Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailu miehen kanssa,ongelma:

Vierailija
09.07.2018 |

Eli, nettideittipalstan kautta tapasin miehen, ja olemme käyneet useilla treffeillä, lenkillä (asumme suht lähellä) ja molemmat vierailleet toistensa luona. Tullaan juttuun, kaikki sen puolesta ok. MUTTA, ongelmat:Ei olla kuin halattu pari kertaa treffien päätteeksi, ja nekin minun aloitteestani tavallaan. Kuitenkin siis 7-8 kertaa jo nähty. Sitten se iso ongelma:Kaverini kanssa ladattiin profiilit samaan aikaan, hän siis samanikäinen, kuvaton ilmoitus. Kun olin muutaman kerran ollut treffeillä, kaveri lähetti kokeilumielessä viestin tälle miehelle, ja nyt on niin, että joka kerta kun näemme, kirjautuu mies hetken päästä palveluun ja viestailee tämän kaverini kanssa. Eli, voisin olettaa että ei ole minusta kovin innostunut. Silti hän on viestii päivittäin ja ehdottaa tapaamisia, mikä on ristiriitaista. En oikein tiedä viitsinkö kiinnostua oikeasti, kun tämä käytös on ristiriitaista. Itse en siis jaksa tapailla kuin yhtä kerrallaan. Eikä selvästi hae seksiseuraa, kun ei todella yritä mitään sinne suuntaan. Onko tämä nyt joku 50 - vee playeri vai mitähän tässä on? Ja joo, moraalisesti väärin kun kaveri testaili reaktiota mutta olen tullut aikoinaan pahasti huijatuksi joten olen tosi tarkka. Mutta, vinkkejä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele avoimesti. Et menetä yhtään mitään.

Ole oma itsesi. Kai sekin vähän harmittaa, kun rupesitte pelailemaan miehellä?

Kannattaisi nyt kertoa, että oletko itse kiinnostunut?

Tiedätkö sillä sitä?

Ei se mies kenties tiedä mitä ajattelee ja haluaa rauhassa tutustua.

En mä ainakaan ole koskaan tiennyt, että joku olisi se kandidaattimielessä kiinnostava heti. Joku voi olla kyllä sytyttänyt mut musta myös ne sitä ja on tutlyu tutuiksi ja olen kertonut/ hän on kertonut ihastumisen tm. Sitten on ollut selvemmät vedet miten jatko.

Ole avoin. Olet hyvä juuri semmoisena kuin sinä olet.

Hyvä,on opetellla tuntemaan toisia ja itseä sitä kautta.

Sitten kun natsaa, niin se natsaa. Näpeille saattaa joskus tulla, mutta se on oppia. Ei opi, jos leikkii jotain ihan muuta kuin on. 🧚🏻‍♂️

Vierailija
22/25 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisissa kysymyksissä mielestäni ainoa vastaus on, että mieti mitä itse ajattelet miehestä. Se on periaatteessa ihan sama kysellä ventovierailta jonkun epämääräisen tyypin ajatuksia, mutta omat ajatuksesi tiedät. Jos sinua vähänkin epäilyttää, niin se on siinä. Piste. Sinä päätät omista tekemisistäsi ja siinä ei miehen tekemisillä ole mitään väliä. Olkaa aikuisia ja ottaakaa vastuu itsestänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä:) tänään taas viestejä tullut koko päivän, mutta koska olen ymmärränyt olevani jollain max friendzonella, vastailen ystävällisesti ja latasin oman profiilin uudestaan, ja alan deittailla toisiakin taas. Pitää nyt selvästi ottaa kevyempi ote tähän juttuun. Huomenna tapaankin taas tämän tyypin - hänen toiveestaan- ja olen sillä ajatuksella kuin kaverin näkisi. Koska hei, jos olisi kiinnostunut, olisi kiinnostunut. Niinkuin Sinkkuelämässä:He's not that in to you.

Vierailija
24/25 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttele sen miehen kanssa. Että aletaanko seurusteleen vai ollaanko vaan kavereita? Seurustellessa ei viestitellä muille naisille ja olla kirjautuneena deittipalstoille.

Kerran halattu ja kysyy aketaanks oleen?

Kuudesluokkalainen

Vierailija
25/25 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mun oli pakko etsiä tämä ketju, ja kertoa miten tässä kävi.Siinä tilanteessa mikä keskustelun aikana oli, meille tuli sellainen pieni riidanpoikanen, jonka päätteeksi sanoin tälle miehelle, että ota yhteyttä jos vielä kiinnostaa. Hän vastasi, että näin tehdään, ja harmitteli kun tästä ei tämän enempää tullut. Minä sain sitten sanottua että enempi kiinnostaisi kyllä,sovittiin treffit, ja siitä asti ollaan oltu kyllä tosi onnellisia, ja ollaan edelleen. Tässä oli vain ongelmana se, ettei kumpikaan saanut sanottua tai tehtyä mitään. Nyt olen superonnellinen ihanan tyypin kanssa❤️Joskus onnellisiakin loppuja, ainakin tällä hetkellä.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi