Joku kertoo NYT miten persaukinen mutta käytännöllinen, raitis ja kiltti mies pääsee sokerimieheksi
Kommentit (48)
Riippuu haluatko olla myyjä vai ostaja?
Vierailija kirjoitti:
No se hankkii jostain rahaa, että voi antaa sitä - siinähän se on sokerimiehen määritelmä!
En ole eläessäni maksanut naiselle seurasta enkä näillä näkymin aio niin tehdä.
Jos ei riitä rahaa annettavaksi sugar babylle, on ura käytännössä ohi ennenkuin on alkanutkaan. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
En kumpikaan. Haluan elää ja viettää aikaa naisen kanssa, ja samalla hänen elämä helpottuu kun hoidan kaiken tekniikan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se hankkii jostain rahaa, että voi antaa sitä - siinähän se on sokerimiehen määritelmä!
No sittenpä et ole sugar daddy etkä kuulu tähän keskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei riitä rahaa annettavaksi sugar babylle, on ura käytännössä ohi ennenkuin on alkanutkaan. Sori siitä.
Rautalankaa.
E-N A-I-O M-A-K-S-A-A N-A-I-S-E-L-L-E S-E-U-R-A-S-T-A.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sittenpä et ole sugar daddy etkä kuulu tähän keskusteluun.
Entä sitten antisugardaddy... hmmm... saltdaddy? Chilidaddy? Mielummin chilidaddy koska minulla on täällä valmiiksi chiliviljelmä ja suola on niin paljon huonompaa terveydelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rautalankaa.
Ratakisko: Et koskaan pääse sugar daddyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rautalankaa.
Rautalangasta. Sinusta ei koskaan tule sokerimiestä.
Tosiaan, "sokeri-isukkia" sinusta ei saa, jos et suostu maksamaan. Eivät ne nuoret/kauniit tylleröiset seuraansa ihan mitä tahansa vastaan tarjoa.
Siis ajatelkaa nyt. Tuttavapiirissä on eräs tapaus joka ei osaa siirtää kiintolevyä vanhasta tietokoneesta uuteen vaan aikoo ostaa kokonaan uuden kaupasta ja lempata vanhan. Jos minä olisin tuon naisen soke... äh, chilidaddy, tarttuisin tältä istumalta ruuvimeisseliin niin säästyisi taas se satku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kumpikaan. Haluan elää ja viettää aikaa naisen kanssa, ja samalla hänen elämä helpottuu kun hoidan kaiken tekniikan.
Nykynainen on helposti sinua parempi tekniikassa, elämänhallinnassa, työmarkkinoilla, noin yleensä muutenkin.
Jos pitäisi valita kodinhoidon ja tekniikan hoidon, valitsisin ihman muuta jälkimmäisen.
Ja sitten pitäisi päästä blondille sugar daddyksi, salli mun hirnua niin että kohta naapurit valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan, "sokeri-isukkia" sinusta ei saa, jos et suostu maksamaan. Eivät ne nuoret/kauniit tylleröiset seuraansa ihan mitä tahansa vastaan tarjoa.
Naiseni on aina täysikäinen ja aikuinen eikä nuori tylleröinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykynainen on helposti sinua parempi tekniikassa, elämänhallinnassa, työmarkkinoilla, noin yleensä muutenkin.
Jos pitäisi valita kodinhoidon ja tekniikan hoidon, valitsisin ihman muuta jälkimmäisen.
Ja sitten pitäisi päästä blondille sugar daddyksi, salli mun hirnua niin että kohta naapurit valittaa.
Voisi olla minua parempi tekniikassa mutta se on harvinaista.
Sulla ei ole myytävää sugar daddyksi. Kuka tahansa nuori blondi hallitsee tekniikan paremmin kuin pappa.
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei ole myytävää sugar daddyksi. Kuka tahansa nuori blondi hallitsee tekniikan paremmin kuin pappa.
Minun havaintojen mukaan niin blondit kun brunet on yleensä täysin avuttomia tekniikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiseni on aina täysikäinen ja aikuinen eikä nuori tylleröinen.
Tässä yhteydessä "tylleröinen" viittasi maksulliseen seuralaiseen. Ja ovathan parikymppisetkin nuoria tyttösiä jos esim. nelikymppiseen mieheen vertaa.