Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jumal*uta! Mies nauhoitti/kuvasi kun tavattiin sattumalta sen puolituttuja kaupungilla ja nyt motkottaa miten mokasin

Vierailija
10.07.2018 |

Kuunteluttaa nauhoitustaan ja huomauttelee miten "tuossa, huomaatko mitä sanot? miksi ihmeessä sanot tollasta noille? tuossa vaiheessa kaikki alkoi nauraa mulle (=miehelle) sä et vaan sitä tietenkään huomaa!!!"

Aiemminkin on ollut riitoja kun kuulemma aivan puhun liikaa aivan väärille ihmisille. Koristeenako siinä vieressä pitäisi seisoa?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen JSSAP.

Vierailija
22/34 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hullu ukko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita.

Vierailija
24/34 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten kannattaisi analysoida miehen kanssa videon jälkeen tämä keskustelu. 

Vierailija
25/34 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen miehen panisin heti ulkoruokintaan. Puolisoa pitää arvostaa ja kunnioittaa. Ei halveksua. Ja sun miehesi nimenomana halveksii ja häpeää sinua, ap.

Vierailija
26/34 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti olen parikin tällaista tavannut. Toinen oli siskon mies. Sääliksi kävi, mutta minkös teet vierestä?

Ei ole niin harvinaista kuin pitäisi olla...

Vierailija
27/34 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse varmaan luulevat olevansa kovinkin korrekteja joka tilanteessa.

Vierailija
28/34 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit ap mainita, miten mies on huomauttanut ennenkin, ja sinä ole sivuuttanut hänen huolensa täysin, "enhän ole, enhän sanonut". Nyt kun sitten hankki todisteita, jotta voitte puhua asiasta, et edeleenkään välitä yhtään hänen toiveistaan, itse asiasta.

Vierailija
29/34 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen muija oli varsinainen riivinrauta kännissä. Ikää jo jonkinverran ja oletti itse olevansa vielä hurmaava nuori nainen.

Kerran kun se alkoi taas kännäämään ja rähjäämään, sain päähäni räpsiä muutamia kuvia kameralla.

Siihen aikaan kuvat piti lähettää kehitettäksi liikeeseen ja kun ne kuvat tulivat kotiin, muija alkoi selata kuvanippua läpi, kalpeni huomattavasti ja sanaakaan sanomatta repi kuvat palasiksi ja heitti roskikseen.

Loppui muuten kännitöppäily vähäksi aikaa ja rauhoittui episodsin jälkeen huomattavasti muutenkin.

Yksi kuva kertoi enemmän kuin tuhat sanaa :_)

Vierailija
30/34 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse! 

Vierailija
31/34 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin niin päin että nainen teki tuon miehelle.

Vierailija
32/34 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sä sitten sanoit? Jos tyyliin "meilläkin koko sohva haisee p*erseelle kun Pera ei pese hanuriaan" niin saattaahan se kavereita naurattaa ja miestä hävettää.

Vierailija
33/34 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exä harrasti tällaista. Eräs aamu, kun oli luvannut herätä kuopuksen kanssa ja oli mennyt jo puoli tuntia niin  että lapsi herätteli minua (koska isä ei koskaan herännyt), nousin ylös ja totesin että en sitten aio enää valvoa kanssaan yli yhdentoista. Menin kettämään kahvia ja kohta tyyppi rymisee makkarista, repii kahvipannun kädestäni ja kaataa sisällön päälleni. Siitä intona ryntää esikoisen huoneeseen ja huutaa että äiti aikoo taas erota. Menin esikoista rauhoittamaan ja sillä aikaa mies viritteli videokameran kuvaamaan läpimärkää minua ja esikoista joka oli juuri herännyt miehen huutamiseen. En hitokseenkaan tajunnut, mitä sen oman teatterin kuvaaminen olisi häntä hyödyttänyt. Ero tuli videosta huolimatta.

Kotifilmejä📹 just ihania muistoja katsella myöhemmin kun lapsetkin kasvaa niin äkkiä...

Vierailija
34/34 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä