montako avainta annatte vuokralaiselle?
Kommentit (10)
:D
Olen teettänyt kopiot jokaisen asunnon avaimesta missä olen asunut vuokralla ja olen pitänyt ne kopiot itselläni kun olen muuttanut pois.
Vierailija kirjoitti:
Olen teettänyt kopiot jokaisen asunnon avaimesta missä olen asunut vuokralla ja olen pitänyt ne kopiot itselläni kun olen muuttanut pois.
Jaa, onko jotain vanhoja abloyta vai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen teettänyt kopiot jokaisen asunnon avaimesta missä olen asunut vuokralla ja olen pitänyt ne kopiot itselläni kun olen muuttanut pois.Jaa, onko jotain vanhoja abloyta vai.
Avaimen kun avaimen kopsaus onnistuu helposti kun matkustaa ja tuntee ihmisiä.
2 avainta vuokralaiselle (yksiö / kaksio), kolmannen pidän luonnollisesti itse.
Asukasluvusta riippuen, yksinasuvalle 2, pariskunnalle 3, lapsiperheelle 3 tai 4 ja jos haluavat enemmän saavat niitä itse maksaa lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen teettänyt kopiot jokaisen asunnon avaimesta missä olen asunut vuokralla ja olen pitänyt ne kopiot itselläni kun olen muuttanut pois.Jaa, onko jotain vanhoja abloyta vai.
Exec-avaimen patenttisuoja päätyi jo aikaa sitten. Varmaan yleisin avain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaimen kun avaimen kopsaus onnistuu helposti kun matkustaa ja tuntee ihmisiä.
Kuuluuko repertuaariisi myös sanoa "pyörittää muutakin kuin tahkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exec-avaimen patenttisuoja päätyi jo aikaa sitten. Varmaan yleisin avain.
Miten tarkkaan ottaen patenttisuoja estää tekemästä avaimesta kopioita?
Vierailija kirjoitti:
Asukasluvusta riippuen, yksinasuvalle 2, pariskunnalle 3, lapsiperheelle 3 tai 4 ja jos haluavat enemmän saavat niitä itse maksaa lisää.
Sulla on varmaan monta vuokrattavaa kämppää.
Yks per nuppi ja yksi vara-avain.