Jean-Claude Juncker heilui ja hoippui ihan umpikännissä NATOn huippukokouksessa. Suomalainen lehdistö pimittää asiaa.
Näkeehän sen ihan selvästi että äijä on ihan pleksit. Kaikki sedätkin naureskelee vieressä, että "Heh heh, nyt se on meidän Junkka taas pienessä tuiterissa..".
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201807122201071098_ul.shtml
Suomalaisessa lehdissä väitetään kyse olevan selkäkivuista. Muiden maiden lehdissä asia sanotaan suoraan. Miksi meillä, umpihumalaisten luvatussa maassa, pitää näin räikeästi puhua asian vierestä?
Tässä kooste yhdestä toisesta tilaisuudesta:
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla kännissä, mutta itselläni selkävaivat vain aiheuttaa tasapainohäiriöitä. Eli kuljen kuin kännissä. Siihen vielä lääkkeet päälle, niin vaikutan sekakäyttäjältä.
Niin ja läpsit toisia naamaan ja hymyilet samalla kuin heikkomielinen? Don't think so....
Ehkä sai selkäkipuun liian kovia lääkkeitä.
Juuh, pari pulloa konjakkia päivässä.
Humalaisella on aina kavereita. Siellä suomen mörököllit jää ihan nurkkaan kun murjottavat yksinään. Ahti Karjalainen presidentiksi!
Se pitää näitä miitinkejä kivoina bileinä.
Puuttui enää että olis kussut housuihinsa...
Miten se annettiin tuolla tavalla toikkaroida ihmisten ilmoilla. Olisi nyt juominkien jälkeen viety jonnekin lepäämään ja sanottu ettei voi osallistua selkäkipujan takia. Tai ehkä alaiset halusivat kaiken kansa nähdä tämän ja toivovat, että hänet pistetään nyt sivuun toimestaan. Voin vain kuvitella kuinka paljon ryyppää, kun ei ole kameroiden edessä.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä väliä? Ihan sama onko juovuksissa vai selkäkipuinen, mihin se muka vaikuttaa. Näissä kokouksissa asiat ja päätökset on valmisteltu etukäteen virkamiesten toimesta ja tämä on vaan teatteria medialle.
Tuo tyyppi sattuu olemaan euroopan komission puheenjohtaja. Komissiossa tehdään kaikki eu:n päätökset, parlamentilla ei ole mitään valtaa. Minusta on järkyttävää, että tuollainen alkoholisti heiluu ylimmällä vallan portaalla päättämässä meidän kaikkien asioista. Ilmankos koko eu vaikuttaa mielipuoliselta.
Kyllä tätä Junckerin juopottelua on monissa suurissa ulkomaalaisissakin lehdissä peitelty, on vain toistettu virallista selitystä selkävaivoista. Niinkuin joku tuolla jo aiemmin mainitsi, nimenomaan muiden päämiesten vaivautuneista hymyistä ja muista reaktioista näkee, ettei kyse tosiaankaan ole mistään kivuista johtuvista tasapainohäiriöistä. Mielestäni - jos lehdet eivät uskalla suorasanaisesti spekuloida humalatilalla - voisivat edes selkeästi kirjoittaa esim. että "Juncker hoiperteli ja tarvitsi tukea muilta valtionpäämiehiltä" tms. Ja video jutun yhteyteen, josta jokainen voi itse päätellä syyn hoipertelulle.
Eu onkin minä minä minä minä minä ahneuteen perustuva kauppaliitto joka määrää samalla kansalaisten käytännön asioista, minä minä minä minä lähtökohdistaan. Kansa maksaa ja eu:han rahastaa. Ihmettelen että noin epäsuhtainen lähtökohta voi ylipäätään pitää valtaa sivistyneessä maailmassa joka väittää itseään dempkraattiseksi. Ainoastan minä minä minä minä on tärkeää.
Muutamilla suomalaisilla sivustoilla on näistä kännitoilailuista, ei tuota sen kummemmin peitellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut bbc:kään sivuilla kuin vasta puolilta öin, eikä mainittu että olisi humalatilasta johtunut. Loppuillanhan sitä kärrättiin pyörätuolissa.
Bbc tietysti kertoo totuuden kaikesta😎
Tottakai uutisen on pakko olla valetta jos se ei satu sopimaan sinun ennakko-odotuksiisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä väliä? Ihan sama onko juovuksissa vai selkäkipuinen, mihin se muka vaikuttaa. Näissä kokouksissa asiat ja päätökset on valmisteltu etukäteen virkamiesten toimesta ja tämä on vaan teatteria medialle.
Tuo tyyppi sattuu olemaan euroopan komission puheenjohtaja. Komissiossa tehdään kaikki eu:n päätökset, parlamentilla ei ole mitään valtaa.
Komissio on alisteinen parlamentille, jonka päätökset hyväksyy ministerineuvosto, joten ihan näin ei asia ole.
Olen nähnyt Junckerin humalassa ja minusta hän ei naamastaan näytä kyllä humalaiselta tuossa. Hoipertelu kyllä näyttää kovasti siltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo tyyppi sattuu olemaan euroopan komission puheenjohtaja. Komissiossa tehdään kaikki eu:n päätökset, parlamentilla ei ole mitään valtaa.
Komissio on alisteinen parlamentille, jonka päätökset hyväksyy ministerineuvosto, joten ihan näin ei asia ole.
Olen nähnyt Junckerin humalassa ja minusta hän ei naamastaan näytä kyllä humalaiselta tuossa. Hoipertelu kyllä näyttää kovasti siltä.
Hoipertelu ei tee ihmisestä humalaista yhtään sen enempää kuin kommentointi keskustelupalstalla tekee kenestäkään älykästä.
Vierailija kirjoitti:
Muutamilla suomalaisilla sivustoilla on näistä kännitoilailuista, ei tuota sen kummemmin peitellä.
Ai ihan valtamediassa muka? Annappa linkki. Minä olen nähnyt vain selittelyä selkävaivoista ja kommenttiosiot kiinni. Mieti hetki, jos vaikka joku persu olisi esiintynyt samassa kunnossa vastaavassa tilanteessa. Mikä ulina siitä syntyisi.
Aika moni kyllä tunnistaa tuosta "mithään en oo othanut" sukulaisensa kun näköjään kovin tuskainen vaiva?
Tuohan on "maan tapa" meillä suomessa. Mitä uutta ja outoa, uutiskynnyksen ylittävää tuossa muka oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ihan valtamediassa muka? Annappa linkki. Minä olen nähnyt vain selittelyä selkävaivoista ja kommenttiosiot kiinni. Mieti hetki, jos vaikka joku persu olisi esiintynyt samassa kunnossa vastaavassa tilanteessa. Mikä ulina siitä syntyisi.
Tähän voisi nyt ajankkhtaisesti ottaa verrokiksi vaikka Trumpin.
Jos Trump heiluisi NATO-kokouksessa 2,5‰ kännissä ja tervehtisi ihmisiä nuolemalla näiden naamat, kuinka asiasta uutisoisi esim. HS?
Ottamatta kantaa mihinkään ja olematta mitään mieltä mistään asiasta, ei voi kuin ihmetellä median nykytilaa. Miksi sen agenda ei voisi olla vain mahdollisimman paljon klikkauksia ja lukuoikeuksien ostajia?
Miksi edes kaupallinen media ei voi vain keskittyä tuloksen tekoon ja julkaista jutun kännimokaajista täysin riippumatta kuka tämä on? "Juncer veti lärvit huippukokouksessa" tai "Trump mölisi kuin Teuvo Hakkarainen"
Kumpikin otsikko myy lehteä, mutta vain toisen anatama hyöty käytetään.
Juuri oikeanlainen johtaja EU:lla.
EU:n pitäminen rauhanprojektina on sama asia, kuin palvoisi Saaatanaa jumalana.
EU on Saaatanasta ja siten siis Saaatanan työkalu.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni kyllä tunnistaa tuosta "mithään en oo othanut" sukulaisensa kun näköjään kovin tuskainen vaiva?
Mulla on yksi sukulainen jolla on niin pahat selkävaivat että se tarvitsee rollaattorin tai ainakin kepit ja välillä se ottaa viinaakin.
Sinun teoriasi mukaan se on siis aina hoiperrellessaan kännissä koska muu ei ole mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän voisi nyt ajankkhtaisesti ottaa verrokiksi vaikka Trumpin.
Jos Trump heiluisi NATO-kokouksessa 2,5‰ kännissä ja tervehtisi ihmisiä nuolemalla näiden naamat, kuinka asiasta uutisoisi esim. HS?
Ottamatta kantaa mihinkään ja olematta mitään mieltä mistään asiasta, ei voi kuin ihmetellä median nykytilaa. Miksi sen agenda ei voisi olla vain mahdollisimman paljon klikkauksia ja lukuoikeuksien ostajia?Miksi edes kaupallinen media ei voi vain keskittyä tuloksen tekoon ja julkaista jutun kännimokaajista täysin riippumatta kuka tämä on? "Juncer veti lärvit huippukokouksessa" tai "Trump mölisi kuin Teuvo Hakkarainen"
Kumpikin otsikko myy lehteä, mutta vain toisen anatama hyöty käytetään.
kuka tässä junckerin tapauksessa on nuollut jonkun naamaa t. nimim. utelias
Sivistyneet eurooppalaiset eivät ole juovuksissa. Vain suomenkielinen kansa on humalassa ja sekoilee. Näinhän se opetetaan.