Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder ja aktiivinen osapuoli

Vierailija
12.07.2018 |

Olen mies. Noin 30 matchia. Yksi aloittanut keskustelun.

Aloitusprosentti: 3,33%

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder ja muut nettideittailut ovat mitä suuremmissa määrin massojen läpikäyntiä. Ei se niin toimi, että katsotaan yksi kiinnostava, klikataan ja odotetaan josko siitä syntyisi jotain. Voi olla, että ko nainen on saanut esimerkiksi 10 matchia. Ei hän silloin heti aloita keskustelua kaikkien kanssa, varsinkin jos 3 noista 10:stä on häntä jo itse lähestynyt. Tuossa tilanteessa varmaankin hän tutustuisi noihin kolmeen sen verran, että tietäisi onko kukaan heistä potentiaalinen ja sen jälkeen vasta pohtisi seuraavia osumia.

Eli jälleen määrittävä tekijä on epäsuhta miesten ja naisten matchimäärien välillä. Ymmärrettävää ja uskottavaa.

ap

Vierailija
42/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku ystävällinen kertoa, kun en itse tinderissä ole, että onko

oikealle pyyhkäisy = match = sydän?

Olisi helpompi pysyä keskusteluissa kärryillä. Kiitos ja anteeksi ohis. :)

Molemmat pyyhkää toisen oikealle -> match

Kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä16049 kirjoitti:

Voi vittu näitä nykyajan ylimielisiä miehiä. Olette roskaa ja sitten pitäisi teille vielä viestiä lähettää? Kannattaisi pitää jalat maassa eikä luulla itsestään liikoja 😂

Miten roska voi olla ylimielinen?

ap

Vierailija
44/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa välillä pelata tinderiä vaan sokkona, eli helvetillisellä rämpytyksellä kaikille sydämmiä. Pari viikkoo tätä joka päivä niin eiköhän sieltä jotain matchia tule. On täydellisen eri asia sitten, että kuka niistä edes vastaa viestiin, saatika aloittaa.

m23, tinderissä 2-3 vuotta, alle 100 matchia, 3 keskustelua, 0 tapaamiseen johtanutta.

Vierailija
45/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa välillä pelata tinderiä vaan sokkona, eli helvetillisellä rämpytyksellä kaikille sydämmiä. Pari viikkoo tätä joka päivä niin eiköhän sieltä jotain matchia tule. On täydellisen eri asia sitten, että kuka niistä edes vastaa viestiin, saatika aloittaa.

m23, tinderissä 2-3 vuotta, alle 100 matchia, 3 keskustelua, 0 tapaamiseen johtanutta.

Ei kannata. Näin pelatessa sovelluksen algoritmi määrittää tasosi aina vaan alemmaksi.

ap

Vierailija
46/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä taitaisi monia tinderpareja tulla, jos naiset laittaisivat sydäntä vain niille, joille olisivat valmiita avaamaan. Saattaisi käydä niin, että muutama prosentti miehistä saisi >95% naisten tykkäyksistä. Vielä, kun oletettavasti suurehko osa noista miehistä eivät kaipaa sitoutumista, kun aina on seuraava daami oottamassa, jäisi seurustelut vähiin.

Mulle nyt 3viikon aikana tullu noin 20 mätsiä, joista yksikään ei ole aloittanut. Noin puolet vastasivat aloitukseen. Neljännes vastasi useampaan viestiin ja kahden kanssa sovin treffit. Toinen teki oharit ja blokkas yhteydet, kun alkoi pelottaa kuulemma, ja tää jonka tapasin ei vaikuttanut kovin kiinostuneelta tapaamaan enää uudestaan... Kai sitä vaan on semikiinostava naama, mut sit ujous ja introvertti persoona, muine omituisuuksineen tuhoaa mahikset.

M30

Mä kyllä toimin just noin. Eli en swaipannut oikealle, ellen oikeasti olisi ollut valmis ihan tapaamiseenkin. En siis laittanut huvin vuoksi tai pelatakseni, vaan vain profiileille, joissa oli kivat kuvat ja hyvä profiiliteksti, jossa oli yhtymäkohtia mun oman persoonallisuuden kanssa. Swaippasin siis koko Tinderhistoriani aikana vain viisi kertaa oikealle, kaikista tuli match ja keskustelu, yhden tapasin ja siitä tuli mun miesystävä :) 

Mä muuten olen myös introvertti ja se luki jo mun profiilissa, kuten myös se että pidän ujoista ja introverteista miehistä enkä niinkään niistä playereistä...

Vierailija
47/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

5 oikealle swaippausta --> 5 matchia, 5 keskustelua, 1 tapaaminen --> parisuhde. Tähän meni n. viikko (siis tapaamiseen, parisuhteesta sovittiin toki myöhemmin sitten). N40+ 

Ja miehillä tuskin koskaan ;). Satoja swaippauksia oikealle --> useita kymmeniä matcheja, 2 "keskustelua", 0 tapaamista --> Tinder lähti jäähylle yli vuoden yrittämisen jälkeen. Itse laittanut aloitusviestin n. 10 kertaa, nainen kerran. Suurin osa naamoista roikkuu vaan listoilla ja eivät vastaa mitään tai lähettele aloitusviestejä. M35+ 

Vierailija
48/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Swaippailin oikealle vain naiset jotka miellytti silmää ja jotka ei selvästi esitelleet jotain wt-piirteitä, ja sain kolme mätsiä. Yksikään ei näistä ole aloittanut keskustelua eli olen ilmeisesti aika meh-tierin mies joka sopii lähinnä somentamaan tilastoja, mutta tämäkin on parempi kuin mitä odotin. Koska aina ja kaikkialla on sanottu että tavis ei saa yhtään mätsiä. Kolme on siis ihan hyvä saavutus tavikselle.

49/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kiinnostaisi nähdä minkälainen profiili miehellä saa satoja mätsejä. Kuulostaa tälläisenä mätsittömänä ihan yliluonnolliselta.

Tai oikeastaan kyllä kiinnostaa jo ne kymmeniäkin saavat.

Vierailija
50/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Swaippailin oikealle vain naiset jotka miellytti silmää ja jotka ei selvästi esitelleet jotain wt-piirteitä, ja sain kolme mätsiä. Yksikään ei näistä ole aloittanut keskustelua eli olen ilmeisesti aika meh-tierin mies joka sopii lähinnä somentamaan tilastoja, mutta tämäkin on parempi kuin mitä odotin. Koska aina ja kaikkialla on sanottu että tavis ei saa yhtään mätsiä. Kolme on siis ihan hyvä saavutus tavikselle.

Muista, että olet tämän ketjun perusteella roskaa ja saat olla onnellinen, että edes yksi nainen vaivautuu painamaan sydäntä kohdallasi.

Vierailija
51/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä taitaisi monia tinderpareja tulla, jos naiset laittaisivat sydäntä vain niille, joille olisivat valmiita avaamaan. Saattaisi käydä niin, että muutama prosentti miehistä saisi >95% naisten tykkäyksistä. Vielä, kun oletettavasti suurehko osa noista miehistä eivät kaipaa sitoutumista, kun aina on seuraava daami oottamassa, jäisi seurustelut vähiin.

Mulle nyt 3viikon aikana tullu noin 20 mätsiä, joista yksikään ei ole aloittanut. Noin puolet vastasivat aloitukseen. Neljännes vastasi useampaan viestiin ja kahden kanssa sovin treffit. Toinen teki oharit ja blokkas yhteydet, kun alkoi pelottaa kuulemma, ja tää jonka tapasin ei vaikuttanut kovin kiinostuneelta tapaamaan enää uudestaan... Kai sitä vaan on semikiinostava naama, mut sit ujous ja introvertti persoona, muine omituisuuksineen tuhoaa mahikset.

M30

Mä kyllä toimin just noin. Eli en swaipannut oikealle, ellen oikeasti olisi ollut valmis ihan tapaamiseenkin. En siis laittanut huvin vuoksi tai pelatakseni, vaan vain profiileille, joissa oli kivat kuvat ja hyvä profiiliteksti, jossa oli yhtymäkohtia mun oman persoonallisuuden kanssa. Swaippasin siis koko Tinderhistoriani aikana vain viisi kertaa oikealle, kaikista tuli match ja keskustelu, yhden tapasin ja siitä tuli mun miesystävä :) 

Mä muuten olen myös introvertti ja se luki jo mun profiilissa, kuten myös se että pidän ujoista ja introverteista miehistä enkä niinkään niistä playereistä...

Sulla tais mennä ohi toi avaaminen, vai tarkotatko, että olit myös ajatellut aloittaa keskustelun? Tarkotin nimenomaan keskustelun aloittamista; eihän tapaamistakaan tuu, jos ei kumpikaan alota viestillä.

M30

Vierailija
52/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Itsellä kiinnostaisi nähdä minkälainen profiili miehellä saa satoja mätsejä. Kuulostaa tälläisenä mätsittömänä ihan yliluonnolliselta.

Sijainti vaikuttaa hirmuisesti. Helsingissä ja ympäristössä, sekä muissa suurissa kaupungeissa paljon enempi aktiivisia. Oon jopa kuullut, että jotkut naiset Helsingin keskustassa pitävät hakualueena jopa alle 5km.

M30

Vierailija
53/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 41v. Olin tinderissä 5 tuntia ja kaikki palaset loksahti kohdalleen. Nainen oli päivän. Ollaan hengailtu 3kk nyt.

54/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Sijainti vaikuttaa hirmuisesti. Helsingissä ja ympäristössä, sekä muissa suurissa kaupungeissa paljon enempi aktiivisia. Oon jopa kuullut, että jotkut naiset Helsingin keskustassa pitävät hakualueena jopa alle 5km.

M30

Eipä itsellä auta ainakaan vaikka on suuri kaupunki kyseessä.

Vierailija
55/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Eiköhän kiinnostuneempi osapuoli ole se, joka aloittaa keskustelun. Jos olisin Tinderissä ja siellä olisi mies, johon todella haluaisin tutustua, niin ilman muuta laittaisin viestiä ellei hän ehtisi ensin. Mutta jos mies olisi vain luokkaa "ok" niin jäisin todennäköisesti katsomaan, tuleeko häneltä kiinnostava avaus.

Eihän tässä ole mitään järkeä. Miksi annoit sydämen, jos mies ei oikeasti edes kiinnosta?

ap

Eli itse et ole kiinnostunut yhdestäkään matchistasi?

Vierailija
56/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Eiköhän kiinnostuneempi osapuoli ole se, joka aloittaa keskustelun. Jos olisin Tinderissä ja siellä olisi mies, johon todella haluaisin tutustua, niin ilman muuta laittaisin viestiä ellei hän ehtisi ensin. Mutta jos mies olisi vain luokkaa "ok" niin jäisin todennäköisesti katsomaan, tuleeko häneltä kiinnostava avaus.

Eihän tässä ole mitään järkeä. Miksi annoit sydämen, jos mies ei oikeasti edes kiinnosta?

ap

Eli itse et ole kiinnostunut yhdestäkään matchistasi?

Olen kiinnostunut kaikista. Toisista enemmän kuin toisista, mutta kaikista sen verran, että aloitan kyllä joskus keskustelun.

ap

Vierailija
57/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

M30

Onko hyvä kasvokuva (mielellään hymykin)(? )ja kaiketi tosiseuraa etsiville voi paremmin kelvata kertomalla itsestään. Ite oon tosin todennu vähentävän kokonais mätsimäärää mulla, mut mieluummin ihan pysyvääseuraa hakevia.

M30

58/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

M30

Onko hyvä kasvokuva (mielellään hymykin)(? )ja kaiketi tosiseuraa etsiville voi paremmin kelvata kertomalla itsestään. Ite oon tosin todennu vähentävän kokonais mätsimäärää mulla, mut mieluummin ihan pysyvääseuraa hakevia.

M30

Olen mä kokeillut vaikka minkälaista.

Tekstillä ei ainakaan tunnu olevan mitään vaikutusta mitä sinne rustaa. Tuskin naiset niitä edes lukee kun ulkonäkö ei miellytä.

Vierailija
59/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

M30

M30

Tekstillä ei ainakaan tunnu olevan mitään vaikutusta mitä sinne rustaa. Tuskin naiset niitä edes lukee kun ulkonäkö ei miellytä.

Niin. Tosi pinnallinenhan toi sovellus on jo lähtökohtaisesti. Mut jos mätsejä välillä tulee ei tilanne oo toivoton. Joskus mulla on myös menny pari viikkoa ilman mätsejä.

60/78 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

M30

M30

Niin. Tosi pinnallinenhan toi sovellus on jo lähtökohtaisesti. Mut jos mätsejä välillä tulee ei tilanne oo toivoton. Joskus mulla on myös menny pari viikkoa ilman mätsejä.

Mulla tuli ne 2 muistaakseni heti ekoina päivinä. Sitten meni 2kk ilman.