is:”Aikamoisia cocktaileja” - Lastensuojelun työntekijät järkyttyivät Espoossa: sekakäyttäjistä nuorimmat vain 12-vuotiaita tyttöjä
Kommentit (45)
Jos yksikin 12 vuotias on käyttänyt, lehdet voivat kirjoittaa tuolla tavalla valehtelematta suoraan. Mitään tilastojahan tuossa ei ole eikä ehkä saakaan olla, mutta kannattaa suhtautua kriittisesti dramaattisiin lööppeihin.
Antavatko grooming porukat huumeita ja sitten sekstaavat näiden lasten kanssa?
Ihan sairasta jos totta. Yläasteella ehkä 15-16-vuotiaana vähän salaa kaljaa maisteltiin, muttei olis tullut mieleenkään mitään lääkkeitä tai nappeja edes harkita vetää. Varmaan seksikin alkaa kohta jo heti kun nuori tiedostaa mitä se on...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Voit lukea Brittien tapauksesta missä unelmaa toteutettiin vuosikausia ja viranomaiset yrittivät peitellä rikoksia r-kortin pelossa.
Nuoriso on taas pilalla. Mun nuoruudessa tuon ikäiset ryyppäsi ja poltti. Aina on se tietty osa nuorisosta käyttänyt päihteitä, ei pitäis ylittää uutiskynnystä. Nykyään huumeita saa melkein helpommin kuin kaljaa. Esim. Oulun keskustassakin Valkean kesäkadulla kauppa käy, teineillä tosi helppo saada aineita.
Hm, ja ne samat espoolaiset oli aiemmin huolissaan siitä että itähelsingin huonot vaikutteet kulkee heille metrolla. Olisi varmaan kannattanut katsoa tarkemmin omaa kaupunkia jo aiemmin. Lisäksi tuntuu että itähelsinkihän tässä saa olla huolissaan espoolaisten huonojen vaikutteiden saapumisesta metrolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Voit lukea Brittien tapauksesta missä unelmaa toteutettiin vuosikausia ja viranomaiset yrittivät peitellä rikoksia r-kortin pelossa.
Joo, olen lukenut näistä tapauksista.
V*ttu minkälaisia ääliöitä nykypäivän teiniperseet on. Muistan 12-13-vuotiaana miten jo silloin lähipiirissä tyypit veti pilveä ja harrasti seksiä ja en muuta tehny ku halveksinu niitä. Ei ois tullu mielenkään olla niin idiootti!
N18
Mun tyttäreni kertoi että kovimpia huumeita vetää heidän espoolaisessa lukiossaan erittäin rikkaan johtajan tytär.
Vierailija kirjoitti:
Mun tyttäreni kertoi että kovimpia huumeita vetää heidän espoolaisessa lukiossaan erittäin rikkaan johtajan tytär.
Eikö sille isukille kannattais kertoa ja sanoa että vie tyttärensä verikokeeseen asap?
Sveitsissä joka on rikas maa käyttävä ns. hyvien ja varakkaiden perheiden nuoret todella paljon huumeita. Terveisiä Zurichistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sille isukille kannattais kertoa ja sanoa että vie tyttärensä verikokeeseen asap?
En viitsi puuttua. Ilmeisesti aihe on tabu enkä tiedä kenestä on kyse.
Vaikka onkin lööppi, niin ei kukaan voi sitä kieltää etteikö huumeiden käyttö olisi lisääntynyt nuorten keskuudessa ja yhä nuoremmat niitä päihteitä käyttävät.
Kyllä se vaan näkyy, nuoret itse tietää parhaiten. Kyllä oikeasti todella moni käyttää ja ekan kerran ollaan sekaisin viimeistään 16 vuotiaana. Toki poikkeuksia on, mutta jopa ne kiltit tytöt ja pojat osaavat yllättää.
Huolestuttava ilmiö, lisäksi some pistää pökköä pesään vähättelemällä haittoja oikein huolella. Parhaimmat väitteet ovat ettei polttaminen ole haitallista ollenkaan. Juu ei.
Herää kysymys että missä ovat vanhemmat ja mitä asiasta ajattelevat?
Vierailija kirjoitti:
Päihteitä käyttävät eniten, älykkäät, luovat ja herkät ihmiset.
Kyllä mutta vain pieni osa voi ostaa viikkorahoillaan kokaiinia yms.
Vierailija kirjoitti:
Hm, ja ne samat espoolaiset oli aiemmin huolissaan siitä että itähelsingin huonot vaikutteet kulkee heille metrolla. Olisi varmaan kannattanut katsoa tarkemmin omaa kaupunkia jo aiemmin. Lisäksi tuntuu että itähelsinkihän tässä saa olla huolissaan espoolaisten huonojen vaikutteiden saapumisesta metrolla.
T. katkera itähelsinkiläinen :D
Hyvinvointi Espoo. On siellä vuokra-asuntojakin ja muutama ei niin hyvä alue.
Tästä kauheasta kehityskulusta saamme kiittää Vihreitä.