Apua! Koko naapurin perhe kalkkeroita! Istuvat päivät pitkät sisällä helteistä huolimatta!!! Itse ihan papu!!!!
Että pistää vihaksi. Miten voi olla noin tyhmiä ihmisiä? Lapsetkin sisällä vaikka helteet parhaimmillaan ulkoriemuihin. Ja jos sattuvat tulemaan ulos lyhyesti, niin tietysti on t-paidat päällä ja kädet ja jalat ihan kalkkeroita!!! Hyi helvatta!!!
Itse olen ihan papu!!!!
M55
Kommentit (60)
Hö. Senkin urpo! Mää en rusketu, paitti vesillä tai Equaattorilla. En kyllä onneksi palakaan helposti.
T. Skandaalinomainenkalmistokalkkero
No onnea vaan ihosyövän kanssa tulevaisuudessa! Tyhmästä päästä kärsii yleensä koko kroppa.
Jotkut älyävät pysytellä poissa suorasta auringonpaisteesta, koska iho palaa herkästi , tulee aurinkoihottumaa ja muutenkin helle tuntuu tukalalta. Tämä on liian vaikea yhtälö pavunvärisille parkkinahoille ymmärrettäväksi.
Häpeäksi nuo kalkkerolapset t-paitoineen. Kuinka monta kertaa onkin tehnyt mieli repiä tuollaisen t-paita päältänsä ja huutaa: mene ja NAUTI auringosta! Vanhempien tyhmyydestähän tässä tietty lähinnä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun naapuri on kesälomalla, sitä hän viettää sisällä. En voi käsittää ihmisiä jotka eivät ole yhtään ulkona. Kesä kauneimmillaan ja porukka hengaa kämpässä. Tuollaiselle ihmiselle on aivan sama millainen ilma on ulkona.
Ei suinkaan ole sama.
Sateella menen ulos, mutta sinua ei näy. Eikä näkynyt tänä aamunakaan, kun lähdin päivittäiselle rullalauistelutunnilleni klo 5 - ihanan raikkaassa kesäsäässä.
Et tasan ole.. hän on niin ylipainoinen ettei tod rullaluistele..😉 pihamme on iso ja varjoinen,emme asu aavikolla. Nää sisällä nyhjäämisen puolustajat on juur niitä jotka viettää aikaansa ruutua tuijottaen, elämä menee ohi...se on eri asia jos ihminen on niin sairas ettei pääse ulos kuten vanhukset.
Vierailija kirjoitti:
Mikä hitto on "kalkkero"?
Sukua Kalkarokselle?
Vierailija kirjoitti:
Meidän perheessä vain mies ruskettuu. Lapsen kanssa ulkoillaan n. 2 kertaa päivässä 1-3 h kerrallaan. Mummolassa on iso piha ja siellä ollaan ulkona usein koko päivä. Lapsi on alle 3 v. Naapurit luulevat ettei ulkoilla koska emme leiki omalla taloyhtiön pihalla (1 kissanpissainen hiekkalaatikko) ja käyskentele heidän nähtävillä arvosteltavana ikkunasta. Ensimmäinen ulkoilukin on usein 'töihin lähtö aikaan' jolloin kyylät nukkuvat. Suosikkina meillä on lähimetsä ja käydään uimassa ja Korkeessa zipline harjoittelemassa. Silti kuulen ettei me kuulemma käydä ikinä ulkona kun olemme valkoisia kuin lakanat. Että äläpä sinä vedä noin pikaisia johtopäätöksiä itse. Toki on sairastettu kesän aikana 3 vk flunssa, entero rokko ja uusi räkätauti.
Koko vuoden kestävä flunssa...😂😂😂😂 tupauunoja on usko tai älä. Voi tietty olla nii erakko että ei pysty muuta kuin just työs käydä ja äkkii tupaan peitettyjen ikkunoiden taa nysväämään..eläköön elämä !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenki välittyy käsitys,et jos on ulkona pitää välttämättä grillata itseään auringon paisteessa. Kysymys on siitä,että on ihmisiä jotka eivät ulkoile ollenkaan. Mielestäni se on epätervettä. Itse tulisin hännällisiin täihin jos joutuisin olemaan aina sisällä. Sääliksi käy sellaisten ihmisten lapset. Riisitautihan heitä uhkaa. Talvella saa tarpeeksi hengata kämpässä, miten upeaa kun tulee kesä ja reviiri laajenee..👍
Kaikki eivät tule hännällisiin täihin. Voi olla siisti kalkkero, pesee välillä hiukset
Ilmaisu oli kuvaannollinen, kuvaamaan sitä yksitoikkoisuutta ja tunkkaista neljän seinän sisällä vietettyä elämää.
Ja tämä koko asia kuuluu sinulle miten?????
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä koko asia kuuluu sinulle miten?????
Näkyy. Osu ja uppos😂
Olen ikäni vältellyt aurinkoa, kun en vaan tykkää kuumasta. Nyt yli 6-kymppisenä huomaan, että se kannatti 🌞
Vierailija kirjoitti:
Olen ikäni vältellyt aurinkoa, kun en vaan tykkää kuumasta. Nyt yli 6-kymppisenä huomaan, että se kannatti 🌞
Kyse ei AURINGOSSA oleskelusta vaan ylipäätään ulkoilusta. Miten tää oikein pitäis vääntää????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun naapuri on kesälomalla, sitä hän viettää sisällä. En voi käsittää ihmisiä jotka eivät ole yhtään ulkona. Kesä kauneimmillaan ja porukka hengaa kämpässä. Tuollaiselle ihmiselle on aivan sama millainen ilma on ulkona.
Ei suinkaan ole sama.
Sateella menen ulos, mutta sinua ei näy. Eikä näkynyt tänä aamunakaan, kun lähdin päivittäiselle rullalauistelutunnilleni klo 5 - ihanan raikkaassa kesäsäässä.
Et tasan ole.. hän on niin ylipainoinen ettei tod rullaluistele..😉 pihamme on iso ja varjoinen,emme asu aavikolla. Nää sisällä nyhjäämisen puolustajat on juur niitä jotka viettää aikaansa ruutua tuijottaen, elämä menee ohi...se on eri asia jos ihminen on niin sairas ettei pääse ulos kuten vanhukset.
Minä tasanpa hyvinkin luistelen, koska se on intohimoni ja ylipäätään liikunta on keskeistä päivärutiineissani, myös työssä.
Ylipainoisella naapuriparallasi voi esim. olla erinäisiä elämää rajoittavia terveysongelmia, joista et voi tietää, joten ikävää tuomita ketään sen perusteella, mitä matkan päästä päättelet. Kutsu hänet kahville ja tutustu ennakkoluulottomasti - teillähän saattaisi olla vaikka samanlainen huumorintaju...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei suinkaan ole sama.
Minä tasanpa hyvinkin luistelen, koska se on intohimoni ja ylipäätään liikunta on keskeistä päivärutiineissani, myös työssä.
Ylipainoisella naapuriparallasi voi esim. olla erinäisiä elämää rajoittavia terveysongelmia, joista et voi tietää, joten ikävää tuomita ketään sen perusteella, mitä matkan päästä päättelet. Kutsu hänet kahville ja tutustu enna
kkoluulottomasti - teillähän saattaisi olla vaikka samanlainen huumorintaju...
En ole väittänyt ettet luistele, vaan ettet ole naapurini. Tunnen kyllä naapurini ja hänen tapansa yli 20vuoden kokemuksella,että ei siitä kannata täällä vääntää eikä päätellä....menninkäinen joka pelkää valoa.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnosta kysyn,mistä sen huomaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei AURINGOSSA oleskelusta vaan ylipäätään ulkoilusta. Miten tää oikein pitäis vääntää????
Ai ei vai? "Minä olen ruskea kuin papu ja naapuri on ööh joku kalkkeroko se oli?"
Ihan rauhassa palvot aurinkoasi, kyllä se melanooma sinutkin korjaa, ja me kalkkerot maksetaan lasku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ei vai? "Minä olen ruskea kuin papu ja naapuri on ööh joku kalkkeroko se oli?"
Ihan rauhassa palvot aurinkoasi, kyllä se melanooma sinutkin korjaa, ja me kalkkerot maksetaan lasku.
Minä en ole ap.
Kaikki eivät edes rusketu. Esim. minä. Etenkin jos käytän aurinkorasvaa, pysyn valkoisena. Ilman sitä palan auringossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon viestin viimeisen lauseen olisit voinut jättää pois, meni överiksi.
Mitä vittua nyt taas?