Ennustan muutamille nopeimmille
Kerro ikäsi ja hiusten värisi. Palaute on hintana.
Kommentit (36)
meni vähän pieleen. ei oo vauvaa, kova kuume tosin on. ja miehen kanssa menee vähän niin ja näin. Mut kiitti kumminkin:)!
Just oon miettiny että oonkohan raskaana kun on ollut vähän sen tapaista oiretta... Yksi lapsi on ennestään. Pikkukakkosta on toivottu jo jonkun aikaa... Aika hyvin osasit ennustaa! Toivotaan vaan että pitää paikkansa tuo raskausasia!=)
Pyydän sinua mitä ystävällisimmin vastaamaan erääseen mieltäni jo muutaman vuoden painaneeseen asiaan. Mieheni ystävän ja minun välillä oli jotain kummallista, en tiedä mitä. Jotain aivan outoa. ei meillä mitään suhdetta ikinä ollut, ei sinne päinkään. Mutta mitä se oli? Tunsiko hän sen? Ruskeat hiukset ja siniset silmät. Onko mieheni muuten pettänyt minua?
sinulle en näe mitään, enkä thado arvailla. olen pahoillani. Kuitenkin toivon sulle ihanaa kevään jatkoa tuon tumman miehen kanssa ;) (en tämän enempää saa sinusta " irti" )
valitettavasti, lapsesi isä, on jatkamassa omaa tietään. Ei hän paha ole, mutta jotenkin kuitenkin menossa ihan omaan suuntaansa, kauas sinusta. Sinun elämääsi näen vaalean miehen..tosin yksin joudut olemaan jokusen aikaa. Älä huoli elämääsi ketä tahansa, koska pyrkijöitä on..
Minulla pulma, en osaa päättää vaihdanko työpaikkaa vai jatkanko vanhassa. Mitä näet? Kumpi vaihtoehto parempi? Olisin kiitollinen avusta.
näen sinut pitkähiuksisena naisena? sinulla on tai tulee olemaan kaksi lasta, työelämää en nyt näe, koska näen sinut heidän (lasten) kanssa kotona. Mieskin on, sellainen tumma, luotettava, rakastettava. Rauhallinen.
vaaleat hiukset, 28v. vihreänruskeat silmät. kerro mitä näet tulevaisuudessa :)?
Toivon kovasti sitä palautetta, tunnistitteko itsenne jutuistanne? Koska jos ette, niin en jatka. Ja jos osui, niin voin ehkä illemmalla jatka vielä :)
Kiitos jo kommentoiville.
ap
Kyllä näit, että mieheni kanssa olemme menossa eri suuntiin, erosimme 5 kuukautta sitten. Miksi hän kuitenkin vakuuttelee rakkauttaan? Toivon, että löydän rinnalleni hyvän miehen, en ketä tahansa...:) Näetkö opikeluistani mitään? Kiitos sinulle kovasti ja mukavaa kevään jatkoa!
T. Numero 16 joka odotti ennustusta kuin kuuta nousevaa...Lupaan kommentoida myös!
Olen työelämässä, mutta epävarmaa jatkuuko työt. paljon ehdin lasten kanssa olla kuitenkin. olisin halunnut tietää onko parannusta taloudelliseen tilanteeseen tiedossa? ja kestääkö meidän suhde? Jos sitä voi suhteeksi kutsua :(
34v, tummanruskeat hiukset.
Asumistilanne askarruttaa, mutta mielelläni kuulisin myös parisuhteestamme ja tuleeko vielä perheenlisäystä.
palautetta!
vaalea ja yli 45. ei mitään hyvää tällä hetkellä elämässä. näkyykö parempaa? missään ja mitään?
odotan vaikka koko yön ja huomisenkin että vastaisit. ja varmasti kerron osuitko oikeaan:)
syyllisisä on enemmän kuin yksi.. kaikki on aina kahden kauppa, muistathan sen..