KARMA! Koulukiusaajani on vankilassa huumerikoksista!
Googlasin sattumalta nimen ja hän sai tuomion viime vuonna ja hän on kivitalossa vielä ainakin ensi kesään asti.
#vahingonilo
Kommentit (44)
Muistinko mainita, että tämä kiva pikku-nainen oli myös alkoholisti. Kaikki vkloput tillin tallin. Välillä tuli ovelle tissit paljaana ja sitä rataa ..
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatteleppa jos sen koulukiusaajan isä oli vaikka alkoholisti joka hakkasi tätä koulukiusaajaa kotona?
Sinkkumies
Luultavasti hakkasikin. Koulukiusaajat kun tahtovat laittaa omat kärsimyksensä kiertämään.
Ei ne varmaan siinä iässä pysty tekemään valintoja. Sitä meinasin sanoa.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatteleppa jos sen koulukiusaajan isä oli vaikka alkoholisti joka hakkasi tätä koulukiusaajaa kotona?
Sinkkumies
Luultavasti hakkasikin. Koulukiusaajat kun tahtovat laittaa omat kärsimyksensä kiertämään.
Niin, hassua olettaa että lapsi osaisi toimia toisin kun moni aikuinenkaan ei osaa.
LoL mun veljen kiusaaja kävi kans telkien takana aikuisena. :D
Vierailija kirjoitti:
LoL mun veljen kiusaaja kävi kans telkien takana aikuisena. :D
Siihen nähden että yhteiskunta perustuu varastamiseen ei kovin kummoinen juttu. Jos asioita lähdettäisiin oikeasti purkamaan, niin siellä istuisi puolet kansasta.
Mä olen hiljaa karmasta.
Moni luulisi että kostan, mutta se meni näin ihan vahingossa. ;-) Että kuka on ja kenen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on syy- ja seuraussuhteet ihan sekaisin. Luultavasti kiusaamisen ja huumeisiin sekaantumisen taustalla on yksi ja sama syy tämän ihmisen taustassa, persoonassa ja lapsuudessa.
Vahingonilosi saattaisi hälvetä, jos tietäisit kiusaajasi elämästä enemmän. Suurimmalla osalla vangeista on takanaan kierre, joka on alkanut siitä, että on syntynyt perheeseen, jossa ei ole saanut riittävästi hoivaa tai jossa on ollut väkivallan uhri. Tähän on usein yhdistynyt oppimisvaikeuksia tai ADHD, mikä on johtanut jatkuviin epäonnistumusen kokemuksiin koulussa. Itsehoito huumeilla johtaa sitten rikoksiin ja vankilaan.
Moni adhd menestyy, jotkut taas olisivat tarvinneet lääkkeet jo lapsena.
Kuitenkin!!!! Vain luonnehäiriöinen kusipää hakkaa ja huijaa kaikkia. Addit ovat yleensä jopa niitä jotka aistivat kuka on hyvis ja kuka on pahis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toistan kliseetä, av ei petä koskaan. Aloittaja ammutaan aina. Nyt puolustellaan koulukiusaajaa josta on tullut huumerikollinen.
Koulukiusaajilla on lähes poikkeuksetta todella huonot oltavat kotona ja he purkavat stressiään kiusaamalla heikompiaan.
Ei ole mikään yllätys että siltä pohjalta ponnistetaan usein rikolliselle uralle.
Minun kiusaajaduoni hiljaisempi, mutta mulkvistimpi on vauraasta perheestä. Isä, yllättävän mukava, on kaupunginvaltuuston pj, urheiluaktiivi jne. Perheen äiti on täysi **shole ja niin on iso osa lapsistakin.
Kiusaaja itse on opettaja nuoremman lapseni ammattikoulussa.
Hmm. Mitenköhän tässä uusimmassa huu me keissistä käy myyjille? Maksia hakee syyttäjä ja sitä varmaan tulee. Vuosikymmen inessiivissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Jep ja hän pelkäsi joka päivä kotonaan eikä tiennyt mitään muuta keinoa purkaa tuota kun kiusaa muita, olihan häntäkin kiusattu kotona koko elämänsä.
Ilmeisesti olet sen verran naiivi ja hyvässä kodissa kasvanut ettet tiedä tämän olevan arkipäivää monelle.
Niin? Ei tuo ollut sarkasmia vaan ihan totista totta. Miten lapsi muka osaisi käsitellä rakentavasti negatiivisia tunteitaan jos ainut malli on lyödä?
Ja lapsihan on täysin eristyksissä eikä koskaan käy kotinsa ulkopuolella?
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin aloittajaa. Itsekin olen ollut vahingoniloinen kun kiusaaja, se pahin niistä, on yksinäinen alkoholisoitunut yh. Lapsia kolme ja kaikki eri miehille.
Onko se sinusta naurun asia, että kolmella lapsella on alkoholisoitunut äiti? Ajattele joskus muuta kuin itseäsi, niin saattaa omatkin traumasi helpottaa.
Mitä jos vaan jatkaisit elämääsi etkä googlaisi mitä joillekin kouluaikaisille ihmisille googlen mukaan kuuluu. Ihme kyttäämistä ja mennessä elämistä.
Minun suuri iloni oli aikoinaan kun minua syyttä uhkaillut huumehörhö sai jonkun päähänpiston ja hirtti itsensä kattolamppuun.
Ei edes kuollut mutta roikkui sen aikaa, että on jossain laitoksessa 3 vuotiaan tasolla.
Muistan miten ahdistus helpotti kun tuo tapahtui ja miten vilpittömän iloinen olin.
Odotan kiusaajani sairastumista ja kärsimystä.
Verenpainetauti hänellä jo on johtuen hedonismistaan. Kyllä se tauti sieltä pukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos vaan jatkaisit elämääsi etkä googlaisi mitä joillekin kouluaikaisille ihmisille googlen mukaan kuuluu. Ihme kyttäämistä ja mennessä elämistä.
Pidä sinä vaan kiusaaja turpasi kiinni ja sairastu. Muuta et ansaitse.
Ei ole mitään karmaa. Koulukiusaajaksi ja huumerikolliseksi tyyppi kuitenkin on ryhtynyt varmaankin samoista oman elämänsä ongelmista johtuen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään karmaa. Koulukiusaajaksi ja huumerikolliseksi tyyppi kuitenkin on ryhtynyt varmaankin samoista oman elämänsä ongelmista johtuen.
Samaa mieltä, ei ole mitään karmaa, joka rankaisisi tai palkitsisi ihmisen pahoista tai hyvistä teoista. Ihminen voi tietyissä rajoissa vaikuttaa itse elämäänsä ja loppu on puhdasta sattumaa.
Mua kiusasi luokan urheilijapojat ja muutama suosittu tyttö, osa oli rikkaista perheistä ja kotiolot olivat kaikilla hyvät, siis ihan oikeasti ei vain ulospäin. Pieni kylä ja tuttuja ihmisiä. Yhden kotona olin pienenä päivähoidossa, tosi kiva perhe.
Mua puolusti poika, jonka vanhemmilla päihdeongelmia ja rikostaustaa, hänen ansioistaan selvisin jotenkin tolkuissani noista vuosista. Tuo mua puolustanut poika päätyi käyttämään huumeita ja vankilaan, eli sanoisin että sattumaa eikä mikään karma, suuntaan eikä toiseen. Kiusaajista suurin osa pärjännyt elämässä hyvin, yksi on kaiken lisäksi opettaja.:/
Mä olen päässyt katkeruudesta irti (usko on auttanut tässä), yhden kuisaajan lapsen kanssa olen tekemisissä työni vuoksi, kiva lapsi ja kohtelen kuten muitakin, äitinsä kanssa en kovin iloisesti jutustele, vaan silleen melko virallinen linja kun tavataan.