Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peruutin tänää päin puuta, vaikka mulla on peruutustutka ja kamera :(

Vierailija
12.07.2018 |

Näin kyllä puun mutta en hahmottanut sen etäisyyttä :(.
Hävettää kertoa miehelle

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

967 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälleen tässä todistus, että naisilta tulisi perua ajokortit kun siitä ajamisesta ei nyt vaan tule yhtään mitään.

Liikenteessä kun tulee läheltä piti kolari, niin kas kummaa, aiheuttajapa olikin nainen.

Ja monesti ei tuo autonohjauksen ihmelapsi ole edes itse ymmärtänyt, että hän oli se, joka edellisen vaaratilanteen aiheutti; jos edes tajusi sitä että siinä oli kolari hiuskarvasta kiinni.

Naiset ajaa paremmin — Bussilla.

Ajosuoritteisiin suhteutettuna ja myös absoluuttisesti nainen ajaa vähemmän kolareita kuin mies. Vaarallisin on 18-vuotias mies.

Kuolonkolarien kuljettajista yli 90% on miehiä. Ylinopeutta ajavista 89% on miehiä. Rattijuopoista 76% on miehiä.

Sosiopaateista 96,4% on miehiä. Maksuhäiriöisistä 85% on miehiä. Vangeista 84% ja henkirikollisista 98% on miehiä.

Pojista 18% ei opi koulussa auttavaa lukutaitoa.

Nih! Siinä sulle, nro 15, tana! 😂 Mä niin rakastan kun junteille lyödään faktat tiskiin ja jauhot suuhun. Kiitos ylläolevan kommentin kirjoittajalle 👍

Ei tuossa ole mitään faktoja. Mä väitän, että 18 vuotias mies ajaa enemmän, kuin 18 vuotias nainen keskimäärin.

Eihän sitä niin tutkija, että toinen ajaa hiljaa 10 000 km ja toinen 100 000 km.

Mitä enemmän ajaa, niin riskit kasvaa. Täysin nollatutkimuksia tuommoiset.

Naisten pieniä kolareita myös ei usein ilmoitella, koska niitä ei kannata laittaa vakuutukseen johonkin pylvääseen pakittamisia.

Sinkkumies

Siinä sulle jauhot suuhun.

Eli miehet ei opi koskaan ajamaan? Vaikka miten kilometrejä takana....

Vierailija
42/44 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

967 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälleen tässä todistus, että naisilta tulisi perua ajokortit kun siitä ajamisesta ei nyt vaan tule yhtään mitään.

Liikenteessä kun tulee läheltä piti kolari, niin kas kummaa, aiheuttajapa olikin nainen.

Ja monesti ei tuo autonohjauksen ihmelapsi ole edes itse ymmärtänyt, että hän oli se, joka edellisen vaaratilanteen aiheutti; jos edes tajusi sitä että siinä oli kolari hiuskarvasta kiinni.

Naiset ajaa paremmin — Bussilla.

Ajosuoritteisiin suhteutettuna ja myös absoluuttisesti nainen ajaa vähemmän kolareita kuin mies. Vaarallisin on 18-vuotias mies.

Kuolonkolarien kuljettajista yli 90% on miehiä. Ylinopeutta ajavista 89% on miehiä. Rattijuopoista 76% on miehiä.

Sosiopaateista 96,4% on miehiä. Maksuhäiriöisistä 85% on miehiä. Vangeista 84% ja henkirikollisista 98% on miehiä.

Pojista 18% ei opi koulussa auttavaa lukutaitoa.

Nih! Siinä sulle, nro 15, tana! 😂 Mä niin rakastan kun junteille lyödään faktat tiskiin ja jauhot suuhun. Kiitos ylläolevan kommentin kirjoittajalle 👍

Ei tuossa ole mitään faktoja. Mä väitän, että 18 vuotias mies ajaa enemmän, kuin 18 vuotias nainen keskimäärin.

Eihän sitä niin tutkija, että toinen ajaa hiljaa 10 000 km ja toinen 100 000 km.

Mitä enemmän ajaa, niin riskit kasvaa. Täysin nollatutkimuksia tuommoiset.

Naisten pieniä kolareita myös ei usein ilmoitella, koska niitä ei kannata laittaa vakuutukseen johonkin pylvääseen pakittamisia.

Sinkkumies

Siinä sulle jauhot suuhun.

Haistapa sinkkumies puska. Sun mutuilut on ihan se ja sama. Niin kuin sun muutkin jorinas. Besserwisser tietää aina paremmin kuin tutkittu tieto 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännästi muutama nainen on taas tempaissut palkokasvin keuhkoon asti. Mitä ihmeen merkitystä sillä on mitä joku mies naisten ajotavoista ja taidoista on, jos itse voi oikeasti luottaa omiin taitoihinsa ilman turhaa elvistelyä? Se on ainoa millä on merkitystä, koska valitettavasti niitäkin naisia ja miehiä on joita ei ikinä pitäisi auton rattiin päästää.

Nyt tuo turha ja naurettava kiukuttelu antaa kuvan, että ne omat taidot on tosiaan vähän niin ja näin, mutta sitä ei vaan voi myöntää vaan pitää yrittää vänkäämällä saada totuus toisenlaiseksi.

N41

Vierailija
44/44 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisi miesten ajotaidot olevan siis paremmalla mallilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi