Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa kun heikot ihmiset nähdään huonoina...

Vierailija
12.07.2018 |

vaikka he ovat liian kauan kestäneet kaltoin kohtelua ja ne vahvat ihmiset ympärillä on niitä pahoja.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiväthän vahvat ihmiset ympärillä välttämättä ole pahoja.

Vierailija
2/57 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä heikkoja ihmisiä sorretaan, haukutaan seläntakana, haukutaan edessä päin, juoruillaan, nostetaan itseä heikkojen ihmisten kustannuksella. Olen itse tälläinen ns. heikko ihminen ja elämä on ollut vaikeaa ja on.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonja-32 kirjoitti:

ei kaikki työttömät ole heikkoja, vaan heillä on mielenterveydellisiä ongelmia

mutta kun  heitä hoidetaan psykiatrisesti, niin silloin heidän elinikänsä pitenee

mulla on mennyt jo toivo elämään ja ihmisiin. Mut vaan nähdään huonona.

ap

Vierailija
4/57 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sonja-32 kirjoitti:

mutta kun  heitä hoidetaan psykiatrisesti, niin silloin heidän elinikänsä pitenee

ap

tiedätkö mitä on sähköshokkihoito?

Vierailija
5/57 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

THL kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sonja-32 kirjoitti:

ap

tiedän ja minua varoiteltu siitä. Ja mitä se tekisi niille vahvoille ihmisille, miksi minä olen se joka joutuu kärsimään?

ap

Vierailija
6/57 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikki on se, joka panee vahingon kiertämään. Löytyy kälättäjistä ja kyyristelijöistä.

Vierailija
7/57 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sen nimi olla Heikkikin. ;)

Vierailija
8/57 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas näkisin asian niin, että pahat ihmiset ovat heikkoja. Heillä ei riitä vahvuutta noudattaa moraalia, ottaa huomioon muita ja olla tekemättä väärin.

Vierailija
9/57 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

THL kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sonja-32 kirjoitti:

ap

tiedän ja minua varoiteltu siitä. Ja mitä se tekisi niille vahvoille ihmisille, miksi minä olen se joka joutuu kärsimään?

ap

Millä tavalla "kärsimään" ? Ihan jokaisella ihmisellä on elämässään surua ja vastoinkäymisiä.

Vierailija
10/57 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

THL kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sonja-32 kirjoitti:

ap

ap

Millä tavalla "kärsimään" ? Ihan jokaisella ihmisellä on elämässään surua ja vastoinkäymisiä.

Tarkoitin kärsimisellä sitä sähköshokkihoitoa. Miksi minä joutuisin siihen kun omasta mielestäni nämä ns. vahvat ihmiset on niitä toisten sortajia ja itsensä ylentäviä jotka siihen joutaisivat.

ap

Vierailija
11/57 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vahva, mutta tiedostan, että suuri voima tuo myös suuren vastuun.

Vierailija
12/57 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pahat ihmiset on yleensä pelkureita tosipaikan tullen, vähän kuin ruma ihminen joka haluisi elää kuoleman hetkellä...

Vierailija
13/57 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammattiliitto pro:ssa on vahvoja ihmisiä

Vierailija
14/57 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks pahat ihmiset on yleensä pelkureita tosipaikan tullen, vähän kuin ruma ihminen joka haluisi elää kuoleman hetkellä...

https://g.redditmedia.com/ER03Vwzm6wYrmvzIGQQKfPJl1aWbb8zq2T8scYDwMf8.g…

Vierailija
15/57 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs pienituloiset (esim puutarhatyöntekijä), onko hiekko?

Vierailija
16/57 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

entäs pienituloiset (esim puutarhatyöntekijä), onko hiekko?

puutarhatyöntekijät ovat usein 9 euron orjia

Vierailija
17/57 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele heikot ihmiset. Ja määrittele ne vahvat ja pahat.

Olen itse lähtöisin varsin karuista olosuhteista, ja tehnyt paljon virheitä ja sabotoinut itseäni ja elämääni. Kuitenkin minussa on aina elänyt tahto nousta pois sieltä ja pärjätä elämässä. Vuosien erehdysten jälkeen kävin niin pohjalla ettei muuta tietä ollut kuin ylös. Ja ylöshän sieltä kammersin vaikka h-vetin vaikeaa se oli!

Olenko nyt sitten paha? En mielestäni. En ole myöskään heikko. En voi olla koska sain itseni pelastettua ja normaaliin hyvään elämään kiinni. Ja tässä pysynyt. Heikkous on inhimillistä, mutta siitä ei pidä tehdä kohtaloa. Terve vahvuus ei myöskään merkitse heikkouden puuttumista. Vahva on se joka tiedostaa ja myöntää myös heikkoutensa.

En omista palatsia enkä urheiluautoa. Minulla ei ole kymmeniä ystäviä mutta on yksi todellinen ja uskollinen sellainen. minulla on matalapalkka työ hoitoalalla jossa viihdyn. Pystyn samaistumaan heihin joita elämä on potkinut ja kolhinut, tunnen empatiaa. Mutta en sellaista kohtaan, joka ei edes yritä!

Uhriksi ei tarvitse yhdenkään jäädä. Kyse on elämän asenteesta. Hyvää elämää voi olla vaikka asuisi yksin yksiössä eikä omistaisi maallista mammonaa. Vahvuutta on tehdä siitä paras mahdollinen ja olla armelias itseään kohtaan kuten lähimmäisiäänkin. Opetella arvostamaan itseään juuri sellaisena kuin on! Aina tulee olemaan ilkeitä ihmisiä, heitä ei pakoon pääse. Mutta kun oman arvon tunne on kunnossa, sellaiset ilkeydet eivät satuta. Uhriutuminen ja toisten syyttely ja sormella osoitteleminen ei hyödytä yhtään mitään. Päin vastoin, oma olo siinä huononee.

Vierailija
18/57 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele heikot ihmiset. Ja määrittele ne vahvat ja pahat.

Olen itse lähtöisin varsin karuista olosuhteista, ja tehnyt paljon virheitä ja sabotoinut itseäni ja elämääni. Kuitenkin minussa on aina elänyt tahto nousta pois sieltä ja pärjätä elämässä. Vuosien erehdysten jälkeen kävin niin pohjalla ettei muuta tietä ollut kuin ylös. Ja ylöshän sieltä kammersin vaikka h-vetin vaikeaa se oli!

Olenko nyt sitten paha? En mielestäni. En ole myöskään heikko. En voi olla koska sain itseni pelastettua ja normaaliin hyvään elämään kiinni. Ja tässä pysynyt. Heikkous on inhimillistä, mutta siitä ei pidä tehdä kohtaloa. Terve vahvuus ei myöskään merkitse heikkouden puuttumista. Vahva on se joka tiedostaa ja myöntää myös heikkoutensa.

En omista palatsia enkä urheiluautoa. Minulla ei ole kymmeniä ystäviä mutta on yksi todellinen ja uskollinen sellainen. minulla on matalapalkka työ hoitoalalla jossa viihdyn. Pystyn samaistumaan heihin joita elämä on potkinut ja kolhinut, tunnen empatiaa. Mutta en sellaista kohtaan, joka ei edes yritä!

Uhriksi ei tarvitse yhdenkään jäädä. Kyse on elämän asenteesta. Hyvää elämää voi olla vaikka asuisi yksin yksiössä eikä omistaisi maallista mammonaa. Vahvuutta on tehdä siitä paras mahdollinen ja olla armelias itseään kohtaan kuten lähimmäisiäänkin. Opetella arvostamaan itseään juuri sellaisena kuin on! Aina tulee olemaan ilkeitä ihmisiä, heitä ei pakoon pääse. Mutta kun oman arvon tunne on kunnossa, sellaiset ilkeydet eivät satuta. Uhriutuminen ja toisten syyttely ja sormella osoitteleminen ei hyödytä yhtään mitään. Päin vastoin, oma olo siinä huononee.

entä jos ei ole voimaa enää yrittää

Vierailija
19/57 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mustavalkoisia näkemyksiä.

Vierailija
20/57 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HSEn adonis kirjoitti:

Aika mustavalkoisia näkemyksiä.