Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loppukesän -10 kg laihkariryhmä

Papu Nokassa
10.07.2018 |

Olisko kiinnostuneita? Mukava ois vaihdella kuulumisia, seurata edistymistä ja vaihdella vinkkejä rennolla mielellä yhdessä.

Oma tavoitteeni on realistinen 7-10 kilon pudotus 2,5 kk:ssa eli syyskuun loppuun mennessä.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sujuvasti sitten syksyn laihdutus-ryhmään ja joulun jälkeen  tammikuun lupaukset ja salikortit . Keväällä sitten kesäksi kuntoon -ryhmään.

Vierailija
42/57 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta kaksi viikkoa ilman mitään herkkuja, minulle huima saavutus :D liikuntaakin lisännyt niin että lähestulkoon päivittäin tulee ihan hiki.

Motivaatiokin on vihdoin löytynyt, ei mitään lyhytaikaisia tuloksia vaan haluan päästä elämäni parhaimpaan kuntoon ja pysyä siinä.

16:8

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta kaksi viikkoa ilman mitään herkkuja, minulle huima saavutus :D liikuntaakin lisännyt niin että lähestulkoon päivittäin tulee ihan hiki.

Motivaatiokin on vihdoin löytynyt, ei mitään lyhytaikaisia tuloksia vaan haluan päästä elämäni parhaimpaan kuntoon ja pysyä siinä.

Hyvä sinä!  Tosin näinä päivinä tulee hiki ihan liikkumatta :)  (sori, mun oli pakko heittää tämä, en tarkoita pahaa)

Olet juurikin asian ytimessä.

Vierailija
44/57 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä sinä!  Tosin näinä päivinä tulee hiki ihan liikkumatta :)  (sori, mun oli pakko heittää tämä, en tarkoita pahaa)

Olet juurikin asian ytimessä.

Isompana tuli hiki tekemättä mitään, mutta nyt tarvitsee ihan rehkiä, myös kesällä, että saa hien kunnolla pintaan. Varmaan helpommin se nyt tulee kuin talvella, mutta ei sentään liikkumatta.

Vierailija
45/57 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen mukaan uutena myös :) Mun tausta se, että olen onnistuneesti tehnyt ison painon pudotuksen, pitänyt painon muutaman vuoden siinä, mutta sen jälkeen salakalavasti pikkuhiljaa on tullut kiloja takaisin viimeisen vuoden aikana. Tämä kesä kuitenkin pahimpana kaikesta ja paino on noussut 6 kiloa 1,5 kk:ssa, ihan käsittämätön määrä näin lyhyessä ajassa!

Mutta nyt teen ryhtiliikkeen ja parannan syömisiä. Mulla ruokavalio on se mikä on ollut pielessä, syön liikaa leipää ja herkkuja on ollut toistuvasti. Annoskokokin on selkeästi kasvanut aiemmasta ja samaan aikaan kasvikset ovat jääneet vähemmälle. Kesällä alkoholiakin on tullut otettua enemmän kuin yleensä, joten selkeät syyt painon nousuun kyllä löytyy.

Liikuntapuoli taas on kunnossa eli jotain hyvääkin!

Paino nyt 87 kg ja tavoite 72 kg (68 kg on personal trainerin kertoma ihannepaino mulle, itse pidin jo tuosta 72 kg painosta ja siinä paino oli helppo pitää). Oletan ja toivon, että pari kiloa lähtee helposti ensi alkuun, joten tavoite 8 kg syyskuun loppuun mennessä (paino 79kg) ja vuoden loppuun mennessä vielä 7 kg lisää, jolloin paino tuo 72 kg.

-Lena-

Vierailija
46/57 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tästä kovin aktiivista keskusteluryhmää sitten tullutkaan!

Toive toteutui ja pari kiloa lähti jo viime viikolla, paino nyt 85 kg.

Lena

Vierailija
47/57 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitin dieetin viikko sitten, ja painoa pudonnut 2 kiloa. Nestettä varmaan. Aion pudottaa 10 kiloa. Ongelmani on liika viinin lipitys sekä varmaan ikä vaikuttaa. Täytän tänä vuonna 50. Haluan vyötäröni takaisin. Olen oikeasti tiimalasi.

Olen jo pari vuotta vähentänyt annoskokoja, eli en oikeasti ahmi enkä syö liikaa mutta liikunta on jäänyt työ- ja muun hässäkän taakse. Olen aloittanut dieetin max 1300 kalorin päivällä, ja käynyt kävelyllä päivittäin. Mietin tällä hetkellä

- pitäisikö kalorit nostaa 1500 kaloriin, jotta voisi syödä muutakin kuin pakolliset? jotain hyvää, vaikka se viinilasi

- kuinka kauan kannattaa jatkaa tällä 1200 kalorilla? Vaikka joskus minulla on nälkä, mutta pärjään tällä ihan ok

- kannattaako pitää viikottain mässypäivä? Ennen sitä suositeltiin.

Osaisiko joku viisaampi neuvoa?

Vierailija
48/57 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
49/57 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tavote 10kg pois jouluun mennessä. Aina liikun paljon mut nyt pätkäpaasto myös apuna. 20kg olis lopullinen tavote mut työt ja pienet lapset vie virtaa joten en niin nopeeati ees yritä.

Vierailija
50/57 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt luin tarkemmin. Mä en syö herkkuja, en tykkää makeesta, liikun paljon monella eri teholla, mutta syön liikaa ruokaa. Ei siis riitä että jättää herkut pois tai alkaa kävellä portaita hissin sijaan. Nuo on must hölmöjä ohjeita ku monet syö ihan vaan tavallista kotiruokaa liikaa mässäämättä karkkeja tai leivoksia. Nehän ois helppo jättää pois.

Vierailija
51/57 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö mahtuu mukaan? Itellä olis yhteensä tavote laihtua sellaset 20-25 kg, ja oon nyt just alottamassa juoksutreeniohjelmaa, jossa tavote ois 15 viikossa pystyä juoksemaan 5 km. Ruokailuissa ongelmana on suklaa. Sitä syön lähes päivittäin ja jos saan hillittyä itseni etten osta kaupasta suklaata töistä lähtiessä niin sitten pari tuntia päivällisestä koluan kaikki kaapit läpi sokerin himo silmissä kiiluen.

N28

Vierailija
52/57 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilut kymmenen kiloa olen "eksyttänyt" kuluneen vuoden aikana. Nyt tavoite vuodenvaihteeseen  mennessä

noin viisi kiloa. Aion ottaa liikunnan vikko-ohjelmaani. Tsemppiä kaikille! - M

Vierailija
53/57 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aloitin dieetin viikko sitten, ja painoa pudonnut 2 kiloa. Nestettä varmaan. Aion pudottaa 10 kiloa. Ongelmani on liika viinin lipitys sekä varmaan ikä vaikuttaa. Täytän tänä vuonna 50. Haluan vyötäröni takaisin. Olen oikeasti tiimalasi.

Olen jo pari vuotta vähentänyt annoskokoja, eli en oikeasti ahmi enkä syö liikaa mutta liikunta on jäänyt työ- ja muun hässäkän taakse. Olen aloittanut dieetin max 1300 kalorin päivällä, ja käynyt kävelyllä päivittäin. Mietin tällä hetkellä

- pitäisikö kalorit nostaa 1500 kaloriin, jotta voisi syödä muutakin kuin pakolliset? jotain hyvää, vaikka se viinilasi

- kuinka kauan kannattaa jatkaa tällä 1200 kalorilla? Vaikka joskus minulla on nälkä, mutta pärjään tällä ihan ok

- kannattaako pitää viikottain mässypäivä? Ennen sitä suositeltiin.

Osaisiko joku viisaampi neuvoa?

Laske oma kulutuksesi (netistä löytyy laskureita). Ainakin minulla 50+ vuotiaalla on turha edes haaveilla laihtumisesta, jos kalorit ylittävät 1200 kcal. Tuollakin laihtumistahti on tosi maltillinen. Mässypäivää ei kannata pitää viikottain, koska sillä helposti paikkaat viikon kalorivajeen. Pieni määrä herkkuja kerran viikossa ok. Lasi viiniä voi olla tämä herkku, muuten viini ei kuulu diettiin.

Vierailija
54/57 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.mass.fi/referrals.list?applyCode=DER-R1

Linkin kautta -30% alennus koko ostokorista. Lisäksi kaikki alennuskoodit käytettävissä, jolloin

esim. kaikki myprotein tuotteet saat 60% alennuksella

Vierailija
55/57 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden mukaan! Toivon että tämä keskustelu herää eloon uudestaan.

Laihduin alkuvuodesta päälle 5 kiloa, mutta viimeiset pari kuukautta olen pitänyt taukoa. Nyt olisi aika taas jatkaa laihduttamista. Olen tällä hetkellä noin 62,7kg ja 163cm. Haluaisin laihtua tästä vielä muutaman kilon, mutta en ole vielä varma tavoitteestani.

Laihdutan enimmäkseen ruokavalion avulla, mutta kuljen kävellen aika paljon.

- K

Vierailija
56/57 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yritän laihduttas 6-7kg, jolloin olison lähellä painoindeksin alarajaa

Vierailija
57/57 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä ketju nyt jo kuollut?

Huomenna aloitan laihdutuksen. On tullut syötyä niin paljon herkkuja että alkaa jo ällöttää ja huomaan ostavani niitä enemmän tottumuksesta kuin halusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi