Jos seurustelukumppani asuu 180 km päässä onko suhde tuomittu epäonnistumaan?
Kumpikaan ei ole hetkeen kykeneväinen muuttamaan asuinpaikastaan.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli välimatkaa muutaman kilometrin alle tuon ja hyvin toimi alkuun.
Mites sitten pidemmän päälle?
En tiedä. Meillä on suhde alussa ja välimatkaa 170 kilometriä. Kuulisin myös mielelläni kokemuksia.
Eihän sitä toista joka päivä pääse näkemään jos siihen kokee tarvetta, mutta uskon että toimii jos kummaltakin löytyy tahtoa.
Vain kantakaupungissa asuvat kelpaavat.
Eihän tuo ole mitään. Ihmiset rakastuu ja löytää toisensa tuhansien kilometrien päästä. Toiselle mantereelle muuttamiseen verrattuna tuo on naurettavan lyhyt välimatka!
Mä ajoin vuoden 400km suuntaansa joka vknloppu naisen luo, sitten muutettiin yhteen ja asuttiin viisi vuotta yhdessä ja sitten erottiin.
Joten kai se on.
M
Ei ole kokemusta niin en osaa sanoa kokemuksesta.
Kaksi vuotta kuljettiin puoleen ja toiseen, sit mentiin naimisiin ja muutettiin yksiin vasta sitten (tää nyt vaan meni näin) Nyt oltu naimisissa 13vuotta ja jatkuu.
Tosin oltiin +/- 40v liekö sillä vaikutusta.
Kaukomorsian kirjoitti:
Kaksi vuotta kuljettiin puoleen ja toiseen, sit mentiin naimisiin ja muutettiin yksiin vasta sitten (tää nyt vaan meni näin) Nyt oltu naimisissa 13vuotta ja jatkuu.
Tosin oltiin +/- 40v liekö sillä vaikutusta.
Mukava kuulla kokemuksia muilta. :) En tiedä liekö tuolla iällä nyt niin merkitystä jos molemmilta tahtoa ja kärsivällisyyttä löytyy. Mies on ehkä hieman mietteliäämpi välimatkan takia kuin mitä itse, vaikka itsellä onkin yleensä taipumusta asioiden ylianalysointiin. Jos hän epäilee suhteen onnistumista jo ennen kuin se kunnolla alkaakaan niin se ei välttämättä ole sitten paras lähtökohta suhteelle.
-ap
Kaukorakkaudessa on puolensa. Aina kaipaa toista ihan eri volyymilla ja tapaamiset ovat intohimoisempia. Minulla oli nuorena miehenä kolmen vuoden suhde yli 200 km päässä asuvaan ladyyn.
Meillä oli välimatkaa muutaman kilometrin alle tuon ja hyvin toimi alkuun.