Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi tykkää enemmän ex-miniästään

Vierailija
09.07.2018 |

Esim facessa tykkää jokaisesta miehen eksän jutusta. Minun kanssa hän ei ole edes kaveri. Samoin miehen sukulaiset tykkää kaikesta tämän naisen jutuista.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten?!

Vierailija
2/22 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on asia, jolle et valitettavasti voi yhtään mitään, mutta yritä silti olla välittämättä tuosta. Tiedän ettei ole helppoa, mutta helpompaa se on sulle, kun jätät stalkkaamatta faceja tms.

Vierailija
4/22 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää

Vierailija
5/22 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen miniä oli elämässäni lähes 15 vuotta ja hänestä tuli yksi parainmista ystävistäni. Poikani elämässä on sen jälkeen näitä miniäkokelaita riittänyt ihan liiankin kanssa. Eikä heissä kaikissa kehuttavaa ole ollut. Nykyisenkin kanssa ollaan valovuosien päästä toisistamme.

Vierailija
6/22 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puututko muihin anopin ystävyyssuhteisiin?

Vierailija
7/22 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani tapasi ex-miniän nuorena ja yli kaksikymmentä vuotta miniä oli minulle kuin tytär (minulla on vain poikia). Poikani oli sen verran tyhmä että petti vaimoaan kaksikymppisen tytön kanssa ja heille tuli ero. En todellakaan osaa suhtautua tuohon tyttöön, jota poikani nyt kuljettaa käymään. 

Vierailija
8/22 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikani tapasi ex-miniän nuorena ja yli kaksikymmentä vuotta miniä oli minulle kuin tytär (minulla on vain poikia). Poikani oli sen verran tyhmä että petti vaimoaan kaksikymppisen tytön kanssa ja heille tuli ero. En todellakaan osaa suhtautua tuohon tyttöön, jota poikani nyt kuljettaa käymään. 

Uusi Ikis-variaatio

Vierailija
9/22 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, mutta poika ilmeisesti kuitenkin tykkää enemmän sinusta, joka lienee se pääasia teidän suhteessanne. Ei kaikkia voi aina miellyttää.

Vierailija
10/22 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisihan se tyylikästä yrittää, kyseessä on kuitenkin poikasi. Ex-miniään toki pidät yhteyttä jos haluat.

Vierailija
11/22 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marako siellä?

Vierailija
12/22 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi Ikis-variaatio

Valitettavasti ei ole. En olisi uskonut että poikani tekee niin väärin ja kai tässä on pettymystä itseenikiin kasvattajana. En usko tuohon suhteeseen, jossa on ikäeroa yli 20 vuotta. Tyttö vie poikaani kuin litran mittaa. Lääppimistä ja pussailua muiden läsnäollessa ja ovela katse kikattelun säestämänä pisti minut viime kerralla pihahommiin. 

En taida olla niin tyylikäs että alkaisin kaveeraamaan, edes poikani takia.

Vierailija
13/22 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi Ikis-variaatio

Valitettavasti ei ole. En olisi uskonut että poikani tekee niin väärin ja kai tässä on pettymystä itseenikiin kasvattajana. En usko tuohon suhteeseen, jossa on ikäeroa yli 20 vuotta. Tyttö vie poikaani kuin litran mittaa. Lääppimistä ja pussailua muiden läsnäollessa ja ovela katse kikattelun säestämänä pisti minut viime kerralla pihahommiin. 

Rakastuneita ovat, mitä se sua haittaa. Vai poikasi pitäisi pysyä järjestetyssä liitossa Sinun mieliksesi?

Vierailija
14/22 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä sinäkin sun ex-anoppia face kaveriksesi ja tykkäilet sen jutuista. Lisäksi voit kehua aina nykyiselle anopillesi ex-anoppiasi kuinka hän oli niin mukava ihminen ja hyväsydäminen. Aina tunsi olonsa tervetulleeksi.

Vierailija
15/22 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi Ikis-variaatio

Rakastuneita ovat, mitä se sua haittaa. Vai poikasi pitäisi pysyä järjestetyssä liitossa Sinun mieliksesi?

Ei ollut järjestetty liitto, vaan ihan rakkaudesta menivät yhteen nuorina. Tekivät lapset ja elämä oli mallillaan. Sitten tuli tämä sivusuhde, jota ex-miniä ei tietenkään hyväksynyt. Olen pettynyt niin poikaani kuin itseenikin, että en saanut opetettua pojalleni, että noin ei tehdä. Erota voi jos on tyytymätön, mutta salapettäminen ei ole hyväksyttävää. Miniä sen eron halusi, poikani olisi halunnut jatkaa avioliittoa, mutta samalla säästi ja söi kakun. 

Vierailija
16/22 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen miniä oli elämässäni lähes 15 vuotta ja hänestä tuli yksi parainmista ystävistäni. Poikani elämässä on sen jälkeen näitä miniäkokelaita riittänyt ihan liiankin kanssa. Eikä heissä kaikissa kehuttavaa ole ollut. Nykyisenkin kanssa ollaan valovuosien päästä toisistamme.

Mitäs jos kuitenkin kunnioittaisit aikuisen miehen puolisovalintaa?

Ei hänen parisuhdeasiansa sinulle kuulu.

Mitenhän paljon tässä maassa lie sekaantuvan anopin takia kariutuneita liittoja? Ne kun osaa poikiaan pyörittää. Paljon helpommin kuin tyttäriä.

Vierailija
17/22 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli minunkin anopillani miniä nro 1 ja nro 2 eli minä. Arvojärjestys tuli esille ihan joka tilanteessa ja asiassa. Lopulta nro 1 kuitenkin lähti ja minusta jäi se elämänmittainen riesa...

Vierailija
18/22 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli minunkin anopillani miniä nro 1 ja nro 2 eli minä. Arvojärjestys tuli esille ihan joka tilanteessa ja asiassa. Lopulta nro 1 kuitenkin lähti ja minusta jäi se elämänmittainen riesa...

Voit lohduttautua sillä, että ei se sitä miniä ykköstä älynnyt arvostaa ennen kuin oli myöhäistä. Sama juttu, kun tulee vuoroon miniä 3: silloin sun perään haikaillaan.

Anopit on samanlaisia pöllöjä. Munkin oli niin piikittelevä ja nälvivä. Silti piti aina olla tulossa ja menossa, kun anoppi mitä halusi. Ruokapöydässä istuttiin tuntikausia kuunnellen anopin monologia itsestään ja juoruja naapureista, sukulaisista, julkkiksista... Vuosikausia jaksoin, lopulta sanoin että nyt mulle riitti, tapaa äitiäs kun haluat, mutta mä en enää tule. Monta kertaa olin sanonut, että mitähän varten sun äiti on mulle ilkeä? Ei selvinnyt.

Voi sitä rutinaa ja ihmettelyä, mikä seurasi, kun en enää heidän kuvioihinsa osallistunut. Mua ei liikuttanut tippaakaan. Olin vain helpottunut.

Niin että arvostakaa anopit miniää hyvän sään aikana. Kohteliaisuudella ja pitkällä pinnalla on rajansa. Turha sitten jälkikäteen ruikuttaa, kun teitä ei enää suostuta tapaamaan. Sitten on myöhäistä. Turha myöskään odottaa miniästä mitään vanhuudenvaraa, jos ei rakenna hyviä välejä.

Vierailija
19/22 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäp appena tykkään enemmän tästä pojan nykyisestä nuoresta naisystävästä. Vaihtoi nalkuttavan nelikymppisen akkansa suloiseen kaksikymppiseen sulottareen. Kelpaa vanhankin katsella nuorta ja nättiä. Hyvää juhannusta!

Vierailija
20/22 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään pyytänyt pojan avovaimoa facekaveriksi. Ilahduin kuitenkin kun hän pyysi minut. En halua tuppautua mitenkään heidän elämään liikaa. Haluaisin kyllä olla enemmän tekemisissä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi