Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osaa käydä lentokoneen vessassa ja pitkä lento edessä! APUA

Vierailija
12.07.2018 |

Olen matkustamassa Koreaan syksyllä.

Ongelma on se, että lento kestää sen 8-9h enkä millään voi pidätellä niin kauan. Olen lentänyt monesti ennenkin mutta lapsuuden jälkeen en ole edes yrittänyt käydä vessassa. Kone heiluu, vessa haisee, pönttö on niin oudon mallinen, että jos istun rennosti niin valun sinne sisälle ja aina joku on repimässä sitä ovenkahvaa vaikka olisi ollut vessassa 10sekuntia.

Mitä voin tehdä... Yritin pari viikkoa sitten harjoitella junamatkalla ja käydä siellä vessassa mutta siitäkään ei tullut mitään.

Istunko vaan paikallani ja ootan, että rakko pettää tai munuaiset poksahtaa.... -.-

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kone ei heilu, vessat uusissa koneissa on mukavia. Rentoudu ja anna kakan tulla.

Vierailija
2/20 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on sitten pakko antaa niiden posahtaa jos se on liian vaikea suoritus...

Anna mun kaikki kestää!🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kone ei heilu, vessat uusissa koneissa on mukavia. Rentoudu ja anna kakan tulla.

Kakkaa pystyisinkin pidättämään vaikka koko päivän. Mulla on vaan ujo rakko. Yleisissäkin vessoissa on joskus tuskaa....

Vierailija
4/20 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita aikuisten vaippa. Ei se ehdi tuossa ajassa täyttyä ihan äärimmilleen. Varmaan riittää että kuset siihen kerran. Huomaamatonta.

Vierailija
5/20 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heiluminen ja haiseminen on pikkuvikoja. Ja pytyn reunalla nyt varmasti osaa aikuinen ihminen istua ilman että tippuu pönttöön.

Toivottavasti Koreassa on vain sinulle kelpaavia vessoja.

Vierailija
6/20 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se on sitten pakko antaa niiden posahtaa jos se on liian vaikea suoritus...

Anna mun kaikki kestää!🙄

On se! :D usko tai älä.

Vierailija
7/20 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaippa jalkaan.

Vierailija
8/20 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaipat.

Vierailija
9/20 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riuhdo reilusti rauhoittavia ja viinaa ennen lentoa, vessassa käynti sujuu kuin lentäen. Jos ei muuta asiaa vessaan, niin ainakin byytta lentää!

Vierailija
10/20 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heiluminen ja haiseminen on pikkuvikoja. Ja pytyn reunalla nyt varmasti osaa aikuinen ihminen istua ilman että tippuu pönttöön.

Toivottavasti Koreassa on vain sinulle kelpaavia vessoja.

Siinä se ongelma onkin. Jos istun reunalla niin jännitän kaikkia alaosaston lihaksia ja silloin en pysty kusemaan :D

ap

Vierailija
11/20 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vessaan ja yritä rentoutua & ajatella voivasi viipyä siellä vaikka 20min jos tarve vaatii.

Istu ja laita sormet korville ja sulje silmät. Yritä kuvitella, että olet kotona vessassa. Tärkeintä on rentoutua. Kaikkien pitää käydä pissalla ja se on ihan normaalia.

Terveisin toinen jännäpidättäjä.

Vierailija
12/20 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty kusemaan vaippaan myöskään :D paitsi jos ne ovat varoiksi kun rakko lopulta antaa periksi :''D

ap

Vierailija
13/20 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura vaipat ja käy vaihtamassa ne ne vessassa. Vanhuksillakin riittää yksi päivässä.

Vierailija
14/20 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene vessaan ja yritä rentoutua & ajatella voivasi viipyä siellä vaikka 20min jos tarve vaatii.

Istu ja laita sormet korville ja sulje silmät. Yritä kuvitella, että olet kotona vessassa. Tärkeintä on rentoutua. Kaikkien pitää käydä pissalla ja se on ihan normaalia.

Terveisin toinen jännäpidättäjä.

Joo tää auttaa oikeasti. ihan yleisessäkin vessassa,Täytyy vaan yrittää rentoutua.

ap

Vierailija
15/20 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo poliisikoulussa tämä asia opetettiin.

Jos pidättelet, älä kuse.

Jos kuset, älä pidättele.

Vierailija
16/20 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koreaan kannattaa ottaa oma potta mukaan, mikseipä käsimatkatavaroihinkin. Tai sitten jää kotiin, tai syö pussikaupalla salmiakkia. Turvotus lisääntyy.

Vierailija
17/20 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla inhottaa laittaa noiden ahtaiden koppivessojen ovea lukkoon. Pelkään lukon jäämistä jumiin.

Vierailija
18/20 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa harkita nyt kaksi kertaa, jos kuitenkin jäisit kotiin kasvamaan.

Vierailija
19/20 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa harkita nyt kaksi kertaa, jos kuitenkin jäisit kotiin kasvamaan.

No matkaa on harkittu pitkään ja hartaasti. En voi vain lennellä ympäri eurooppaa (melkein kaikki itseä kiinnostavat kohteet on jo koluttu) vain rakkoni takia. Haluan kaukomaille enkä halua, että jännäpissa estää sen. 

Oon sitten helvetti vaikka kupla otsassa kokomatkan. Kyllä se pissi joskus tulee :D

ap

Vierailija
20/20 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla inhottaa laittaa noiden ahtaiden koppivessojen ovea lukkoon. Pelkään lukon jäämistä jumiin.

Se ovi saadaan kyllä tarvittaessa henkilökunnan toimesta ulkopuolelta auki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi