Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

400€ jäljellä ja näillä pitäis pärjää loppukuukausi. Vinkkejä?

Vierailija
10.07.2018 |

Laskujen jälkeen 400€ enää tilillä. Vinkkejä, miten pärjään koko loppukuun näillä?😭

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskujen jälkeen 400€ enää tilillä. Vinkkejä, miten pärjään koko loppukuun näillä?😭

Mitä sillä siis pitää saada? Ja monelleko ihmisille?

Vierailija
2/22 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Suosi kausivihanneksia, tee isoja määriä ruokaa ja pakasta; syö monta päivää. Vältä ylimääräistä autoilua, vältä turhia herkkuja ja muita heräteostoksia. Jää jopa säästöön

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni elää alle tuon joka kuukausi. Ryhdisty nyt vähän

Vierailija
4/22 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 80€ ja luultavasti jää vielä säästöönkin. Elän yksin ja pakastin täynnä.

Vierailija
5/22 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdat auton tai bussin polkupyörään.

Keräät pulloja.

Etsit pudonneita kolikoita (tapahtumapaikkojen tienoilta).

Supistat ruokaostoksia.

Irtisanot Netflixin ja liittymän, jaat verkon puhelimesta.

Et käy missään.

Teet enemmän töitä, niin ensi kuussa on enemmän käyttörahaa.

Vierailija
6/22 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tai kaksikin henkeä elää tuolla määrällä helposti kuukauden.

Vierailija
7/22 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaan riittää ainakin ruhtinaallisesti.

Vierailija
8/22 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama summa ja 3 aikuista ja 15-vuotias. Joka kuukausi. Hengissä ollaan. Joten kuten.

Vierailija
9/22 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yksin, mutta matkoihin yms. menee rahaa (ja en tarkoita mitään ulkomaanmatkoja, vaan siis esim. työ jne). Lisäksi minun pitää avustaa erästä läheistäni aina välillä rahallisesti, hänellä on vielä vähemmän kuin minulla.

Ap

Vierailija
10/22 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nelihenkinen perhe ja 150e pitää riittää ensi viikon loppuun, eli melkeen 2 viikkoa. Pärjätään.

Vierailija
11/22 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 25€ loppukuuksi, eikä tule tekemään tiukkaa. Ainoa mitä pitää ostaa on purkki maitoa/viikko ja jokunen paketti jauhelihaa tai kanaa. Kaikki muu onneksi löytyy kotoa valmiina.

Vierailija
12/22 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuntuu ettei omat rahat riitä, niin jättäisin toisten avustamisen vähemmälle. Vaikka tuo 400 nyt on ruhtinaallinen summa, minulle ei jää kuukausittain sitäkään.

Vierailija
13/22 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä työttömyyttä. Äkkiä opit pärjäämää puolella tuosta.

Vierailija
14/22 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jää joka kuukausi elämiseen 400 e! Ja pakkohan se on riittää kun muuta ei ole. Ja tästä joudun aina välillä myös avustamaan poikaani, lähinnä ruuan muodossa. Sellaista se elämä on, onneksi on terveyttä, siitä olen kiitollinen. Ihan turha itkeä kun ei ole enempää rahaa, ei se auta mitään! 

Vierailija
15/22 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun yksin, mutta matkoihin yms. menee rahaa (ja en tarkoita mitään ulkomaanmatkoja, vaan siis esim. työ jne). Lisäksi minun pitää avustaa erästä läheistäni aina välillä rahallisesti, hänellä on vielä vähemmän kuin minulla.

Ap

Se on kilttiä ja kunnioitettavaa. Kannattaa ehkä tehdä ruoat molemmille jos mahdollista

Vierailija
16/22 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

399 pulloa kaljaa ja kaurapuuropaketti.

Vierailija
17/22 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla tilillä nyt loppukuuksi jäljellä 327€, ja laskuja vielä maksettavana n. 140€, mutta en silti ole osannut stressata rahojen riittämistä. Käyttövaraa meillä siis n. 180€.

Ja taloudessamme 1 aikuinen & 16-vuotias + 2 kissaa.

Ja ihan hyvin tullaan toimeen, ei me tarvita tässäkään kuussa mitään ihmeellistä, vähän ruokaa ja uudet työkengät cittarista.

Vierailija
18/22 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei mene rahaa, kun alat kulkea fillarilla. Jos on pitkä matka tai huono ilma, niin muutama kerta viikossakin riittää. Jos normaalisti kuljet julkisilla, älä enää osta kausikorttia vaan laske, että kertalippuihin menee kuussa vähemmän rahaa ja suunnittele ajosi sen mukaan. Autolla ajoon verrattuna jokainen poljettu km on säästöä.

Vierailija
19/22 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee mökkisimulattori kämpästäsi, eli sähköt ja lämmin vesi pois. Sitten pakkaat reppuun kaiken tarvittavan 2 viikoksi. Ostat päivälipun vaikka ratikkaan ja matkustat vähintään neljä tuntia sillä. Jos on auto niin istut parkkiksella siinä 4h. Eväät mukaan niin voit syödä ne puolessa matkassa. Sen jälkeen palaat kotiisi ja leikit olevasi mökillä. Pussikeittoa parvekkeella kaasukeittimellä tai 99c makkaroita grillaten. Jos jotain tarttee kaupasta niin vähintään tunnin istut taas ratikassa tai autossa mennen tullen. Hauskaa ja halpaa!

Vierailija
20/22 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pärjäähän sillä, mutta on köyhyys silti perseestä. Marttaliiton ohjeilla elää, keittää kaalisoppaa ja nauttii pihalla keinumisesta... harvan pää vaan kestää niin pientä elämää kovinkaan kauan. Elämyksenä tietysti yksi kk menee helposti, mutta jos koko elämä on kituuttamista, niin harva aikuisten oikeasti jaksaa ja kestää ilman mielenterv. / päihdeongelman kehittymistä. Ja sitten ei enää tiedäkään, mikä on syy ja mikä seuraus, on vain sotkujen soppa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän