Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun hävettää baari-illan jälkeen?

Vierailija
10.02.2023 |

Kävin eilen viihteellä ja oli todella mukavaa mutta join melko paljon ja on tultu läheteltyä viestejä ja puhuttu vieraisen kanssa enkä muista ollenkaan mitä. Pelottaa hiukan.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo vähemmän

Vierailija
2/17 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on nyt krapula morkkis. Kyllä se siitä tasaantuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 ave Mariaa katumusharjoituksena korjaa tilanteen.

Vierailija
4/17 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunne tunteesi

Vierailija
5/17 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuteen nousuun. Kyllä se siitä

Vierailija
6/17 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suksi suolle

Vierailija
7/17 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele positiivisesti. Vielä pahempaa olisi ollut, jos olisit herännyt alasti aamulla vierelläsi joku josta ajattelet "kukahan toi on ja mitä se tossa tekee?"

Vierailija
8/17 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele positiivisesti. Vielä pahempaa olisi ollut, jos olisit herännyt alasti aamulla vierelläsi joku josta ajattelet "kukahan toi on ja mitä se tossa tekee?"

Tuo olisi täyskatastrofi mutta onneks ite lähden baariin seurustelemaan ihmisten kanssa eikä etsimään mitää yhden illan juttuja. Ihan mies olen. Ap

Vierailija
9/17 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin baareissa käymisen ja ryyppäämisen. Etsin muita kiinnostuksen kohteita elämääni. Ei ole enää fyysisiä eikä henkisiä krapuloita, ja voin muutenkin paremmin.

Vierailija
10/17 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lopetin baareissa käymisen ja ryyppäämisen. Etsin muita kiinnostuksen kohteita elämääni. Ei ole enää fyysisiä eikä henkisiä krapuloita, ja voin muutenkin paremmin.

Okei olet mua parempi ihminen. Ap

Vierailija
11/17 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin ensin juoda kotona yksin kunnes sekin hävetti. Sitten lopetin kokonaan. Ei hävetä enää.

Vierailija
12/17 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on mulle tuttua. Viihteellä musta tulee ylisosiaalinen ja energinen, joka johtaa siihen, että juttelen kaikkien kanssa mitä sattuu. Aamulla sit mietin, että olisin voinut pitää suuni kiinni. Mutta aika turha niitä on mietiskellä, kun ei ne juttukaveritkaan välttämättä niitä kännilöpinöitä kelaile. Ajan kanssa tämäkin häpeä laimenee.

Vierailija
13/17 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä viestejä olet lähetellyt?

Laita joku anteeksipyyntö viesti jos olet jotain törkeää laittanut.

Niitä baarikeskusteluja ei muista kukaan muukaan. Olen monesti vierestä katsonut kun kännissä olevat vain jankkaa toisilleen jotain yhtä ja samaa eikä kukaan kuuntele ketään.

Vierailija
14/17 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenä kohti uusia pettymyksiä. Elämää se vain on. Kukaan ei muista mitä teit eilen, muistatko itse muiden mokat?

Vierailija
15/17 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nenä kohti uusia pettymyksiä. Elämää se vain on. Kukaan ei muista mitä teit eilen, muistatko itse muiden mokat?

Toi on muuten totta koska ite en muista tai välitä muiden mokista pätkän veryaa

Vierailija
16/17 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä viestejä olet lähetellyt?

Laita joku anteeksipyyntö viesti jos olet jotain törkeää laittanut.

Niitä baarikeskusteluja ei muista kukaan muukaan. Olen monesti vierestä katsonut kun kännissä olevat vain jankkaa toisilleen jotain yhtä ja samaa eikä kukaan kuuntele ketään.

Ei ollut törkeää mutta tosi epäselviä viestejä joo. Niin tuo on totta minustakin ellei ole kännissä tehnyt jotain tosi erikoista niin ei muutkaan välitä.

Vierailija
17/17 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normisettiä! Unohtuu kun taas ensi viikonloppuna olet baarissa. Oikeasti ihmiset ei kovin pitkään mieti jotain känniviestejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan