Kuka muka menee pyörällä töihin?
Onko kiva istua sitten ilmastoidussa toimistossa selkä märkänä?
Kommentit (12)
Minä menen. Ajan aika rauhallista vauhtia enkä hikoa lyhyellä matkalla niin että olisi selkä märkänä hiestä.
Hyvä kunto ja sopiva vaatetus, niin en edes työmnatkalla juurikaan hikoa. En ole läski.
No minä kyllä menisin jos olisi hyvä reitti ja max 10 km. Siin ei tulis ees hiki :D
Tuhannet ja taas tuhannet.
Itse ajan rauhallisesti eli 9km 35minuutissa. Ei tule hiki edes +20 kelillä.
Meillä käy aika monikin. Työpaikka keskustassa ja useampi asuu max. 3 km säteellä työpaikasta, tuskinpa siinä hirveä hiki ehtii tulla. Suihkukin kyllä löytyy.
Minä menen, joka ikinen päivä, kesät talvet! Autoa en omista ja busseja en ala ootteleen, minusta on ihanaa pyöräillä :)
Minä.
Poljen ulkoiluvaatteissa. Toimistolla pyyhin ihon kosteuspyyhkeellä raikkaaksi ja vaihdan jakkupukuun.
Se ohut hiki jää sinne roskakoriin kosteuspyyhkeen mukana.
sasaassasasaas kirjoitti:
Hyvä kunto ja sopiva vaatetus, niin en edes työmnatkalla juurikaan hikoa. En ole läski.
En ole minäkään läski, fillaroin töihin 7km matkan, mutta tulee kyllä ihan kunnolla hiki ja pakko käydä töissä suihkussa. Kuntokin hyvä, salilla käyn 3-4krt viikossa. Työmatkapyöräilyn lisäksi juoksulenkki pari kertaa viikossa ja se pituudeltaan kuutisen kilometriä, joten huonosta kunnosta tuon hikoilun ei pitäisi johtua. Mulla kyllä tuolla pyörälyreitillä pari tosi isoa ylämäkeä ja viimeistään siinä tulee hiki.
Vierailija kirjoitti:
sasaassasasaas kirjoitti:
En ole minäkään läski, fillaroin töihin 7km matkan, mutta tulee kyllä ihan kunnolla hiki ja pakko käydä töissä suihkussa. Kuntokin hyvä, salilla käyn 3-4krt viikossa. Työmatkapyöräilyn lisäksi juoksulenkki pari kertaa viikossa ja se pituudeltaan kuutisen kilometriä, joten huonosta kunnosta tuon hikoilun ei pitäisi johtua. Mulla kyllä tuolla pyörälyreitillä pari tosi isoa ylämäkeä ja viimeistään siinä tulee hiki.
Hikoile vapaasti, itse en hikoile tuollaisilla lyhyillä matkoilla
Mä menen ja kerron myöskin perustelut.
.
Työmatkani pyörällä kestää 15 minuuttia
Bussipysälle kävelymatkani kestää 15 minuuttia+bussimatka työpaikalle.
.
Pyöräni maksoi noin 400 euroa.
Bussiliput vuodeksi maksavat noin 450 euroa.
Pyöräillessä päätän itse aikatauluni.
Bussilla matkaillessa pitää noudattaa muiden aikataulua joka monesti monesti ei pidä paikkaansa.
.
Minulla on 30 kiloa ylipainoa joten kuntoilu tekee hyvää.
Bussimatkailu ei tee hyvää ylipainolle.
Suihku ja pukuhuone?