Jumal*uta! Mies nauhoitti/kuvasi kun tavattiin sattumalta sen puolituttuja kaupungilla ja nyt motkottaa miten mokasin
Kuunteluttaa nauhoitustaan ja huomauttelee miten "tuossa, huomaatko mitä sanot? miksi ihmeessä sanot tollasta noille? tuossa vaiheessa kaikki alkoi nauraa mulle (=miehelle) sä et vaan sitä tietenkään huomaa!!!"
Aiemminkin on ollut riitoja kun kuulemma aivan puhun liikaa aivan väärille ihmisille. Koristeenako siinä vieressä pitäisi seisoa?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä 😂 miksi olet tuollaisen hullun kanssa?
Ei se ennen ole nauhoittanut mua!
Onko tämä totta? Kauheaa jos on. Mies vaikuttaa todella sairaalta. Ei ole normaalin ihmisen toimintaa.
Kommentoi takaisin, että miksi ihmeessä sinä sanot tuollaista minulle, et ole täydellinen itsekään.
Onhan tosta tehty biisikin...laitoit mut nettiin (sannin biisi). Ei oo kaukana tuosta, mut otappa uusi eu:n gdpr sääntö puheeksi. Ei ole kysellyt lupaa, joten voit haastaa sen oikeuteen, joten pyydä poistamaan nauhoitus.
Jos yhtään viitsisin katsoa tuollaista miestä enää, törkkisin kameraa naamalle pari päivää ja sitten kysyisin onko kivaa.
Miehelläsi on varmasti jokin psyykkinen sairaus. Ei kukaan henkisesti normaali tee tuollaista. Tämä ei varmaan ole ainoa omituisuus mitä on tehnyt? Kuulostaa erittäin pelottavalta.
Voit kauhistella ja taivastella, miten kauhea ja sairas miehesi on. Itse kuitenkin sanoisin hänelle: "Haista sinä äijä v*ttu. Tää suhde oli tässä."
Vierailija kirjoitti:
Onhan tosta tehty biisikin...laitoit mut nettiin (sannin biisi). Ei oo kaukana tuosta, mut otappa uusi eu:n gdpr sääntö puheeksi. Ei ole kysellyt lupaa, joten voit haastaa sen oikeuteen, joten pyydä poistamaan nauhoitus.
😂 Gdpr koskee vain henkilörekisteriä pitäviä organisaatioita.
Vierailija kirjoitti:
😂 Gdpr koskee vain henkilörekisteriä pitäviä organisaatioita.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole Jenni Vartiaisen biisi sitä paitsi?
No samapa tuo, ap:lla taitaa olla vähän isommat ongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Alapeukut johtuu ehkä siitä, että se on Jenni Vartiaisen biisi.
Nyt tossua toisen eteen. Miehellä ei ole kaikki kotona.
Black Mirroria on ilmeisesti katseltu Netflixistä.
Valitettavasti olen parikin tällaista tavannut. Toinen oli siskon mies. Sääliksi kävi, mutta minkös teet vierestä?
Laita vessanpönttöön kamera ja ihmettele, minkälaisia makkararipulipökäleitä mies kakkii
Exä harrasti tällaista. Eräs aamu, kun oli luvannut herätä kuopuksen kanssa ja oli mennyt jo puoli tuntia niin että lapsi herätteli minua (koska isä ei koskaan herännyt), nousin ylös ja totesin että en sitten aio enää valvoa kanssaan yli yhdentoista. Menin kettämään kahvia ja kohta tyyppi rymisee makkarista, repii kahvipannun kädestäni ja kaataa sisällön päälleni. Siitä intona ryntää esikoisen huoneeseen ja huutaa että äiti aikoo taas erota. Menin esikoista rauhoittamaan ja sillä aikaa mies viritteli videokameran kuvaamaan läpimärkää minua ja esikoista joka oli juuri herännyt miehen huutamiseen. En hitokseenkaan tajunnut, mitä sen oman teatterin kuvaaminen olisi häntä hyödyttänyt. Ero tuli videosta huolimatta.
Mitä helvettiä 😂 miksi olet tuollaisen hullun kanssa?