Mikko Paasilta mauton päivitys
Arvostus laski kun tajuaa että hemmo on aika heiveröinen persoona. Hakee päivityksessään vastakkainasettelua joka latistaa tunnelmaa poikien pelastumisesta:(
Kommentit (57)
Ap lla ilmeisesti jotain ongelmia.
Kertonee jotain Paasin asemasta ja taidoista se että on valittu mukaan tähän kansainväliseen huipputiimiin, jotka hakivat lapset luolasta. Tähän on haettu vain ne niistä parhaimmista parhaat.
Eri mieltä.
Arvostan vielä enemmän.
Uskon että karma is a bitch, aloittaja. Jos on olemassa uutinen johon kellään ei ole todellakaan mitään nokan koputtamista tai paskan jauhamista jostain sellaisesta, minkä ei olisi pitänyt olla edes mahdollista ja 13 ihmistä pelastui, niin se on tämä. Sulla on ap varmaan tosi paha olo itselläsi, toivottavasti hakeudut hoitoon.
Sukeltajat eivät päättäneet mitä pelastustapaa käytetään, vaan thaimaalaiset viranomaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä just hyvä. Varmasti lievästi sanottuna voittajafiilis tuossa vaiheessa.
Ja just noinhan se meni.eihän täälläkään hommaan uskottu ja kivenkovaa väitettiin ettei poikia voi lääkitä koska sukellus ei dilloin onnistu, vaikka sukellusammattilaiset sanoivat että se on paras vaihtoehto.
Ei se ollut näin vaan täällä oli "luolasukeltajan" mielenlaadun omaavia jotka jo heti pitkän ketjun alusta tuli epäkohteliasti ketjuun karmit kaulassa eivätkä sulattaneet minkäänlaista spelulointia eri vaihtoehdoista, vaan pienetkin eri mieltä olevat ajatukset oli heidän mielestä jos ei ihan kunnianloukkaus mutta miltei.
Nyt sitten näen saman ihmisen pienuuden tuossa Paasin ulostulossa. Näyttää luolasukeltajat olevan aika herkkänahkaista porukkaa.
ap.
Minä en näe kun ap:n pienuuden noissa ap:n kommenteissa!
Vierailija kirjoitti:
Nyt on ankeuttajalla paha mieli.
Tää on niin totta. Ikävä väittää mutta paha mieli niillä jotka ei saaneet sitä lasten paniikkia, ruumiita tai tahtovansa lävitse että lapsia ei haeta sukeltamalla.
Kyllä ihminen voi olla paha jopa pelkillä ajatuksillaan.
Ap saa olla ihan mitä mieltä tahansa mutta minä nostan hattua.
Miksei paikalla ollut tasa-arvon vuoksi myös naispelastajia sukeltelemassa? Toksista maskuliinisuutta tämä touhu!
Vierailija kirjoitti:
Sukeltajat eivät päättäneet mitä pelastustapaa käytetään, vaan thaimaalaiset viranomaiset.
Joo no ei tietenkään sitä itse ole päättäneet, mutta se ei poista sitä tosiasiaa että Paasi ja muut sukeltajat tekivät sen, eli hakivat pojat luolasta.
Tämän suunnittelussa on varmasti käyty kaikki mahdolliset vaihtoehdot läpi, erilaisia ammattilaisia kuunneltu ja on pohdittu ja laskettu missä tavassa on pienimmät riskit.
Mitä Paasi mahtoi tarkoittaa puhumalla 13 lapsesta, jotka hommattiin ulos? Onko siinä kuitti 25-vuotiaalle valmentajalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on ankeuttajalla paha mieli.
Tää on niin totta. Ikävä väittää mutta paha mieli niillä jotka ei saaneet sitä lasten paniikkia, ruumiita tai tahtovansa lävitse että lapsia ei haeta sukeltamalla.
Kyllä ihminen voi olla paha jopa pelkillä ajatuksillaan.Ap saa olla ihan mitä mieltä tahansa mutta minä nostan hattua.
Siis kuka on tahtonut, että poikia ei pelasteta (sukeltamalla)?
Vierailija kirjoitti:
Arvostus laski kun tajuaa että hemmo on aika heiveröinen persoona. Hakee päivityksessään vastakkainasettelua joka latistaa tunnelmaa poikien pelastumisesta:(
Minustakin hieman outo kommentti. Eihän kukaan vastustanut pelastusta. Vai vastustiko? Jos ei, niin miksi vihjata sellaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Minustakin hieman outo kommentti. Eihän kukaan vastustanut pelastusta. Vai vastustiko? Jos ei, niin miksi vihjata sellaiseen.
Eipä tuo Paasi ole hääppönen tyyppi!
Mun mielestä tää alotus on mauton. Varsinkin tänään!
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä oli vastakkainasettelua, valaisisitko vähän?
Tietenkin se, että olisi ollut joku ryhmä, jotka olisivat halunneet keskeyttää pelastuksen. Eihän tällaista ryhmää ainakaan minun tietääkseni ollut, joten kommentti on turhaa vastakkainasettelun hakemista.
Vierailija kirjoitti:
Hienoo ap hae apua ankeaan oloosi!
Kyllä se vastakkain asettelu oli. Tsempparit ja ankeuttajat.
Hyvä kun nostaa edes kerrankin joku asian esille.Vaikea edes sanoa tätä ääneen mutta osa olisi jättänyt pojat luolaan kuolemaan, ainakin sellainen tunne tuli.
Toki se on vaan tunne ja se saa minut erittäin surulliseksi.Ikävä kyllä mutta nuo pelastajatkin kuullut kaiken näköistä.
Kuuma mies, sasinpa naida hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä oli vastakkainasettelua, valaisisitko vähän?
Tietenkin se, että olisi ollut joku ryhmä, jotka olisivat halunneet keskeyttää pelastuksen. Eihän tällaista ryhmää ainakaan minun tietääkseni ollut, joten kommentti on turhaa vastakkainasettelun hakemista.
Ei ollut ryhmää vaan yksittäisiä ihmisiä. Pelkästään jo tällä palstalla niitä oli.
Taitaa osua ja upota ap!
Varmasti kaikenlaisia neuvoja ovat sukeltajat saaneet, sieltä sun täältä, epäilyjä myös. Miettikää itse, mikä adrenaliinivyöry on sukeltajilla pyörinyt kehossa, kun homma on ollut ohi, vieläpä menestyksekkäästi. Päivitys kertoo tuollaisesta tunteesta. Tulee mieleen urheilukisojen voittajia, jotka "pullistelevat" joko henkisesti tai fyysisesti hyvin menneen suorituksen jälkeen kameroiden edessä. Tässä tapauksessa Mikolla todellakin on varaa pullistella!!!!
Ihan mielettömän huikeaa toimintaa ja ammattitaitoa sukeltajilta. Sanat loppuvat oikeastaan...