Tapailu miehen kanssa,ongelma:
Eli, nettideittipalstan kautta tapasin miehen, ja olemme käyneet useilla treffeillä, lenkillä (asumme suht lähellä) ja molemmat vierailleet toistensa luona. Tullaan juttuun, kaikki sen puolesta ok. MUTTA, ongelmat:Ei olla kuin halattu pari kertaa treffien päätteeksi, ja nekin minun aloitteestani tavallaan. Kuitenkin siis 7-8 kertaa jo nähty. Sitten se iso ongelma:Kaverini kanssa ladattiin profiilit samaan aikaan, hän siis samanikäinen, kuvaton ilmoitus. Kun olin muutaman kerran ollut treffeillä, kaveri lähetti kokeilumielessä viestin tälle miehelle, ja nyt on niin, että joka kerta kun näemme, kirjautuu mies hetken päästä palveluun ja viestailee tämän kaverini kanssa. Eli, voisin olettaa että ei ole minusta kovin innostunut. Silti hän on viestii päivittäin ja ehdottaa tapaamisia, mikä on ristiriitaista. En oikein tiedä viitsinkö kiinnostua oikeasti, kun tämä käytös on ristiriitaista. Itse en siis jaksa tapailla kuin yhtä kerrallaan. Eikä selvästi hae seksiseuraa, kun ei todella yritä mitään sinne suuntaan. Onko tämä nyt joku 50 - vee playeri vai mitähän tässä on? Ja joo, moraalisesti väärin kun kaveri testaili reaktiota mutta olen tullut aikoinaan pahasti huijatuksi joten olen tosi tarkka. Mutta, vinkkejä?
Kommentit (25)
Haluatko välttämättä tulla uudelleen huijatuksi? Mikä tässä testissä edes oli pointti, jos et siltikään usko?
Sovitteko viestittelyn siis kaverisi kanssa?
Ajattelen, että deittailuvaiheessa voi tapailla muitakin ja seurusteluvaiheessa vasta, kjn ollaan sovittu, että ei enää tapailla muita, niin voi vaatia yksiavioisuutts.
N47
Sovittiim joo, tai hän ehdotti ja minä suostuin. Tottahan se on, että tapailuvaiheessa voi deitata muita, mutta silti. Kun itse en tee niin. Eikä toki seurustella, mutta en tiedä mikä tässä on homman nimi, kun mies selvästi vaikuttaa kiinnostuneelta mutta jos joka kerta tapaamisen jälkeen ei halua koskea minuun ja kirjautuu deittipalstalle, niin on se vaan jotenkin outoa. Olen kyllä rennolla mielellä liikenteessä, siis kiinnostunut mutta realisti, että jos hönestä6ei kuuluisi mitään ön, olisin vain että harmi ja ok.
Ei ole tarpeeksi kiinnostunut sinusta.
Sulle löytyy joku sopivampi. Jos jutussa on yhtään minkäänlaista vääntöä se on viturallaan jo heti koko homma.
Ei se oo kiinnostunut susta jos tekee noin. Tosta tulee vaan paskaa. Miten on niin vaikea tajuta.
Vierailija kirjoitti:
Sovittiim joo, tai hän ehdotti ja minä suostuin. Tottahan se on, että tapailuvaiheessa voi deitata muita, mutta silti. Kun itse en tee niin. Eikä toki seurustella, mutta en tiedä mikä tässä on homman nimi, kun mies selvästi vaikuttaa kiinnostuneelta mutta jos joka kerta tapaamisen jälkeen ei halua koskea minuun ja kirjautuu deittipalstalle, niin on se vaan jotenkin outoa. Olen kyllä rennolla mielellä liikenteessä, siis kiinnostunut mutta realisti, että jos hönestä6ei kuuluisi mitään ön, olisin vain että harmi ja ok.
Miten se sitten ilmenee, että on selvästi kiinnostunut sinusta?
No sitä mietin, että ei varmaan ole niin. Siksi ihmettelen niin aktiivista yhteydenpitoa, viestiä ja puhelua aamuin illoin,kun voisi olla vain tekemättä niin. Ja tietysti harmittaa, kun tullaan niin hyvin on juttuun ja mielestäni olen ihan ok, mutta ehkä jollekin muulle sitten enwmmän. Käyn vielä kerran treffeillä mitkä sovittiin, ja lopetan siihen. Ja jo tämän keskustelun aikana tuli taas hyvänyön toivotukset. Ristus näitä nettijuttuja..!
.. Ilmenee siis niin, että haluaa nähdä, pyytää tapaamisiin, pitää yhteyttä, koskettelee omalla ujolla(?) tavallaan, tai noista ajattelen että olisi kiinnostunut. Voi tietty olla kaverimielessä, mutta mulla on niitä jo aika paljon.
Kyllä mies näyttää kiinnostuksen jos sitä on. Ja sä ansaitset sellaisen miehen, älä tyydy vähempään.
Vierailija kirjoitti:
No sitä mietin, että ei varmaan ole niin. Siksi ihmettelen niin aktiivista yhteydenpitoa, viestiä ja puhelua aamuin illoin,kun voisi olla vain tekemättä niin. Ja tietysti harmittaa, kun tullaan niin hyvin on juttuun ja mielestäni olen ihan ok, mutta ehkä jollekin muulle sitten enwmmän. Käyn vielä kerran treffeillä mitkä sovittiin, ja lopetan siihen. Ja jo tämän keskustelun aikana tuli taas hyvänyön toivotukset. Ristus näitä nettijuttuja..!
Juttele sen kanssa tästä kaikesta ennenkuin lopetat.
Millaisia asioita mies viestittelee tuon kaverisi kanssa? Kaveripohjalta vai deittimielessä?
No eivät juttele mitään erikoista, mutta treffit olisi ensi viikolla-ne luonnollisesti perutaan toki. Kysyn seuraavilla treffeillä, että tapaileeko muita. En tosin tiedä mitä hyötyä siitä on, jos haluaa tapailla muita suon sen hänelle mutta jätän itse väliin jatkon, ja jos valehtelee että ei, sama juttu. Hm, tässä ei taida mitään voittoarpaa olla.
Ei ole tarpeeksi kipinää. Toisin sanoen, mies ei ole ihastunut sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttele sen kanssa tästä kaikesta ennenkuin lopetat.
Joo. Mies ei osaa viedä teidän suhdetta eteenpäin. Netissä viestittely häneltä jo onnistuu, joten pakenee siihen. Jos henkilö edelleen sinua kiinnostaa, kysy suoraan, haluisiko hän keskittyä vain teidän juttuun ja mitä hän haluaisi seuraavaksi. Parhaassa tapauksessa saat hänestä uskollisen miehen, kun hän huomaa kelpaavansa muuhunkin kuin chattailuun.
Jos katkaiset suhteen keskusteluitta tai nolaat hänet, hän vain pakenee kuoreensa ja pelkää seuraavan naisen kanssa vielä enemmän. Sillä tavalla sinäkään et koskaan tiedä, mitä hän sinusta oikeasti ajatteli ja onko hänestä lopulta mieheksi.
Mä tapasin Tinderissä miehen ja puolen vuoden päästä oli jo Instagramissa eka yhteiskuva meillä, mies oli tosi haluton laittamaan someen mitään parikuvia, mut mä laitoin. Jonkun ajan päästä eräs nainen laittoi viestiä, että btw, sun miehes deittailee edelleen naisia Tinderissä. Sit selvisi, että oli pitänyt profiiliaan aktiivisena koko ajan ja oli sopinut treffejäkin, tosin jättänyt menemättä. Mulle selitti, että oli niin rakastunut muhun että halusi testata voisiko rakastaa vielä ketään toista. Mun vikahan se oli kuulemma että katseli muita, kun olin niin epävarma meidän suhteesta. No ei kai nyt ihme ole jos 3kk tapaamisesta ei ole valmis menemään tyyliin kihloihin. Tinder-miehet on syöpää. Etenkin Etelä-Suomessa. Tarjontaa on niin rajattomasti ettei ne osaa pysähtyä vaan luulevat että tulee vieläkin joku kivempi. Jäävät lopulta yksin, ei nykymimmit kattele kuten isoäitimme aikanaan.
Kiitos kaikille. Mulla on käynyt juuri niin, että netistä löytämäni mies olikin jäänyt sinne seuraa etsimään seurustelun aloittamisen jälkeen, ja se oli kova paikka. Itselläkin tunne, että jotkut jäävät sinne koukkuun jotenkin, josko vielä parempaa löytyisi. Mutta en kyllä kehtaa sanoa että juttelee siellä mun kaverin kanssa:)
Vierailija kirjoitti:
Mä tapasin Tinderissä miehen ja puolen vuoden päästä oli jo Instagramissa eka yhteiskuva meillä, mies oli tosi haluton laittamaan someen mitään parikuvia, mut mä laitoin. Jonkun ajan päästä eräs nainen laittoi viestiä, että btw, sun miehes deittailee edelleen naisia Tinderissä. Sit selvisi, että oli pitänyt profiiliaan aktiivisena koko ajan ja oli sopinut treffejäkin, tosin jättänyt menemättä. Mulle selitti, että oli niin rakastunut muhun että halusi testata voisiko rakastaa vielä ketään toista. Mun vikahan se oli kuulemma että katseli muita, kun olin niin epävarma meidän suhteesta. No ei kai nyt ihme ole jos 3kk tapaamisesta ei ole valmis menemään tyyliin kihloihin. Tinder-miehet on syöpää. Etenkin Etelä-Suomessa. Tarjontaa on niin rajattomasti ettei ne osaa pysähtyä vaan luulevat että tulee vieläkin joku kivempi. Jäävät lopulta yksin, ei nykymimmit kattele kuten isoäitimme aikanaan.
Niin tai tämä koskee niitä miehiä joilla siellä Tinderissä sitä vientiä riittää. Empä yleistäisi muihin.
Juttele sen miehen kanssa. Että aletaanko seurusteleen vai ollaanko vaan kavereita? Seurustellessa ei viestitellä muille naisille ja olla kirjautuneena deittipalstoille.