Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä elokuva tai tv-sarja?

Mysteeri
12.07.2018 |

Mieltäni on askarruttanut kauan yksi pätkä, jonka näin tv:ssä 80-luvulla. Arvelisin kyseessä olevan elokuva. Aika alussa mies pakottaa 12-vuotiaan tytön kanssaan aikakoneeseen (tai avaruusalukseen). Matkan aikana tyttö huomaa miehen kuolleen. Seuraavassa kohtauksessa näytetään teinejä kuuntelemass aika kovalla korvalapuista musiikkia. Mikäköhän elokuva on kyseessä? Voi toki olla sarjakin. Netistä olen etsinyt kaikki scifielokuvat, Mutta en osunut vielä oikeaan. Todennäköisesti 70-80-luvulla tehty, värillinen kuva. Kommentteja pliis! Ei haittaa, vaikka ei olisikaan tietoa, kunhan joku vastaisi jotain tähän.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että Redditissä osattais neuvoa?

Ok. Kiitos neuvosta.

Ap

Vierailija
22/24 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaatko neuvoa miten siellä luodaan uusi keskustelu? Tarvitseeko rekisteröityä pakosti? Ainakin pystyy laittamaan muiden keskusteluihin kommentin ilman rekisteröitymistä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, kiitos neuvosta :) Redditissä todella joku löysi oikean sarjan, se on The girl from Tomorrow eli Suomessa nimellä tyttö tulevaisuudesta. Nyt on viimeinenkin mysteeri selvinnyt :)

Vierailija
24/24 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotkut muistot pätkästä varmaan muistin eri tavalla, onhan siitä kuitenkin n. 30 vuotta aikaa, koska vuoden 1990 sarjasta kyse :)

Ap