Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Koko naapurin perhe kalkkeroita! Istuvat päivät pitkät sisällä helteistä huolimatta!!! Itse ihan papu!!!!

Vierailija
12.07.2018 |

Että pistää vihaksi. Miten voi olla noin tyhmiä ihmisiä? Lapsetkin sisällä vaikka helteet parhaimmillaan ulkoriemuihin. Ja jos sattuvat tulemaan ulos lyhyesti, niin tietysti on t-paidat päällä ja kädet ja jalat ihan kalkkeroita!!! Hyi helvatta!!!

Itse olen ihan papu!!!!

M55

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hitto on "kalkkero"?

Olisiko lyhennys kalkkilaivan kapteenista. T: Itsekin ylpeä kalkkero

Vierailija
22/60 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalkkerokiärme

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapurin rouva on auringonottovimmassaan ruisnäkkileivän värinen ja yhtä kuivan oloinen. Ihmettelen jos ei melanooma iske.

Vierailija
24/60 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän naapurin rouva on auringonottovimmassaan ruisnäkkileivän värinen ja yhtä kuivan oloinen. Ihmettelen jos ei melanooma iske.

Olet vain kateellinen

Vierailija
25/60 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletsä muuttunut vihreäksi :o

Vierailija
26/60 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin melanooma-Merja.

Vierailija
27/60 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksisilmäinen housukalkkaroni on kalkkero.

Vierailija
28/60 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisällä on viileämpää. Jatkuva auringossa ja kuumuudessa olo aiheuttaa päänsärkyä.

Vierailija
29/60 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki välittyy käsitys,et jos on ulkona pitää välttämättä grillata itseään auringon paisteessa. Kysymys on siitä,että on ihmisiä jotka eivät ulkoile ollenkaan. Mielestäni se on epätervettä. Itse tulisin hännällisiin täihin jos joutuisin olemaan aina sisällä. Sääliksi käy sellaisten ihmisten lapset. Riisitautihan heitä uhkaa. Talvella saa tarpeeksi hengata kämpässä, miten upeaa kun tulee kesä ja reviiri laajenee..👍

Vierailija
30/60 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylpeä kalkkilaivan kapteeni - ja 10 vuotta ikäisiäni auringonpalvojia nuoremman näköinen.

Vierailija
31/60 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenki välittyy käsitys,et jos on ulkona pitää välttämättä grillata itseään auringon paisteessa. Kysymys on siitä,että on ihmisiä jotka eivät ulkoile ollenkaan. Mielestäni se on epätervettä. Itse tulisin hännällisiin täihin jos joutuisin olemaan aina sisällä. Sääliksi käy sellaisten ihmisten lapset. Riisitautihan heitä uhkaa. Talvella saa tarpeeksi hengata kämpässä, miten upeaa kun tulee kesä ja reviiri laajenee..👍

Jep, aivan järkyttävää, kuinka jengi hukkaa kauniit kesäpäivät sisällä nyhjöttömällä. Kyllä on tyhmi ihmisiä!

Vierailija
32/60 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapurin rouvasta sais tehtyä nahkatakin. On sen verran tummaksi pariloitu ja parkkiintuneen näköinen. Huonekaluiksi siitä ei riitä.

Vierailija
33/60 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän naapurin rouvasta sais tehtyä nahkatakin. On sen verran tummaksi pariloitu ja parkkiintuneen näköinen. Huonekaluiksi siitä ei riitä.

Ei tullut liivejä, tulikin tupakkikukkaro ....

Vierailija
34/60 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät tule hännällisiin täihin. Voi olla siisti kalkkero, pesee välillä hiukset

Vierailija
35/60 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinkoisella säällä ulkoileminen on itsensä grillaamista. Kaikki eivät tykkää siitä. Mikä siinä on niin vaikeaa tajuta? Itse olen kesät sisällä. Syksyllä ulkoilen. Kesäisin reviirini pienenee juuri kuumuuden ja liian valoisuuden takia.

Vierailija
36/60 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä vain mies ruskettuu. Lapsen kanssa ulkoillaan n. 2 kertaa päivässä 1-3 h kerrallaan. Mummolassa on iso piha ja siellä ollaan ulkona usein koko päivä. Lapsi on alle 3 v. Naapurit luulevat ettei ulkoilla koska emme leiki omalla taloyhtiön pihalla (1 kissanpissainen hiekkalaatikko) ja käyskentele heidän nähtävillä arvosteltavana ikkunasta. Ensimmäinen ulkoilukin on usein 'töihin lähtö aikaan' jolloin kyylät nukkuvat. Suosikkina meillä on lähimetsä ja käydään uimassa ja Korkeessa zipline harjoittelemassa. Silti kuulen ettei me kuulemma käydä ikinä ulkona kun olemme valkoisia kuin lakanat. Että äläpä sinä vedä noin pikaisia johtopäätöksiä itse. Toki on sairastettu kesän aikana 3 vk flunssa, entero rokko ja uusi räkätauti.

Vierailija
37/60 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilen kesällä PALJON ja olen kalpea. Suuri lierihattu, aurinkolasit, pitkä hihallinen pellavamekko ja ei pala.

Vierailija
38/60 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut oudosti. En ymmärrä kieltäsi

Vierailija
39/60 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D

Asutteko Tikkurilassa? Tuttu taitaa olla paikallinen julkkis mahongin värisen olemuksensa takia.

Vierailija
40/60 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun naapuri on kesälomalla, sitä hän viettää sisällä. En voi käsittää ihmisiä jotka eivät ole yhtään ulkona. Kesä kauneimmillaan ja porukka hengaa kämpässä. Tuollaiselle ihmiselle on aivan sama millainen ilma on ulkona.

Ei suinkaan ole sama.

Sateella menen ulos, mutta sinua ei näy. Eikä näkynyt tänä aamunakaan, kun lähdin päivittäiselle rullalauistelutunnilleni klo 5 - ihanan raikkaassa kesäsäässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi