Ei tajua miksi thaipojat ja valmentaja meni luolaan?!
Olen koko kohun ajan ihmetellyt, että valmentaja (vaikka olikin vasta 25) vei pojat luolaan, joka oli ymmärtääkseni merkitty kieltotauluilla?
Kai paikallisten pitäisi tietää vaaran paikat?
Hyvä, että pelastuivat, mutta hinta mahtoi olla valtava!
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi varmaan lukea niitä lehtijuttuja, jos asia kiinnostaa. Pojat ja valmentaja menivät luolaan rankkasadetta pitämään. Samainen rankkasade sitten alkoikin irrottaa maa-ainesta, joka tukki ulospääsytiet.
Niin ja jos lukee kaikki uutiset mitä aiheesta on julkaistu, niin tietää että eivät menneet sinne sateensuojaan vaan uhkarohkeilemaan ja tekemään jonkinlaista ryhmäytymisriittiä, jossa oli tarkoituksena kirjoittaa omat nimet luolan perimmäiseen seinään.
Ja nämä jätkäthän menee vielä ne nimet sinne kirjoittamaan, sanokaa minun sanoneen.
Jeeee! Minäkin haluan mennä ja ottaa kuvan jeee jeeeee jeeeee!!
Toivottavasti luola tukitaan. Kohta on luola pullollaan riitintekijöitä ja pelastettavia. Someh*oraajat ottamassa selfieitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi varmaan lukea niitä lehtijuttuja, jos asia kiinnostaa. Pojat ja valmentaja menivät luolaan rankkasadetta pitämään. Samainen rankkasade sitten alkoikin irrottaa maa-ainesta, joka tukki ulospääsytiet.
Niin ja jos lukee kaikki uutiset mitä aiheesta on julkaistu, niin tietää että eivät menneet sinne sateensuojaan vaan uhkarohkeilemaan ja tekemään jonkinlaista ryhmäytymisriittiä, jossa oli tarkoituksena kirjoittaa omat nimet luolan perimmäiseen seinään.
Ja nämä jätkäthän menee vielä ne nimet sinne kirjoittamaan, sanokaa minun sanoneen.
Av-mamma haluu belfien siitä, kuinka takamus juuttuu luolaan. Ooh, so sexy baby!
Oikeesti näitä tulee, jos luolaa ei tukita. Justhan ne kolme highonlife-tyyppiä syöksyi vesiputokseen selfiehimossaan ja kuoli.
Onnettomuus johtui ilmastonmuutoksesta. Ennakoimaton sadekuuro joka yllätti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Av-mamma haluu belfien siitä, kuinka takamus juuttuu luolaan. Ooh, so sexy baby!
Oikeesti näitä tulee, jos luolaa ei tukita. Justhan ne kolme highonlife-tyyppiä syöksyi vesiputokseen selfiehimossaan ja kuoli.
En ole av-mamma vaan minulla on teräksiset pallit. Minulla on munaa mennä luolan kauimmaiseen päähän.
Tällaiset pelastustehtävät on toisaalta valitettavasti hyviä, koska näistä saadaan kokemusta ja tietotaitoa tulevaisuuteen. Esim. luonnonkatastrofit ym, joissa ei kukaan edes ole toiminut vastuuttomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole av-mamma vaan minulla on teräksiset pallit. Minulla on munaa mennä luolan kauimmaiseen päähän.
Siis typeryyttä. Älä sitten itke, jos tällä kertaa ei tullakaan hakemaan.
ei tajuu kirjoitti:
Olen koko kohun ajan ihmetellyt, että valmentaja (vaikka olikin vasta 25) vei pojat luolaan, joka oli ymmärtääkseni merkitty kieltotauluilla?
Hyvä, että pelastuivat, mutta hinta mahtoi olla valtava!
.
Luola on turistinahtavyys. Ainoastaan monsuunisateiden aikaan on paasy kielletty. Nyt monsuuni tuli odotettua aikaisemmin eika se ole mikaan suomalainen tihkusade.
Mielestäni koulukavereiden ja koulun johtajan kommentit olivat parhaita :-) yksi 15 v oli lähetti viestiä luolassa oleville luokkakavereilleen, että näiden pitää kiirehtiä, koska heillä on paljon läksyjä 😁. Koulun opettaja taas ilmoitti virallisesti, ettei poikien tarvitse osallistua ensi viikolla kokeisiin koulussa.
Vierailija kirjoitti:
ei tajuu kirjoitti:
Hyvä, että pelastuivat, mutta hinta mahtoi olla valtava!Luolaan oli pääsy kielletty vain monsuunikaudella. Muuten sinne saa mennä. Sateet alkoivat kun olivat luolassa ja luola täyttyi nopesti vedellä eikä ollut muuta keinos kuin pyrkiä ylöspäin luolassa kun ulospääsyä ei enää ollut.
Niin, ja poikien mennessä luolaan oli sadekausi, eli pääsy kielletty. Vai alkoiko se mielestäsi vasta tuntia myöhemmin?
Naiset eivät saa kävellä kadulla, miehet saavat sekoilla ja kukaan ei puutu. Mokaava mies on hei sankari! Tosi rohkeeta! Yksi ihminen kuoli mut hei onneks se oli vapaa valinta!
Menee kyllä kunnioitus miehiin päivä päivältä enemmän.
No, omalla vastuulla sitten.
Ärsyttää että luolasukeltajat joutuivat riskeeraamaan henkensä näiden tolvanoiden takia.
Tuollaiseen paikkaan ei kukaan huvikseen sukella.