Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

parvekkeella tupakointi

28.04.2006 |

muistelen lukeneeni uusimmasta vauvalehdestä et joku voivotteli sitä miten naapuri tupakoi partsilla eikä vauvaa voi nukuttaa siks partsilla. tää on varmaan aika tavallinen ongelma kerrostaloissa. mun veli ratkas ongelman silleen et alakerran sauhuttelijan kans sovittiin et jos yläkerrasta roikkuu joku esine (oisko ollu joku pieni pehmoeläin tai jotain) silloin ei tulis sauhuttelemaan partsille vaan menis ulos vähn etemmäs jos on pakko sauhutella. luulen et tupakoitsijat ymmärtää jos niiille tollasta ehottaa. ei vauva kuiteskaan koko päivää nuku. mun veli perheineen oli tosi tyytyväisiä käytäntöön enkä usko et alakerran naapuri pitkin hampain heidän pyyntöön suostu. eli jos sulla on sama ongelma, jututapa naapurias. viereiselle parvekkeelle voi kans keksiä jonkun merkin kun vauva nukkuu partsilla.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meijän taloyhtiössä ei vaan tommonen onnistuis kun täällä asuvilla naapureilla on kaikilla tapana haistattaa suurin piirtein veet jos asiasta kauniisti yrittää sanoa tai jotain ehdottaa. Kukaan ei pahoittele esim.juhlintaansa jos siitä käy kauniisti huomauttamassa vaan kuttuilua saa silmilleen. Mut hyvä jos edes jossain asuu kunnollisia ihmisiä!

Hyvä juttu, hieno idea, vau.

Jade ja tyty sunnuntaina 4kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla