Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa, joka toivoo tuon bootcut-farkun paluuta ja haluaa heivata helv... nuo pillifarkut?

Vierailija
10.07.2018 |

Pillifarkut vaan saa jalat näyttämään lyhyemmiltä. Suomivartalolle bootcut paljon prempi malli.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei te kaikki, jotka väitätte, että bootcut-farkkuja löytyy kaupoista. Voisitteko luetella sellaisia kauppoja. Minä en ole löytänyt mistään moneen vuoteen.

Vierailija
62/64 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla "länkisääret", eli sääriluu taipuu polven ja nilkan välillä kaarelle ulospäin. Tällöin ei voi käyttää pillifarkkuja, ne vain korostaa tuota kaarevuutta. Bootcutit peittää tuon "vian".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei te kaikki, jotka väitätte, että bootcut-farkkuja löytyy kaupoista. Voisitteko luetella sellaisia kauppoja. Minä en ole löytänyt mistään moneen vuoteen.

Ainakin Lindexillä on ollu koko ajan, tosin voi olla liike jossa et käy, mutta on niitä. Muuallakin nähnyt.

Ennen käytin aina, pitkään pillifarkkujen muotiintulon jälkeenkin ja aina löytyi. Nyt siirtynyt suoraan malliin kun bootcutit näytti yks kaks silmissä jotenki vanhahtavalta. Omistan tasan yhdet pillifarkut.

Vierailija
64/64 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/mystyle/art-2000005750359.html

Skrollaa alas, siellä Gina Tricot, Zara jne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän