Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

is:”Aikamoisia cocktaileja” - Lastensuojelun työntekijät järkyttyivät Espoossa: sekakäyttäjistä nuorimmat vain 12-vuotiaita tyttöjä

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tyttäreni kertoi että kovimpia huumeita vetää heidän espoolaisessa lukiossaan erittäin rikkaan johtajan tytär.

Eikö sille isukille kannattais kertoa ja sanoa että vie tyttärensä verikokeeseen asap?

Mitä se auttaisi?

Nuori hoitoon ja pois huonosta vaikutuspiiristä?

Vierailija
42/45 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tyttäreni kertoi että kovimpia huumeita vetää heidän espoolaisessa lukiossaan erittäin rikkaan johtajan tytär.

Selvitä nimi ja tee nimetön lastensuojeluilmoitus!

Kuulopuheiden perusteella ei kannata tehdä lastensuojeluilmoituksia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sille isukille kannattais kertoa ja sanoa että vie tyttärensä verikokeeseen asap?

Mitä se auttaisi?

Nuori hoitoon ja pois huonosta vaikutuspiiristä?

Jos tyttö on lukiolainen, voi olla täysi-ikäinenkin, eikä sellaisia huumeidenkäyttäjitä toimiteta tuosta vain hoitoon ja pois kaveripiiristä. 

Vierailija
44/45 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran tilanteessa, jossa vahingossa kuulin kahden paikkakunnallamme vaikuttavan huumeiden (minä tiesin taustansa, muut eivät) käyttäjän keskustelua. He suunnittelivat asiakaskunnan laajentamista. Kohteena oli useita nuoria tyttöjä, 14-16-vuotiaita. Tunsin osan tytöistä, nimet mainittiin. Suunnitelmana oli aloittaa seurustelu ja saada sitä kautta koukkuun aineisiin ja heillä jo suunnitelma myös näiden mukana tuomista uusista asiakkaista, tyttöjen kavereista. Miehet olivat n. 20-vuotiaita. Pohtivat siinä, että kuka olis helppo vaikea. Ei ollut Espoossa.

Vierailija
45/45 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran tilanteessa, jossa vahingossa kuulin kahden paikkakunnallamme vaikuttavan huumeiden (minä tiesin taustansa, muut eivät) käyttäjän keskustelua. He suunnittelivat asiakaskunnan laajentamista. Kohteena oli useita nuoria tyttöjä, 14-16-vuotiaita. Tunsin osan tytöistä, nimet mainittiin. Suunnitelmana oli aloittaa seurustelu ja saada sitä kautta koukkuun aineisiin ja heillä jo suunnitelma myös näiden mukana tuomista uusista asiakkaista, tyttöjen kavereista. Miehet olivat n. 20-vuotiaita. Pohtivat siinä, että kuka olis helppo vaikea. Ei ollut Espoossa.

Kai kerroit tästä viranomaisille ja tulevien uhrien vanhemmille?