet näkyy? Oon koht 17vuotias jätkä ja mulla jalkojen välissä näkyy penis ja roikkuu kivekset. Ei niitä mihinkään tartte piilottaa. Systerin kans käydään saunassa joka viikko ja silläkin näkyy pillunhuulet eikä niitä mitenkää peittele.

Vierailija
73/93 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullaki ja sen lisäks ne on tummat ja ryppyset! 

Vierailija
74/93 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullaki ja sen lisäks ne on tummat ja ryppyset! 

Oikein kiva siis imeä häppärisi syvälle suuhun ja paisutella ne karpalonpunaisiksi! 

Milloin sinulle on viimeksi tehty niin?

Vierailija
75/93 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla näkyy hirveen selvästi klitoriksen huppu niin et häpeen sitä kun se on niin esillä. Alasti en edes voi ees missään olla kun se on iso ja näkyvä. Oon kyl hoikka et johtuuko se siitä.

Vierailija
76/93 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla näkyy hirveen selvästi klitoriksen huppu niin et häpeen sitä kun se on niin esillä. Alasti en edes voi ees missään olla kun se on iso ja näkyvä. Oon kyl hoikka et johtuuko se siitä.

Siinähän on ilmiselvä korun paikka. Go, girl!

Vierailija
77/93 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinähän on ilmiselvä korun paikka. Go, girl!

Intiimilävistyksiin sopii suhtautua kuten tatuointeihin. Jos kehotukseen hankkia lävistys liittyy englanninkielinen huudahdus niin sanon vaan että wt.

Selvästi näkyvä klitoriksen huppu on kyllä ihan kiva... 

Vierailija
78/93 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamat erilaiset noissa FL Girlseissä.

Vierailija
79/93 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalkkuna

Vierailija
80/93 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa outoa, että tällaisestakin voi ottaa ulkonäköpaineita. En ole koskaan miettinyt, millainen olisi kaunis tai vähemmän kaunis pimpero, kaikki ne ovat olleet kauniita, eikä kellään niiden kantajalla ole ollut (ainakaan minun tietääkseni) niistä paineita. Ihan turha miettiä mitään leikkauksia, antaa mennä vaan, ilo irti!