Kyläilijä haistelee kenkiäni
Illanvietossa tapahtunut jo pari kertaa vastaava. Miespuolinen kaveri haistelee salaa kenkiäni. Aiemmin ihmettelin miten kenkäni päätyvät eteisessä eri järjestykseen. Viikonloppuna kuitenkin huomasin peilin kautta mitä eteisessä tapahtui.
Mitenhän tuohon pitäisi suhtautua. Nolata hänet kysymällä vai vain olla kutsumatta enää?
Kommentit (25)
Olemme kyllä kaveriporukassa (kaikki naisia) joskus haistaneet toistemme kenkiä. En nähnyt siinä mitään ällöttävää, enemmänkin mielenkiintoista. Silloin kaikki kyllä tiesivät mitä heidän kengillä tehdään :D En kyllä kutsuisi tuota miestä enää kylään, kerran tiedän mitä ajattelee päässään. Veikkaan että on myös käynyt läpi pyykkikorisi!
n86
Paskanna kenkääs seuraavalla kerralla ja kato äijän ilmettä.
Huh! Pitäis pikkusen olla itsehillintää miehellä, eikä salaa nuuskia kenkiä. Mä taas huomasin, että illanistujaisissa eräs mies meni heti mun jälkeen vessaan. Ihan aina. Karmivaa. Kävin kyllä vaan pikku pissalla eikä vessaan jäänyt mitään hajua. Tosin tämän huomattuani aloin välttelemään vessassa käyntiä juhlissa ja jos kävin, niin siistin vessanpöntön todella hyvin ja suhuttelin ilmanraikastinta (omassa vessassa siis). Ällöä silti. Oma mieheni saa kyllä haistella kaikkea jos vaan haluais.
Tämä todistaa että miehet ovat eläimiä. Minulla oli vastaava tilanne joskus kun mieheni teini-ikäinen poika kävi luonamme. Sain hänet parikin kertaa kiinni haistelemasta kenkiäni eteisessä. Samoin pyykkikorini oli tongittu ja joskus pikkareita hävisi. Oli siinä olemista kun kenkäni ja alushousuni nuuskittiin säännöllisesti, ja minun piti vain se hyväksyä.
Hyyh, olen kerran nähnyt kun joku haisteli satulaani. Tosin, varmaan sitten kyllä muidenkin, oli useampi pyörä rivissä. Kerrassaan sairasta, ja ihan oli normaalin näköinen ukko, mutta päästänsä näköjään pipi.
Olen kuullut, että tuo satuloiden haisteilu on yleistä....