Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa, joka toivoo tuon bootcut-farkun paluuta ja haluaa heivata helv... nuo pillifarkut?

Vierailija
10.07.2018 |

Pillifarkut vaan saa jalat näyttämään lyhyemmiltä. Suomivartalolle bootcut paljon prempi malli.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bootcut ei todellakaan ole paksukaiselle imarteleva, täysin päinvastoin. Mistä te näitä revitte.....?

Vierailija
42/64 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaan valitat, kaupoista löytyy myös bootcut-farkkuja ja muita leveälahkeisia malleja.

Raskaana ollessani etsin raskausfarkkuja ja menin suureen ketjuliikkeeseen, josta löytyy äitiysmallisto. Löytyi kyllä 6 eri mallia skinnyä tai superskinnyä, mutta ei mitään muuta. Annoin palautetta, että voisi olla muutakin mallia. Minulle sanottiin, että liikkeessä ei ole ollenkaan mitään muita farkkumalleja. Siinä on mielestäni huonoa sisäänostoa, kun ei ajatella, että ihmisille sopii eri malliset farkut ja varsinkin raskausaikana toivoo voivansa pitää itselle parhaiten istuvia housuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bootcut ei todellakaan ole paksukaiselle imarteleva, täysin päinvastoin. Mistä te näitä revitte.....?

Siihen aikaan, kun bootcut oli muotia, sitä suositeltiin juuri päärynä- ja tiimalasivartaloille. Nyt sen jo aiemmin mainitun Sokoksen sovituskopeilla oli farkunvalintaopas, jossa kaikille vartalotyypeille suositeltiin pillifarkkuja :D

Vierailija
44/64 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse olen taas ehdottomasti pillifarkkujen kannalla, kerranskin pitkät jalat näyttää jossaki ihan hyvältä. aion jatkaa niiden käyttöä niinkauan, kun jostain niitä saan hankittua.

Minä hamstrasin niitä jo 90-luvulla, jotta oli farkkuja, joita pitää, kun välillä oli muotia nää lantiohirvitykset ja leveälahkeiset yms.

t. yks 60-luvulla syntynyt kalkkis

Vierailija
45/64 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan niitä kaupasta. Missä ongelma?

Vierailija
46/64 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no minä käytän vain pillifarkkuja koska tykkään niistä. Niin ja jalat ovat lyhyet.

Vierailija
47/64 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni bootcutit näyttää jotenki todella tunkkaiselle. Niistä tulee jostain syystä nuhjuiset narkkivibat, kuten Ed Hardystä ja fiorellafarkuista. Ehkä sen vuoksi kun täälläpäin näitä vaateyhdistelmiä käyttää kyseinen ihmisryhmä..

Et varmaan tunne sitä sanontaa, että jos haluat olla muodin etulinjassa, ota mallia pultsareista.

Tuskin kovin moni tuntee sinun keksimiäsi sanontoja. -eri

Vierailija
48/64 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun jättipohkeille pillifarkut ei ainakaan ole kovin imarteleva valinta, mut en vaan pääse siitä ajatuksesta, että bootcuteissa näyttäisin vanhanaikaiselta...

Vierailija
49/64 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni bootcutit näyttää jotenki todella tunkkaiselle. Niistä tulee jostain syystä nuhjuiset narkkivibat, kuten Ed Hardystä ja fiorellafarkuista. Ehkä sen vuoksi kun täälläpäin näitä vaateyhdistelmiä käyttää kyseinen ihmisryhmä..

Tunkkaiselle XDDD mitä helv...?

PS. Mikä helv.etti tuo -LLE on?? Opetelkaa jo vihdoin ja viimein kirjoittamaan suomea!

Vierailija
50/64 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtien muotikuvissa on jo pitemmän aikaa näkynyt vajaamittaisia bootcut-farkkuja, joissa on repaleiset lahkeet. Mielestäni ne näyttävät oudoilta. Miksi niiden pitää olla niin lyhyet? Näyttää siltä, kuin aikuinen olisi laittanut päälleen lapsen farkut. 

Ap, jos tykkäät bootcuteista, käytä niitä ihmeessä - mutta valitse sopiva pituus. Olkoot vain jonkun mielestä epämuodikkaat - normaalipituiset bootcutit näyttävät ehdottomasti paremmilta ja siistimmiltä kuin liian lyhyet ja repaleiset. 

Maailmalla tapahtuu muutakin omituista. Kun Kim Kardashian pukee jalkaansa ihonväriset pyöräilyhousut, lehdet ovat täynnä kuvia niistä. Ei muodikkuus ole aina sama asia kuin tyylikkyys...

Vierailija
51/64 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän jatkuvasti bootcut-farkkuja, oli ne sitten muodissa tai ei. 😍

Vierailija
52/64 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun jättipohkeille pillifarkut ei ainakaan ole kovin imarteleva valinta, mut en vaan pääse siitä ajatuksesta, että bootcuteissa näyttäisin vanhanaikaiselta...

Entäpä sellainen lahjeleveys, joka on jotain näiden kahden väliltä? Suora tai vähän kapeneva mutta ei pilli. Neutraali malli, sopii aikuiselle.

Vierailija
53/64 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama! En vaan voi mitään, että mielessä yhdistyy bootcut-farkut pieneen bling-bling-käsilaukkuun, valkoisiin saappaisiin, luonnottoman/epäimartelevaan markettitukkaväriin, tissitatskaan ja spagettiolkaintoppiin. Unohtamatta röökiä huulesta...

Tuli ihan mieleen se Kingin Siru Tiainen. 🤔

Vierailija
54/64 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä samaa mieltä. Minusta pillihousut sopivat juurikin paksujalkaisille, olipa paksuus läskiä tai lihasta. Bootcut taas näyttää upealta laihoissa jaloissa.

Vierailija
55/64 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama! En vaan voi mitään, että mielessä yhdistyy bootcut-farkut pieneen bling-bling-käsilaukkuun, valkoisiin saappaisiin, luonnottoman/epäimartelevaan markettitukkaväriin, tissitatskaan ja spagettiolkaintoppiin. Unohtamatta röökiä huulesta...

Eikö noikin naiset oo jo pikkuhiljaa siirtyneet pillifarkkuihin, muuten tyyli on kyllä sama...

Trendikkäimmät ja rahakkaimmat itse asiassa taitavat suosia nykyään freddyjä. Ovat kyllä niin sikakalliit housut että köyhimmät laahustaa edelleen bootcuteissa.

Vierailija
56/64 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan pillifarkkuja, kokeilin joskus kaupassa bootcuteja ja näyttivät hirveiltä. Reisien kohdalla oli kuin ratsastushousut ja levenevät lahkeet korostivat vaikutelmaa. Ja minulle muuten opetettiin aikoinaan, että farkkujen kanssa ei käytetä koskaan, siis ei koskaan - korkokenkiä. Matalat mokkasiinityyppiset kengät ovat ne oikeat.

Vierailija
57/64 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Pillifarkut on järkyttäviä, varsinkin miehillä.

Vierailija
58/64 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just kävin kaupassa (Sokos), eikä siellä ollut mitään muita kuin pillejä.

Itse odottelen, koska saisin kaupasta sellaiset klassiset ysäri501-tyyppiset farkut. Täyttä puuvillaa, kiitos. Mutta saattaa olla, että haaveeksi jää. Nehän kestäisivätkin liian kauan.[/quote

https://www.levi.com/FI/en/clothing/women/jeans/501-jeans-for-women/p/1…

Vierailija
59/64 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, saisi palata! Kamalan näköistä, kun on pillifarkut ja ballerinat ilman korkoa. Oikein lyhennetään entisestään lyhyitä jalkoja. Korkoja ei ole pakko käyttää, mutta kyllähän se näyttää upealta, kun on riittävän pitkät bootcut-farkut ja korolliset kengät. Pidentää sääriä huikaisevasti.

Mä olen juuri lähdössä ulos pillifarkuissa ja ballerinoissa :) Pituutta 162 cm; reidet paksut ja treenatut. En ole ikinä tajunnut mitä hienoa on pitkissä säärissä. Musta kaunista on isot, lihaksikkaat reidet, pohkeet ja kädet niin miehillä kuin naisillakin. Pituudella ei mitään väliä, joskin luisevat ja pitkät raajat ovat mulle kauhistus niin miehillä kuin naisilla. Mutta kauneus on katsojan silmissä. Joten pukeutukaamme niinkuin parhaalta tuntuu.

Mutta tuohon bootcut-teemaan: mulla on niistä herkältä teini-iältä 90-luvulta niin pahoja traumoja, että kynnys kokeilla on korkea. 

Vierailija
60/64 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan teininä 90-luvulla kun bootcutit oli muodissa ja käytin vain niitä, miten naurettavalta tuntui ajatus pillifarkuista. Naurettiin siskon kanssa äidin 80-luvun pillifarkuille, että tollaisiako ihmiset oikeesti laittoi päälleen! Äiti puolestaan ihmetteli bootcuteista että eikös tuo leveä lahje ole vanhaa juttua 70-luvulta. Hän käytti suoria "mutsifarkkuja" eikä lähtenyt bootcut muotiin kun koki sen niin vanhanaikaisena. Nyt puolestaan viihdyn yllättävän hyvin pillifarkuissa ja ajatus bootcuteista arveluttaa. Pitäisi varmaan kyllä taas kokeilla, koska teininä tykkäsin kovasti. Toisaalta se sopi synkistelevän teinin habitukseen kun farkkujen lahkeet raahasi maata viiden sentin mitalta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi