Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Koko naapurin perhe kalkkeroita! Istuvat päivät pitkät sisällä helteistä huolimatta!!! Itse ihan papu!!!!

Vierailija
12.07.2018 |

Että pistää vihaksi. Miten voi olla noin tyhmiä ihmisiä? Lapsetkin sisällä vaikka helteet parhaimmillaan ulkoriemuihin. Ja jos sattuvat tulemaan ulos lyhyesti, niin tietysti on t-paidat päällä ja kädet ja jalat ihan kalkkeroita!!! Hyi helvatta!!!

Itse olen ihan papu!!!!

M55

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeeko rinnassasi dork?

Vierailija
2/60 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän apua tässä tarvitaan? Varmaan ap:lle jotain syöpäinfoa, veikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hitto on "kalkkero"?

Vierailija
4/60 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on miehen kirjoittama ja vieläpä 55v, minä olen Kiinan keisari.

Vierailija
5/60 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on asialla viisitoistavuotias teinityttö eikä 50-vuotias mies. 

Vierailija
6/60 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä on miehen kirjoittama ja vieläpä 55v, minä olen Kiinan keisari.

Ehkä oletkin Kiinan kalkkero.

Vierailija
7/60 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko vanhentaa ihoa pahemmin kuin mikään muu. Kukaan ei halua näyttää rusinalta ja saada ihosyöpää. Ap:n viestistä päätellen liian pitkäaikainen auringossa löhöily pehmentää myös pään.

Vierailija
8/60 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ylpeä kalkkeroisuudestani. Sellainen papumainen rusketus näyttää tosi omituiselta, mutta ihan sama se mulle on, jos toiset tykkää.

Vierailija
9/60 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, me ollaan liskoja eikä mitään käärmeitä.

Vierailija
10/60 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko myös sellainen Trumpmainen oranssi vivahde, tai kuivan kesän oravamainen nahkaefekti? Koska silloin menee pöksyt... pyykkiin kun tulee pissa housuun naurusta.

Vierailija
11/60 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se o Petriii

Vierailija
12/60 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkopapu haukkuu sisäkalkkeroita. Niin se suomenkieli muuttuu.

Vierailija
13/60 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kalkkerot on kyllä rumia.

Vierailija
14/60 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pavut haudataan 55-vuotiaina

Vierailija
15/60 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pavustun minkä kerkeä. Kävin uimassa järvellä ja sitten joessa ja 10km pyörälenkillä. Mahtavaa. Huomenna poimimaan mansikoita. On halvempia kun poimii itse suoraan pellolta.

N32

Vierailija
16/60 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaismies myös aina papu kesäisin. Nyt taistelee ihosyöpää vastaan. Hauska ja iloluontoinen mies on. Toivottavasti selviää.

Itse myös teininä rusketin itseäni, nyt lotraan rintakehälle ja naamalle kolmikymppisenä 50suojakerrointa, iho ei enää vaan palaudu kesän jälkeen enää sileäksi samalla tavalla...

Ap, vihjeenä, nuorena kannattaa aloittaa ihon kosteutus, panosta hyviin rasvoihin. Myös tupakointi ja alkoholi lisää ryppyjä, kuivattaa ihoa ja kohta huomaat, miten se vaan ei ole sama kuin ennen.

Vierailija
17/60 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukulaismies myös aina papu kesäisin. Nyt taistelee ihosyöpää vastaan. Hauska ja iloluontoinen mies on. Toivottavasti selviää.

Itse myös teininä rusketin itseäni, nyt lotraan rintakehälle ja naamalle kolmikymppisenä 50suojakerrointa, iho ei enää vaan palaudu kesän jälkeen enää sileäksi samalla tavalla...

Ap, vihjeenä, nuorena kannattaa aloittaa ihon kosteutus, panosta hyviin rasvoihin. Myös tupakointi ja alkoholi lisää ryppyjä, kuivattaa ihoa ja kohta huomaat, miten se vaan ei ole sama kuin ennen.

Heh, jotenkin luulin kirjoittavani teinille, en millekkään 55vuotiaalle😁

Vierailija
18/60 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites sitten se papusuu pannaan, kun syöpä iskee? Ja rypyt senku lisääntyy.

Asun hyvin aurinkoisessa maassa ja vältän tietoisesti aurinkoa.

Vierailija
19/60 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapuri on kesälomalla, sitä hän viettää sisällä. En voi käsittää ihmisiä jotka eivät ole yhtään ulkona. Kesä kauneimmillaan ja porukka hengaa kämpässä. Tuollaiselle ihmiselle on aivan sama millainen ilma on ulkona.

Vierailija
20/60 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun naapuri on kesälomalla, sitä hän viettää sisällä. En voi käsittää ihmisiä jotka eivät ole yhtään ulkona. Kesä kauneimmillaan ja porukka hengaa kämpässä. Tuollaiselle ihmiselle on aivan sama millainen ilma on ulkona.

Häpeäksi tällaiset ihmiset. Ei tällaista ihmistä kukaan edes kaipaa, ainoastaan kesäkuumilla mätänevä ruumis paljastaa hänen joskus eläneen.

Että pistää vihaksi!!!!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi