Mies ei halua seksiä ennen avioliittoa. Uhka vai mahdollisuus?
Kommentit (31)
jestas sulla on aina niin typeriä aloituksia. tiedetään, oot mies jjoka ei oo saanut piparia koskaan. kuules, ei sun ääÖÖllä saakaan. se sun tyttis ei vaan halua olla sun kanssa. siksi se sanoo noin sulle, koska tietää että sulla ei oo munaa yhtään mihinkään- MOT. ;)
En uskaltaisi mennä naimisiin tarkistamatta toimiiko petipuuhat. Enkä muutenkaan olis suinpäin avioon änkeämässä.
ei nainen ole mikään testiajokone- pysy siellä autojesi parissa, amislassukka :D
Tietenkin täytyy testata, mistä sen muuten tietää.
Monet kristityt pyrkii tähän, minä ja miehenikin :) Me ei ihan pystytty, kirjaimellisesti lipsahti pari kuukautta ennen häitä. Mutta tiedän että monet pystyy, hankalasti ja monien kieltäytymisten kautta, mutta kuitenkin.
Kyllä sen vetovoiman tietää ilman penetraatiotakin (pieni osa rakastelua/ seksiä), jos kemiaa ei ole, ei kannata mennä naimisiin. Jos on, seksi kyllä sujuu, ajan kanssa viimeistään.
Siis eikö halua oikeasti seksiä ollenkaan, vai niin että haluaisi mutta arvojensa takia pidättäytyy?
Jos eka nii huolestuisin, jos toka niin kunniotan!
uhkat sullon pöksyssäs
muista pyyhkiä kädet
Petipuuhat ovat herkkää ja haavoittavaakin puuhaa. Kun elää Raamattuun perustuvan uskonsa todeksi, seksi kuuluu vasta avioliittoon. Nykyään seksuualisuudella hurjastellaan valtavasti.
Jumalalla on ollut ja on hyvä tahto ihmistä kohtaan antaessaan ohjeet elämänteille.
Odotimme avioliittoon ja meillä petipuuhat eivät toimi. Olen siitä huolimatta kiitollinen, että odotimme. Tahdomme luottaa Jumalan viisauteen ja että Hänellä on joku tarkoitus tälle. Eikä näin ole käynyt Hänen sallimattaan.
Mahdollisuus sinulle käydä vieraissa ennen häitä.
Vierailija kirjoitti:
Petipuuhat ovat herkkää ja haavoittavaakin puuhaa. Kun elää Raamattuun perustuvan uskonsa todeksi, seksi kuuluu vasta avioliittoon. Nykyään seksuualisuudella hurjastellaan valtavasti.
Jumalalla on ollut ja on hyvä tahto ihmistä kohtaan antaessaan ohjeet elämänteille.Odotimme avioliittoon ja meillä petipuuhat eivät toimi. Olen siitä huolimatta kiitollinen, että odotimme. Tahdomme luottaa Jumalan viisauteen ja että Hänellä on joku tarkoitus tälle. Eikä näin ole käynyt Hänen sallimattaan.
Kauanko olette olleet naimisissa? Meillä meni vuosia vuosia ennenkuin toimi kunnolla (eli et minäkin sain orkun), mutta ihanaa ja kiihottavaa oli kuitenkin alusta lähtien.
Mutta seksi on pieni osa kumppanuutta ja avioliittoa onneksi, Hänellä on tosiaankin tarkoituksensa kaikelle, hankaluuksillekin.
Monet ei-uskovaiset vain painaa menemään ja etsivät nautintoa toisensa jälkeen, heiltä sitten jää moni syvempi ja henkisempi, saati hengellinen asia kokematta. Omantunnon rauha sydämessä, se on niin eri levelillä kuin seksinautinnot :)
Vierailija kirjoitti:
Monet kristityt pyrkii tähän, minä ja miehenikin :) Me ei ihan pystytty, kirjaimellisesti lipsahti pari kuukautta ennen häitä. Mutta tiedän että monet pystyy, hankalasti ja monien kieltäytymisten kautta, mutta kuitenkin.
Kyllä sen vetovoiman tietää ilman penetraatiotakin (pieni osa rakastelua/ seksiä), jos kemiaa ei ole, ei kannata mennä naimisiin. Jos on, seksi kyllä sujuu, ajan kanssa viimeistään.
Tekopyhää; jos kerran penetraatio on vain pieni osa seksiä, niin silloinhan seksiä on harrastettu ennen papin aamenta.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut miehen kanssa, jonka vehje oli pienempi kuin peukaloni. Ja minulla on pienet kädet. Voin sanoa, että mitkään maailman kemiat eivät auta siihen. Ja äärimmäisen valitettavaa miehelle, mutta.. ei.
Vastasin "uhka", sillä viittaa melko vanhoilliseen uskovaiseen. Itse en ole edes uskossa, saati kuulu kirkkoon, joten tuskinpa olisi kovin yhteneväiset arvot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumalalla on ollut ja on hyvä tahto ihmistä kohtaan antaessaan ohjeet elämänteille.Odotimme avioliittoon ja meillä petipuuhat eivät toimi. Olen siitä huolimatta kiitollinen, että odotimme. Tahdomme luottaa Jumalan viisauteen ja että Hänellä on joku tarkoitus tälle. Eikä näin ole käynyt Hänen sallimattaan.
Kauanko olette olleet naimisissa? Meillä meni vuosia vuosia ennenkuin toimi kunnolla (eli et minäkin sain orkun), mutta ihanaa ja kiihottavaa oli kuitenkin alusta lähtien.
Mutta seksi on pieni osa kumppanuutta ja avioliittoa onneksi, Hänellä on tosiaankin tarkoituksensa kaikelle, hankaluuksillekin.
Monet ei-uskovaiset vain painaa menemään ja etsivät nautintoa toisensa jälkeen, heiltä sitten jää moni syvempi ja henkisempi, saati hengellinen asia kokematta. Omantunnon rauha sydämessä, se on niin eri levelillä kuin seksinautinnot :)
Voi sitä valehdella itsellensä mitä tahansa, mutta joku raja nyt sentään. Voi myös painaa menemään minkä ehtii, saavuttaa sisäisen rauhan, raudanlujan ja onnellisen parisuhteen ja puhtaan omantunnon. Rajoittamalla itseään keinotekoisesti menettää vain ja siinä mikään "hyvää kannattaa odottaa" perustelu ei ole kuin valhetta, koska sekin aika on heitettyä hukkaan tässä ainutkertaisessa ja upeassa elämässä. Aivan käsittämättömän surullista, että nautinto, rakkaus, onnellisuus ja sisäinen rauha sulkevat toisensa jotenkin pois, päin vastoin! Mutta me olemme miehen kanssa onneksi nauttineet elämästä (ja muista ihmisistä, yhdessä ja erikseen) teidänkin edestä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme olleet 17 v aviossa. Ainakaan viiteen vuoteen ei olla edes yritetty seksiä. Muuta läheisyyttä on ja avoimesti voidaan keskustella tästä ja muistakin asioista.
En kyllä viittis, en halua elää suhteessa ilman seksiä ja toisaalta kovin lyhyen tuntemisen jälkeen en menisi naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on fantasiaa. Ei tuollaista miestä olekaan. Ei anna aihetta vastaukseen eikä perusteluun. Pois.
Se on sillai, että mä en todellakaan lähde panemaan random naista. Mulle parisuhde on tärkein, ei hetken helpotus.
Olin pidättyväinen neitsyt kun tapasin mieheni. No ihastuttiin ja rakastuttiin ja eipä mennyt kauan kun harrastettiin seksiä. Pikkuhiljaa suhde syveni ja mentiin pian naimisiin. En usko, että pidättymällä yhtään sen parempaa lopputulosta olisi tullut. Voihan olla ettei se seksi ja toinen ei sitten intiimissä mielessä viehätäkkään kun ryhdytään myöhemmin tosi toimiin. Ei voi toetää ennenkuin kokeilee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on fantasiaa. Ei tuollaista miestä olekaan. Ei anna aihetta vastaukseen eikä perusteluun. Pois.
Se on sillai, että mä en todellakaan lähde panemaan random naista. Mulle parisuhde on tärkein, ei hetken helpotus.
Ok. No mitäs jos se parisuhteen toinen osapuoli haluaa seksiä jo ennen kuin 10 vuoden avoliitto päättyy vihkimiseen? Ei siinä ole kyse mistään random naisesta.