Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja käyttää yleisavainta

Vierailija
12.07.2018 |

ja käy ostamassani asunnossa toistuvasti etukäteen kertomatta seuraamassa remontin edistymistä. Olen kieltänyt, olen vaatinut soittamaan etukäteen, ei onnistu, äijä saapastelee kuin kotiinsa. Vetoaa siihen, että taloyhtiöllä on oikeus valvoa remonttia ja minä vetoan siihen, että osakkeenomistajalle sopivana aikana. Lounasaikaan olin kokeilemassa tapettimalleja olohuoneessa, kun pj ovikelloa soittamatta saapui asuntoon ja ryhtyi selittämään, että mitä saan tehdä ja mitä en saa tehdä. Taloyhtiön lupa remontille on, ulkopuolinen valvoja on, joten mitä tehdä tälle "valvojalle"?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvänen aika, mikä pj. Tee ilmoitus nyt poliisille ja ilmoita sinne myös pj:n yhteystiedot, jonne poliisi voi mahdollisesti olla yhteydessä.

Vierailija
22/24 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HALLITUKSEN TEHTÄVÄT mm.

• isännöitsijän valinta ja erottaminen

• huoneistokohtaisten muutostöiden valvominen

http://www.kiinteistoyhdistysoulu.fi/pdf/140607_raahe_2.pdf

Mutta huomaa:  asuntoon ei saa sittenkään mennä ilman sen omistajan lupaa kuin akuutissa kriisitilanteessa eikä remontti ole sellainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi myös noin että hallituksen pj marssi kylppäriini ja näki että olen asunnon olohuoneessa, mutta sanaakaan sanomatta käveli kylppäriin. Näin Oulussa. Ehkä hallituksen pj hommiin hakeutuu vain ehdottomat ja vaikeat persoonat jotka valikoivat säännöistä omat oikeutensa välittämättä asukkaan oikeuksista puhumattakaan että pj:llä olisi käytöstapoja.

Vierailija
24/24 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko tällä ihmisellä olla edes yleisavainta?