Mies tekee tyhjiä lupauksia, kuittaa ne että minkä sille voi kun unohti.... Jatkuvasti ja kaikesta
Olen jo aivan loppu kun miehen kanssa sovitaan jotain niin hän unohtaa kaiken....
Tällä hetkellä se tarkoittaa kaikkia arkisia asioita, missä pitäisi pystyä luottamaan että toinen tekee oman osansa. On tosi hankalaa kun ei voi koskaan tietää mikä pitää paikkansa tai jos sovitaan että mies hoitaa jonkun asian niin kaikkein useiten kuuluu että ai hitto mä unohdin. Ja vähättelee vielä asioita että eipä minun maailma tuohon kaatunut... No eipä, mutta minun maailma kaatuu kun ei voi IKINÄ luottaa.
Tätä on jatkunut vuosia, ollaan puhuttu miehen kanssa ja hän on ymmärtänyt miten tämä rasittaa minua ja miten väärin se on häneltä. Mutta usein esim tänään reagointi oli että olen hiton niskaan hengittäjä kun suutun tuollaisesta vaikka unohti tärkeän asian mistä vannoi kymmenen kertaa että hän varmasti sen hoitaa... Ei ymmärrä miksi mua ärsyttää. Ja oli unohtanut asian täysin kun se piti vajaan tunnin päästä hoitaa... Minä kun näytin miehelle että ärsyttää kun taas näin niin suuttui mulle ja tokaisi että vituttaa kun vittuillaan kun kiireessä unohtaa...
Eikä käsitä miksi mua vituttaa vaikka näitä on monta kertaa päivässä kaikissa aiheissa enkä voi luottaa enää häneen yhtään. Kaikki pitäisi jaksaa muistuttaa perässä ja jos ei jaksa niin saan vihat niskoille kun valitan epäreiluutta. Olen niin väsynyt saamaan vihat niskoille kun tunnen jotain tuollaisesta, en pysty yhtään luottamaan mieheen, mun pitää muistaa kaikki hänellekin sovitut asiat tai sitten hoidan ja muistan kaiken vaan yksin... Ja toinen sanoo kerta toisensa jälkeen ai hitto unohdin...
Kommentit (43)
Eikö sillä ole puhelinta johon voi laittaa muistutuksia hälyttämään?
Pitäskö miehen mittauttaa rauta-arvot? Ferritiinin vajaus aiheuttaa juuri tuollaista aivosumua