Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teininne / varhaisteininne yekevät lomalla?

Vierailija
09.07.2018 |

12-v ja teinistynyt poikani haluaisi vain pelata tietokonepelejä ja katsoa Netflix-sarjoja. Minulla alkaa pinna palaa totaalisesti. Tänään hän jätti menemättä ainoaan, melko kalliiseen,kesäharrastukseensa, josta olen maksanut. Ei suostu tulemaan kesämökille edes käymään päiväksi. Ajattelin iskeä hänelle nyt pelikiellon ja siitä tulee varmasti kovaa huutoa. Hän muutenkin vänkää ja jankkaa vastaan kaikessa nykyään. Olen ihan hermoraunio ja kesää on vielä jäljellä kuukausi. Onko kohtalotovereita? Mitä ihmettä muiden teinit tekevät kesälomalla? Onko muillakin tällaista?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla

Vierailija
2/41 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotias on kesätöissä, ei sillä ole aikaa chillailla, onneksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaamista ja leffoja käytännössä koko valveillaoloaika. Kököttäköön olmina sisällä jos kerran haluaa. Maksettuja harrastuksia ei ole, mutta jos olisi niin ilman muuta menisi. Mökille lähtee mukaan kun lomallani sinne menemme, vaikka ei haluaisikaan.

Vierailija
4/41 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muillakin. Me on jouduttu ottamaan puhelin pois hetkeksi, koska muuten se kasvaa käteen kiinni.

Tänään vein esiteinin kaupunkiin. Käytiin syömässä ja ostoksilla. Ollaan mökillä ja kiitos serkkujen ja pikkuserkkujen viihtyy mökillä vielä.

Vierailija
5/41 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oma 12v teini tajuaa ottaa hajurakoa meihin vanhempiin päästän mekin nauttimaan kesästä ja toisistamme. Aamulla herää tekee itse aamiaisen ja lähtee ulos tekemään teini juttujaan. Pitää vaan äidin muistaa tehdä päivällinen jääkaappiin ennen nukkumaan menoaan. On ihan kuin isänsä :D rakkauslapsi on

Vierailija
6/41 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi oma 12v teini tajuaa ottaa hajurakoa meihin vanhempiin päästän mekin nauttimaan kesästä ja toisistamme. Aamulla herää tekee itse aamiaisen ja lähtee ulos tekemään teini juttujaan. Pitää vaan äidin muistaa tehdä päivällinen jääkaappiin ennen nukkumaan menoaan. On ihan kuin isänsä :D rakkauslapsi on

Meillä sama homma teini on tosin 15

Vierailija
7/41 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä teinit vaan nukkuu ja syö, masennuksesta ei ole kuitenkaan ole kyse koska meillä ei sitä suvussa ole.

Vierailija
8/41 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä teinit vaan nukkuu ja syö, masennuksesta ei ole kuitenkaan ole kyse koska meillä ei sitä suvussa ole.

Päivän paras vitsi. Kun ei ole suvussa masennusta, niin teinilläkään ei ole....

Mistä näitä vitsin keksijöitä riittää.

Vierailija
9/41 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suvussa se minun havaintojeni mukaan liikkuu esim. Naapuri perheen isä ja kaikki kolme lasta on masentuneita mutta kukaan muu tuntemani ei ole.

Vierailija
10/41 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuakin rupesi naurattamaan tämä aukoton päättelyketju..

Vierailija
11/41 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suvussa se minun havaintojeni mukaan liikkuu esim. Naapuri perheen isä ja kaikki kolme lasta on masentuneita mutta kukaan muu tuntemani ei ole.

Toivon hartaasti, et nuoresi ei sairastu masennukseen, jos äiti on noin tyhmä. Ei varmasti ymmärtäisi apua nuorelle etsiä tarpeeksi aikaisin. Siinähän sitten selität hautakiven edessä teoriaasi kun nuori on hengen itseltään riistänyt.

12/41 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

12-v ja teinistynyt poikani haluaisi vain pelata tietokonepelejä ja katsoa Netflix-sarjoja. Minulla alkaa pinna palaa totaalisesti. Tänään hän jätti menemättä ainoaan, melko kalliiseen,kesäharrastukseensa, josta olen maksanut. Ei suostu tulemaan kesämökille edes käymään päiväksi. Ajattelin iskeä hänelle nyt pelikiellon ja siitä tulee varmasti kovaa huutoa. Hän muutenkin vänkää ja jankkaa vastaan kaikessa nykyään. Olen ihan hermoraunio ja kesää on vielä jäljellä kuukausi. Onko kohtalotovereita? Mitä ihmettä muiden teinit tekevät kesälomalla? Onko muillakin tällaista?

Täällä myös. 13-vuotias tyttäreni pyörii somessa ja katselee Netflixisistä sarjoja pitkin yötä. Alkukesästä herättelin puolen päivän aikaan soittamalla töistä, nyt lomalla ollaan mökkeilty ja puuhailtu, töihin palatessani arvaan, että sama alkukesän meno jatkuu. En jaksa vahtia öisin nukkumaanmenoa, omat yöt jäävät muuten tosi risaisiksi. Annan siis teinin valvoa, elokuussa sitten koulun alkaessa rytmi muuttuu. 

Vierailija
13/41 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut kesätöissä ja reppureissaamassa. Nyt ollaan mökillä.

Vierailija
14/41 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 v lukenut muutamaan lukion kurssiin, jotka suorittaa heti koulun alettua.

Vierailija
15/41 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuun sai valvoa yöt kavereiden kanssa pelaten ja nukkua päivät, nyt tekee kesätöitä eikä ole aikaa sellaiseen enää.

Vierailija
16/41 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon hartaasti, et nuoresi ei sairastu masennukseen, jos äiti on noin tyhmä. Ei varmasti ymmärtäisi apua nuorelle etsiä tarpeeksi aikaisin. Siinähän sitten selität hautakiven edessä teoriaasi kun nuori on hengen itseltään riistänyt.

Jaa kummallahan meistä on lähihoitajan paperit joo. Tottakai osaisin masennuksen diagnosoida ja osaan myös kertoa milloin sitä ei ole. Turha yrittää ammatilaista neuvoa ehkä tiedän väähän paremmin.

Vierailija
17/41 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuu aamupäivään. On kaveiden kanssa, käyvät uimassa, kaupungilla pyörimässä, hengaavat jonkun kotona. Iltaisin tykkää näemmä istuskella trampalla, somettaa siellä ja välillä kuvaa videoita. Käy useamman kerran viikolla urheilutreeneissä ja kohta lähtee vajaaksi viikoksi lajileirille. Käy välillä myös tuomaroimassa nuorempien pelejä pientä korvausta vastaan.

Vierailija
18/41 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa kummallahan meistä on lähihoitajan paperit joo. Tottakai osaisin masennuksen diagnosoida ja osaan myös kertoa milloin sitä ei ole. Turha yrittää ammatilaista neuvoa ehkä tiedän väähän paremmin.

:D

Vierailija
19/41 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkapallo ja kaverit! Pleikkarilla/ kännyllä pelaa pari kertaa kuussa. Poika pian 12v.

Vierailija
20/41 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis rajoiteta pelaamista, mutta se ei nyt kiinnosta.

19

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi