Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku kertoo NYT miten persaukinen mutta käytännöllinen, raitis ja kiltti mies pääsee sokerimieheksi

Vierailija
12.07.2018 |

En anna periksi!

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ajatelkaa nyt. Tuttavapiirissä on eräs tapaus joka ei osaa siirtää kiintolevyä vanhasta tietokoneesta uuteen vaan aikoo ostaa kokonaan uuden kaupasta ja lempata vanhan. Jos minä olisin tuon naisen soke... äh, chilidaddy, tarttuisin tältä istumalta ruuvimeisseliin niin säästyisi taas se satku.

Sugar daddy ostaa naiselle uuden koneen johon naisella itsellään ei ole varaa.

Mitä chili babe antaisi sinulle takaisin?

Vierailija
22/48 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan, "sokeri-isukkia" sinusta ei saa, jos et suostu maksamaan. Eivät ne nuoret/kauniit tylleröiset seuraansa ihan mitä tahansa vastaan tarjoa.

Naiseni on aina täysikäinen ja aikuinen eikä nuori tylleröinen.

Tässä yhteydessä "tylleröinen" viittasi maksulliseen seuralaiseen. Ja ovathan parikymppisetkin nuoria tyttösiä jos esim. nelikymppiseen mieheen vertaa.

Mutta kun edes maksullinen seura ei kiinnosta.

Minusta vähän alentavaa tytötellä ihmisiä mutta kukin tyylillään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ajatelkaa nyt. Tuttavapiirissä on eräs tapaus joka ei osaa siirtää kiintolevyä vanhasta tietokoneesta uuteen vaan aikoo ostaa kokonaan uuden kaupasta ja lempata vanhan. Jos minä olisin tuon naisen soke... äh, chilidaddy, tarttuisin tältä istumalta ruuvimeisseliin niin säästyisi taas se satku.

Miksi et sitten ala ihan perusparisuhteeseen omanikäisesi naisen kanssa? Se, mitä sinulla on tarjota, kuulostaa enemmänkin parisuhdevaltilta kuin sokerivaluutalta.

Vierailija
24/48 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitähän tässä siis haettiin? "Lataan nää automaattiset Windows-päivitykset, niin illalla sitten pyöritään lakanoissa, eiks je. Laitan sun puhelimen laturiin, sehän on sitten suihinoton paikka? Nyt on vasemmassa kaiuttimessa taas se kumma vika, viimeksikin kun korjasin tuli heti anaalia?"

Vierailija
25/48 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä jotain kökköä huumoria?

Vierailija
26/48 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sugar daddy ostaa naiselle uuden koneen johon naisella itsellään ei ole varaa.

Mitä chili babe antaisi sinulle takaisin?

Chilidaddy kaivaa kaapista jonkun vanhan LGA771-emolevyn, moddaa BIOSin ja asentaa siihen Xeonin (x-sarjan tietty), muistipaikat täyteen, SSD:n järjestelmälevyksi ja 2-3 HDD:tä datalevyiksi. Äänikortti löytyy emolevyltä ja näytönohjain huutiksesta tarpeen mukaan.

Vierailija
27/48 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäistä naista haet ja minkä ikäinen itse olet? Kuinka vakavan suhteen haluat, mitä edellyttäisit naiselta, ja mitä sinulla itselläsi on tarjota?

Vierailija
28/48 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mitähän tässä siis haettiin? "Lataan nää automaattiset Windows-päivitykset, niin illalla sitten pyöritään lakanoissa, eiks je. Laitan sun puhelimen laturiin, sehän on sitten suihinoton paikka? Nyt on vasemmassa kaiuttimessa taas se kumma vika, viimeksikin kun korjasin tuli heti anaalia?"

Tietokoneesta Windows huitsin nevadaan alta aikayksikön ja puhelimeen ja tablettiin vakioandroidin tilalle LineageOS.

Lopulta vedetään naga morichit naamaan ja lähdetään nukkumaan.

Vierailija
29/48 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä osaamista tuohonkaan nyt vaan taas tarvii? Joka tapauksessa kannattaa uusia se kiintolevy ennen kuin se sanoo poks. Ehkä se nainen ajattelee vähän pidemmälle kuin kitupiikkidaddy.

Vierailija
30/48 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäistä naista haet ja minkä ikäinen itse olet? Kuinka vakavan suhteen haluat, mitä edellyttäisit naiselta, ja mitä sinulla itselläsi on tarjota?

Olen 32 ja ajattelen että ikähaarukka olisi ehkä jotain 25-45v. Niin vakavan suhteen että voi lähitulevaisuudessa muuttaa yhteen. Haluan naisen joka on harmiton ja osaa tehdä varsinkin isoja päätöksiä järkeä käyttäen.

Vierailija
31/48 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan, "sokeri-isukkia" sinusta ei saa, jos et suostu maksamaan. Eivät ne nuoret/kauniit tylleröiset seuraansa ihan mitä tahansa vastaan tarjoa.

Naiseni on aina täysikäinen ja aikuinen eikä nuori tylleröinen.

Tässä yhteydessä "tylleröinen" viittasi maksulliseen seuralaiseen. Ja ovathan parikymppisetkin nuoria tyttösiä jos esim. nelikymppiseen mieheen vertaa.

Mutta kun edes maksullinen seura ei kiinnosta.

Minusta vähän alentavaa tytötellä ihmisiä mutta kukin tyylillään.

Minkä luulet että sellainen sugar-suhde on?

Vierailija
32/48 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietokoneesta Windows huitsin nevadaan alta aikayksikön ja puhelimeen ja tablettiin vakioandroidin tilalle LineageOS.

Kaikki ohjelmat ei edelleenkään pelitä muissa käyttiksissä. Jaksa alkaa tuommosia säätään.

Vierailija
33/48 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisit kyllä tulla korjailemaan meikäläisen tietsikkaa tai jos osaisit uuden koota niin vielä parempi. Tosin ainoa mitä saisit rassata olisi kyllä se tietokone, mutta kyllä mä kaljan tai pari voisin tarjota. N24

Vierailija
34/48 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä osaamista tuohonkaan nyt vaan taas tarvii? Joka tapauksessa kannattaa uusia se kiintolevy ennen kuin se sanoo poks. Ehkä se nainen ajattelee vähän pidemmälle kuin kitupiikkidaddy.

Kiintolevyissä on vain se että ne hajoaa todennäköisimmin ensimmäisten kuukausien tai enintään vuoden käytön aikana. Jos HDD selviää siitä, se kestää todennäköisesti vähintään se 10 vuotta. Se ei kulu käytössä eikä yleensä hajoa ilman mitään varoitusta kuten SSD.

Miksi ihmeessä pitäisi ostaa uusia levyjä kun niitä on valmiiksi kotona :D

Vierailija
35/48 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisit kyllä tulla korjailemaan meikäläisen tietsikkaa tai jos osaisit uuden koota niin vielä parempi. Tosin ainoa mitä saisit rassata olisi kyllä se tietokone, mutta kyllä mä kaljan tai pari voisin tarjota. N24

En käytä lainkaan alkoholia.

Vierailija
36/48 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 32 ja ajattelen että ikähaarukka olisi ehkä jotain 25-45v. Niin vakavan suhteen että voi lähitulevaisuudessa muuttaa yhteen. Haluan naisen joka on harmiton ja osaa tehdä varsinkin isoja päätöksiä järkeä käyttäen.

Apssa ainut vika on että hän taitaa olla sitoutumiskammoinen kun ei uskalla puhua parisuhteesta.

Vierailija
37/48 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ohjelmat ei edelleenkään pelitä muissa käyttiksissä. Jaksa alkaa tuommosia säätään.

Niihin tilanteisiin taas on virtualisointi.

Vierailija
38/48 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethän sinä siinä tapauksessa mitään sokerisuhdetta etsi, vaan PARISUHDETTA?

Vierailija
39/48 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis nimenomaan sugardaddyksi tekniikan taidoilla? 34- vuotias ei ole 45- vuotiaalle sugardaddy vaan toyboy. Nyt mennään vahvasti aspergerin puolelle.

Vierailija
40/48 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä lainkaan alkoholia.

No h*lvetti, limut sitten! Olet kyllä tähän mennessä antanut itsestäsi vähän yksinkertaisen kuvan, etten sinäänsä ihmettelisi mahdollista naisonnen puutetta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi