Tinder ja aktiivinen osapuoli
Olen mies. Noin 30 matchia. Yksi aloittanut keskustelun.
Aloitusprosentti: 3,33%
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Itsellä kiinnostaisi nähdä minkälainen profiili miehellä saa satoja mätsejä. Kuulostaa tälläisenä mätsittömänä ihan yliluonnolliselta.
Tai oikeastaan kyllä kiinnostaa jo ne kymmeniäkin saavat.
Sijainti vaikuttaa hirmuisesti. Helsingissä ja ympäristössä, sekä muissa suurissa kaupungeissa paljon enempi aktiivisia. Oon jopa kuullut, että jotkut naiset Helsingin keskustassa pitävät hakualueena jopa alle 5km.
M30Eipä itsellä auta ainakaan vaikka on suuri kaupunki kyseessä.
Onko hyvä kasvokuva (mielellään hymykin)(? )ja kaiketi tosiseuraa etsiville voi paremmin kelvata kertomalla itsestään. Ite oon tosin todennu vähentävän kokonais mätsimäärää mulla, mut mieluummin ihan pysyvääseuraa hakevia.
M30Olen mä kokeillut vaikka minkälaista.
Tekstillä ei ainakaan tunnu olevan mitään vaikutusta mitä sinne rustaa. Tuskin naiset niitä edes lukee kun ulkonäkö ei miellytä.
Niin, kuten jo mainittu niin pinnallinen paikkahan se Tinder on. Mutta saanko kysyä tähän väliin, että miten itse toimit jos törmäät siellä sellaisen naisen profiiliin, jonka ulkonäkö ei miellytä?
-eri
Varmaan ihan samoin kuin naisetkin mun kohdalla. Olen kuitenkin satoja varmasti pyyhkäissyt oikealle. Tuskin on ketään naista samalla saldolla.
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Itsellä kiinnostaisi nähdä minkälainen profiili miehellä saa satoja mätsejä. Kuulostaa tälläisenä mätsittömänä ihan yliluonnolliselta.
Sijainti vaikuttaa hirmuisesti. Helsingissä ja ympäristössä, sekä muissa suurissa kaupungeissa paljon enempi aktiivisia. Oon jopa kuullut, että jotkut naiset Helsingin keskustassa pitävät hakualueena jopa alle 5km.
Onko hyvä kasvokuva (mielellään hymykin)(? )ja kaiketi tosiseuraa etsiville voi paremmin kelvata kertomalla itsestään. Ite oon tosin todennu vähentävän kokonais mätsimäärää mulla, mut mieluummin ihan pysyvääseuraa hakevia.
Tekstillä ei ainakaan tunnu olevan mitään vaikutusta mitä sinne rustaa. Tuskin naiset niitä edes lukee kun ulkonäkö ei miellytä.
Niin, kuten jo mainittu niin pinnallinen paikkahan se Tinder on. Mutta saanko kysyä tähän väliin, että miten itse toimit jos törmäät siellä sellaisen naisen profiiliin, jonka ulkonäkö ei miellytä?
-eri
Varmaan ihan samoin kuin naisetkin mun kohdalla. Olen kuitenkin satoja varmasti pyyhkäissyt oikealle. Tuskin on ketään naista samalla saldolla.
Mitä oon katellu ainakin
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
-eri
Mitä oon katellu ainakin <33v naisissa keskimääräistä rumempia on vähän (ilmeisesti naiset siinä suhteessa ainakin itsekriittisempiä), joten, jos katsoo itsensä keskimääräistä rumemmaksi, ei tarvinne ihmetellä mätsien vähyyttä, varsinkin, jos on karsinut ne harvat keskivertoa rumemmat tykkäyksien ulkopuolelle.
Viimeksi oli itsellä haarukka 27-42v.
Jos haluatte naisen, niin aloittakaa se keskustelu.
Ihan tyhmää itkeä täällä ja vaatia, että naisen pitää tykätä, tehdä aloite, sitä ja tätä. Toimi tavoitteiden mukaan. Jos nainen kiinnostaa niin sydäntä, jos tulee matchi niin viestiä.
Jos teille lopulta tulee ihana parisuhde, niin mitä hitin väliä sillä on, kuka aloitti keskustelun?
Onko se joku periaatekysymys?
Ite oon sen luonteinen, että aloittaisin viestitteleen miehelle. Moni mun kaveri sanoo ihan kauhuissaan ettei voi eikä kehtaa, liian tyrkkyä, miehen tarvii aloittaa. No whatever, mä oon suhteessa, toi mun mua paljon kauniimpi kaveri ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tyhmää itkeä täällä ja vaatia, että naisen pitää tykätä, tehdä aloite, sitä ja tätä. Toimi tavoitteiden mukaan. Jos nainen kiinnostaa niin sydäntä, jos tulee matchi niin viestiä.
Jos teille lopulta tulee ihana parisuhde, niin mitä hitin väliä sillä on, kuka aloitti keskustelun?
Ite oon sen luonteinen, että aloittaisin viestitteleen miehelle. Moni mun kaveri sanoo ihan kauhuissaan ettei voi eikä kehtaa, liian tyrkkyä, miehen tarvii aloittaa. No whatever, mä oon suhteessa, toi mun mua paljon kauniimpi kaveri ei ole.
Ei kukaan vaadi mitään. Ja kyllä miehet tietävät miten "pitää" toimia. Huvittaa vain nämä perinteisiin rooleihin valumiset ja räikeät erot tässä ns. tasa-arvoisessa maailmassa.
ap
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä taitaisi monia tinderpareja tulla, jos naiset laittaisivat sydäntä vain niille, joille olisivat valmiita avaamaan. Saattaisi käydä niin, että muutama prosentti miehistä saisi >95% naisten tykkäyksistä. Vielä, kun oletettavasti suurehko osa noista miehistä eivät kaipaa sitoutumista, kun aina on seuraava daami oottamassa, jäisi seurustelut vähiin.
Mulle nyt 3viikon aikana tullu noin 20 mätsiä, joista yksikään ei ole aloittanut. Noin puolet vastasivat aloitukseen. Neljännes vastasi useampaan viestiin ja kahden kanssa sovin treffit. Toinen teki oharit ja blokkas yhteydet, kun alkoi pelottaa kuulemma, ja tää jonka tapasin ei vaikuttanut kovin kiinostuneelta tapaamaan enää uudestaan... Kai sitä vaan on semikiinostava naama, mut sit ujous ja introvertti persoona, muine omituisuuksineen tuhoaa mahikset.
M30Mä kyllä toimin just noin. Eli en swaipannut oikealle, ellen oikeasti olisi ollut valmis ihan tapaamiseenkin. En siis laittanut huvin vuoksi tai pelatakseni, vaan vain profiileille, joissa oli kivat kuvat ja hyvä profiiliteksti, jossa oli yhtymäkohtia mun oman persoonallisuuden kanssa. Swaippasin siis koko Tinderhistoriani aikana vain viisi kertaa oikealle, kaikista tuli match ja keskustelu, yhden tapasin ja siitä tuli mun miesystävä :)
Mä muuten olen myös introvertti ja se luki jo mun profiilissa, kuten myös se että pidän ujoista ja introverteista miehistä enkä niinkään niistä playereistä...Sulla tais mennä ohi toi avaaminen, vai tarkotatko, että olit myös ajatellut aloittaa keskustelun? Tarkotin nimenomaan keskustelun aloittamista; eihän tapaamistakaan tuu, jos ei kumpikaan alota viestillä.
M30
Aloitin keskustelun, jos mun swaipista tuli se matchi (eli mies oli jo tykännyt musta ennen kun minä hänestä). Kolme kertaa viidestä aloitin itse, ne kaksi matchasi mun kanssa myöhemmin eli mun mielestä heidän kuului sitten aloittaa se keskustelu, ja niin he tekivätkin.
Mun mielestä Tinder-etikettiin kuuluu, että se, kuka sen matchin tavallaan luo, myös aloittaa sen keskustelun kun on kuitenkin se, joka on varmasti silloin "linjoilla". :)
Jos tän ns. tasa-arvoisen maailman ainoa heikkous ja vika on se että kuka sen Moikan tai Hein heittää jossain tinderissä niin elämme jo utopiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite oon sen luonteinen, että aloittaisin viestitteleen miehelle. Moni mun kaveri sanoo ihan kauhuissaan ettei voi eikä kehtaa, liian tyrkkyä, miehen tarvii aloittaa. No whatever, mä oon suhteessa, toi mun mua paljon kauniimpi kaveri ei ole.Ei kukaan vaadi mitään. Ja kyllä miehet tietävät miten "pitää" toimia. Huvittaa vain nämä perinteisiin rooleihin valumiset ja räikeät erot tässä ns. tasa-arvoisessa maailmassa.
ap
No en vain käsitä, mitä täällä tarvii porata, jos kerran tiedät, millä pääset keskustelemaan ja treffeille naisen kanssa? MITÄ VÄLIÄ, kumpi aloitti?
Naisia on joka junaan. Itse kerron kiinnostuksestani hyvin avoimesti. Joskus tulee pakit, joskus ei. Se on vain mun tyyli. Kerron herkästi miehelle myös, jos olen ihastunut. En usko perinteisiin rooleihin, mitä KUULUU kummankin tehdä, miten toimia.
Itselle arvoitus tuo Ei ei, miehen kuuluu aloittaa keskustelu. Varmaan nuo kaverini menettävät tilaisuuden tavata monia upeita miehiä tolla systeemillä.
Mutta jos nyt oletetaan, että valtaosa naisista odottaisi ekaa yhteydenotto mieheltä (en tiedä, onko näin, enkä ole mitään tutkimusta nähnyt) niin jos kiinnostaa, pistä viestiä menemään. Mitäs sinä siinä häviät?
Itse miehenä tykkään, että miehen "pitää" tehdä aloite. Näin pystyn päättämään kenelle teen aloitteen ja milloin. Asiat etenevät silloin parhaiten kun itselle sopii. En ymmärrä miksi naiset eivät halua tätä etua ja jotkut miehet ulisevat tästä mahdollisuudesta.
Minulla raksia tulee suoraan jos:
-aurinkolasit kuvassa
-tatuointeja
-rööki tai olut kuvassa
-ei sanaakaan tekstiä
-elämänkoululaiset
-trendikkäät pipopäät
-ei-vakavan etsijät
-paljon kirjoitusvirheitä tai teinix-kieltä
-salikuvat tai muut pullistelut ja heruttelut
N34
Vierailija kirjoitti:
-aurinkolasit kuvassa
-tatuointeja
-rööki tai olut kuvassa
-ei sanaakaan tekstiä
-elämänkoululaiset
-trendikkäät pipopäät
-ei-vakavan etsijät
-salikuvat tai muut pullistelut ja heruttelutN34
Ei mitään noista itsellä, mutta ruksia tulee silti.
Vierailija kirjoitti:
-aurinkolasit kuvassa
-tatuointeja
-rööki tai olut kuvassa
-ei sanaakaan tekstiä
-elämänkoululaiset
-trendikkäät pipopäät
-ei-vakavan etsijät
jos salit kuvat vaihtaa matkailukuviksi ja pipopääkuvat kuntoilukuviksi, niin tässä olisi lista noin 90% naisten profiileista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-aurinkolasit kuvassa
-tatuointeja
-rööki tai olut kuvassa
-ei sanaakaan tekstiä
-elämänkoululaiset
-trendikkäät pipopäät
-ei-vakavan etsijät
jos salit kuvat vaihtaa matkailukuviksi ja pipopääkuvat kuntoilukuviksi, niin tässä olisi lista noin 90% naisten profiileista
Niin? Ja mitä sitten? Ilmeisesti miehet silti pyyhkivät oikealle, koska harvemmin naiset itkevät mätsien puutetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-aurinkolasit kuvassa
-tatuointeja
-rööki tai olut kuvassa
-ei sanaakaan tekstiä
-elämänkoululaiset
-trendikkäät pipopäät
-ei-vakavan etsijät
Niin? Ja mitä sitten? Ilmeisesti miehet silti pyyhkivät oikealle, koska harvemmin naiset itkevät mätsien puutetta.
Kovempi itku naisilla on ollut tinderistä kuin miehillä. Jos naiset uskaltaisivat tehdä persoonallisia profiileja ja niiden kautta vähän haastaa miehiä, niin ehkä voisi tärpätä muuta kuin kohtalo olla kerran tai pari sängynlämmittäjänä. Toinen asia tietenkin, jos sellaiseksi erityisesti hakeutuu
Naisena toivon että fiksu mies aloittaa keskustelun, jos kiinnostaa aidosti, koska monet miehet ovat yleensä välinpitämättömiä, aggressiivisia, pakkeja jakelevia ja seksiä hakevia netissä varsinkin - eikä nainen uskalla lähestyä. Naiset etsivät kunnollista miestä ja että kiinnostuksissa joku kohtaa. Toki en naisista tiedä minkälaisia he ovat yleensä, paitsi itseni
Niin jotain myös sinä saat...🎵🎶🎼
T: Ihanamies
en ole tinderissä mutta kirjoitti:
Naisena toivon että fiksu mies aloittaa keskustelun, jos kiinnostaa aidosti, koska monet miehet ovat yleensä välinpitämättömiä, aggressiivisia, pakkeja jakelevia ja seksiä hakevia netissä varsinkin - eikä nainen uskalla lähestyä. Naiset etsivät kunnollista miestä ja että kiinnostuksissa joku kohtaa. Toki en naisista tiedä minkälaisia he ovat yleensä, paitsi itseni
En voi miehenä uskoa, että tämä olisi normi, eikä poikkeus. En ainakaan omasta lähipiiristäni osaa osoittaa miestä, jonka uskoisin käyttäytyvän näin. Tai sitten he toimivat tietyissä tilanteissa täysin normaalista persoonastaan poiketen.
-eri