Taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja käyttää yleisavainta
ja käy ostamassani asunnossa toistuvasti etukäteen kertomatta seuraamassa remontin edistymistä. Olen kieltänyt, olen vaatinut soittamaan etukäteen, ei onnistu, äijä saapastelee kuin kotiinsa. Vetoaa siihen, että taloyhtiöllä on oikeus valvoa remonttia ja minä vetoan siihen, että osakkeenomistajalle sopivana aikana. Lounasaikaan olin kokeilemassa tapettimalleja olohuoneessa, kun pj ovikelloa soittamatta saapui asuntoon ja ryhtyi selittämään, että mitä saan tehdä ja mitä en saa tehdä. Taloyhtiön lupa remontille on, ulkopuolinen valvoja on, joten mitä tehdä tälle "valvojalle"?
Kommentit (24)
Soita poliisille ja tee ilmoitus kotirauhan häirinnästä.
No huh huh, minä nostaisin tuosta sellaisen metelin että oksat pois.
Lyö pesäpallomailalla ja sano, että luulit murtovarkaaksi.
Paikka on Lahti, talo vanhan linja-autoaseman vierellä ja isännöitsijä ei tee mitään,ilmoitettu on. Ihmettelin jo aikaisemmin, kun asumattomassa asunnossa siirtyi tavaraa paikasta toiseen eli eteisessä oli laatikoita siirrelty, mutta eilen oli remppamies tavannut tämän "tarkastajan" ja ilmoitti siitä, tänään minä kohtasin hänet. Äijä vetoaa siihen, että hänellä on oikeus eikä suostu uskomaan, että vain etukäteen ilmoittamalla voi asuntoon mennä.
Asenna turvalukko. Pj:n käytös on asiatonta.
Ajaisin ukon ulos ja tekisin ilmoituksen kotirauhan häirinnästä.
Vierailija kirjoitti:
Tee valitus isännöitsijälle.
Tiesitkö että hallituksen pj valtsee hallituksen kanssa isännöitsijän?
Vierailija kirjoitti:
Asenna turvalukko. Pj:n käytös on asiatonta.
Tilasin turvalukon, näköjään pakko. Miten voi eläkeikäinen mies ollakaan tärkeänä asiassa, joka ei kuulu hänelle lainkaan eli suunnilleen haistatteli, että et sinä tyttö minua määrää, meillä toimitaan lain mukaan. Ja kun muistutin, että asunto-osakeyhtiölaki ei anna oikeutta mennä asuntoon ilmoittamatta kuin hätätilanteessa, niin hän sanoi, että remontti on aina hätätilanne, koska tahansa voidaan puhkaista vesijohto tai katkaista koko talosta sähköt. Varmaan aika yleistä silloin, kun jo tapetoidaan olohuonetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään merkitystä. Isännöitsijän työ on ajaa kaikkien asukkaiden etua, kaikki kun maksavat yhdessä isännöitsijän palkan, ei pelkästään valitsijat.
Vierailija kirjoitti:
Paikka on Lahti, talo vanhan linja-autoaseman vierellä ja isännöitsijä ei tee mitään,ilmoitettu on. Ihmettelin jo aikaisemmin, kun asumattomassa asunnossa siirtyi tavaraa paikasta toiseen eli eteisessä oli laatikoita siirrelty, mutta eilen oli remppamies tavannut tämän "tarkastajan" ja ilmoitti siitä, tänään minä kohtasin hänet. Äijä vetoaa siihen, että hänellä on oikeus eikä suostu uskomaan, että vain etukäteen ilmoittamalla voi asuntoon mennä.
Hauskalla paikalla sun asunto, muuten! Siitä pääsee kätevästi joka paikkaan. (Onko jo päätetty mitä siihen vanhaan linja-autoasemarakennukseen tulee, tietääkö kukaan?)
Hullu se hallituksen puheenjohtaja, ihan bimbo.
Mikkelissä oli tällainen samanlainen tapaus, joka nuohosi saunavuorolla pukkarit ja jopa asunnonkin. Raportoin asiasta isännöitsijälle useampaankin otteeseen ja aina vastaus oli tyyliin "***to on nyt vaan sellainen...".
Soita poliisit. Se on kotirauhan häirintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskalla paikalla sun asunto, muuten! Siitä pääsee kätevästi joka paikkaan. (Onko jo päätetty mitä siihen vanhaan linja-autoasemarakennukseen tulee, tietääkö kukaan?)
Siinä on K-kauppa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään merkitystä. Isännöitsijän työ on ajaa kaikkien asukkaiden etua, kaikki kun maksavat yhdessä isännöitsijän palkan, ei pelkästään valitsijat.
Miten sä saat sun esimiehen toimimaan niin kuin haluat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on K-kauppa
No äh, luulin että järkkaisivät jotain mielenkiintoista siihen! Mutta parempi kauppakin kuin tyhjä talo.
HALLITUKSEN TEHTÄVÄT mm.
• isännöitsijän valinta ja erottaminen
• huoneistokohtaisten muutostöiden valvominen
Tapahtuiko tämä Savolaiskaupungissassa? Onko pj:n nimikirjaimet TP?